Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaveri kertoi laittavansa kirpputorilta ostamansa vaatteet sekä lelut kuumaan saunaan

Vierailija
04.03.2016 |

kuulemma kirppujen & lutikoiden takia.. minua huvittaa ajatus saunan lämmittämisestä tyyliin yhden topin takia :D ja entä miten jonkun barbin saunotat?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa he käyvät itse samalla saunassa? Barbi varmaan saunotetaan niin, että laitetaan sinne lauteille.

Vierailija
2/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä saunassahan voi käydä myös itse kylpemässä sen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pakastimeen. En halua esim. kihomatoja.

Vierailija
4/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa he käyvät itse samalla saunassa? Barbi varmaan saunotetaan niin, että laitetaan sinne lauteille.

kaverilla on ihosairaus, jonka vuoksi ei viihdy saunassa.. eli lämmittää saunan ihan vaatteita varten. kuulemma mahdollisemman kuumaa ja vielä vuorokausi jälkilöylyissä!

ap

Vierailija
5/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata pihalle porisemaan ja romppeet pataan kiehumaan. Hämmenetään luudalla, samalla tanssitaan ja hoilataan.

terv. Kyöpelivuoren noitasiskot

Vierailija
6/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan pakastimeen. En halua esim. kihomatoja.

Sama ja sit vielä pesu 60 päälle tai joskus pesen 90 jos vaate kestää.

Vierailija
7/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en pakasta tai saunota, mutten ikinä pukisi samantien päälle kirpputorilta ostettuja vaatteita!:X tuollaistakin näkyy, hyi hitto. ostetaan uusi takki ja vedetään samantien niskaan.

Vierailija
8/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse en pakasta tai saunota, mutten ikinä pukisi samantien päälle kirpputorilta ostettuja vaatteita!:X tuollaistakin näkyy, hyi hitto. ostetaan uusi takki ja vedetään samantien niskaan.

Mä pesen kaikki vaatteet, jotka laitan kirpparille myyntiin, kyllä ne voi laittaa ihan suoraan päälle. Silitänkin vielä.

Vierailija
9/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muut perheenjäsenet saunovat. Lelut on helppo laittaa saunaa, meillä on barbeja saunaleluina. Oikeastaan ihan fiksua ennaltaehkäistä lutikat sun muut, koska jälkikäteen on iso työ päästä niistä eroon, varsinkin jos/kun leviävät laajemmalle

Vierailija
10/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen kaikki vaatteet, jotka laitan kirpparille myyntiin, kyllä ne voi laittaa ihan suoraan päälle. Silitänkin vielä.

Voi ne olla puhtaita, mutta silti haista kirpparille. Pesen aina ennen käyttöä.

Vierailija
11/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän kirppisvaatteet ja lelut 60-90 asteen pesuun tai astianpesukoneeseen huonekalut kuumaan saunaan 2h. Luteita ollut kerran meillä ja niitä en riesaksi enää halua! Täitä kerran.

Vierailija
12/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin viisasta, noin minäkin toimisin jos mulla olisi lapsia. Kun olen aina pitänyt tietyistä siisteysperiaatteista kiinni, niin eipä ole koskaan ollut näitä nykyään jälleen yleistyneitä tosi harmillisia ja vaikean kautta hävitettäviä vitsauksiakaan. Ja näillä asioilla on suora yhteys toisiinsa. No, joskus haittahyönteiset voivat ryömiä naapurinkin puolelta, ja joskus toki varotoimista huolimattakin osua omalle kohdalle. Kun esim. matkustan, näen todella vaivaa paluumatkan pakkaamisen ja tavaroiden läpikäymisen suhteen. Moni ei varmasti tee niin, koska onhan se rasittavaa. No rasittavampaa olisi hankkiutua luteista eroon ja jättää seuraava matka kokonaan väliin sen vuoksi kun tulevaisuuden matkabudjetti hupenee kalliiden tuholaistorjujien hankintaan ja jopa huonekalujen uusimiseen... Mikään ikävähän ei voi osua omalle kohdalle, niin se ap ajattelee. No minä taas TIEDÄN että mikä tahansa voi osua kenen tahansa kohdalle.

Vierailija
13/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva että teet niin. Kaikki ei kuitenkaan toimi noin.

Vierailija
14/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
15/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy kirppiksillä, ne ällöttävät minua. Mustalaisia, turvapaikan hakijoita ja juoppoja räpläämässä homeenhajuisia, elukankarvaisia vaatteita....

Kerran olin ystävän vastentahtoisena seuraneitinä ja todistin, miten pubiruusun oloinen nainen meni sovittelemaan farkkuja ja työnsi rattaissa olevalle lapselle viihdykkeeksi nuhruisen Nalle puhin, jota lapsi alkoi innokkaasti järsiä :X

Vierailija
16/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisastahan tuo on. Samalla häviävät turkiskuoriaisen kaikki vaiheet. Meille jopa tuli koita tuontivillasukkien mukana, kun ei käytetty kuumassa/pakkasessa. Onneksi olivat paikkauskollisia, eivätkä viihtyneet kuin siinä yhdessä laatikossa.

Vierailija
17/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa pakastaa tai työntää hankeen

Vierailija
18/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan nykyään nettikaupasta hankitut ostoksetkin pariksi päiväksi pakastimeen. Se on kätevämpää kun ei ole saunaa ja myös tappaa itseasiassa mahdolliset syöpäläiset tehokkaammin kuin sauna.

Vierailija
19/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyly on vanha hyväksi havaittu keino pöpöjen torjumiseksi. Miksi täällä on näin tyhmiä aloituksia?

Vierailija
20/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uutena ja tyytyväisenä ostosreissun jälkeen menen saunaan. Makkarat laitan kiukaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän