Kysymys uutta mersua/audia/bemaria ajaville naisille.. vastatkaa rehellisesti
Kommentit (21)
Jotain 35000 vuodessa. En kyllä ymmärrä, miten hänen tulonsa liittyvät minun autooni.
Sekä hän että minä tienaamme riittävästi, että on varaa valita juuri sellainen auto kuin meitä miellyttää.
Olipa tylsä kysymys. Kuvittelin jotain luovempaa.
Jos mulla ois uusi mersu niin mieheni olisi työtön kuten nytkin on.
Ajan Audia. Miestä ei ole. Olen IT-alalla ja on varsin hyvä palkka joten ihan itse pystyn Audini maksamaan.
miten joku voi ajella bemarilla,eihän niillä voi ajaa katsastukseenkaan sen vuoksi että jos bemarista löytyy joku vika niin sitä ei voi korjata,koska se osa maksaa minimissäänkin jonkun 1000euroa.
Vierailija kirjoitti:
miten joku voi ajella bemarilla,eihän niillä voi ajaa katsastukseenkaan sen vuoksi että jos bemarista löytyy joku vika niin sitä ei voi korjata,koska se osa maksaa minimissäänkin jonkun 1000euroa.
Miten joku 1000 euron lasku auton korjauksesta olis ongelma?
En ole koskaan kysynyt mieheltä tuloistaan, joten en tiedä. Lehdestä olen syksyllä kateuslistalta katsonut, mitkä ovat verotettavat tulot, mutta nehän ei kerro tienaamisesta mitään.
Tosin en ymmärrä, mitä miehen tuloilla on tekemistä autoni kansssa. Mies ostaa omat autonsa, minä omani. Ei ne liikkeessä kysyneet, onko mies antanut luvan autonostoon.
Tesla-naista ihmetyttää miehen tienaamisen ja naisen auton kausaliteetti. Mutta olenkin sinkku yritysjuristi, ehkä tämä avautuu sitten jos miehen löydän. Tai bemarin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko miehesi tienaa?
Ei ole miestä.
Ajan audilla,miehen (vai sanonko tuleva ex-mies) tulot eivät suuret ole. Lyhennän 800e/kk autoani. :)
T. Varsinais-suomi
Amiksen on käynyt, palkkaa en tiedä. Tarpeeksi että on pari autoa ja rakentaa meille talon ilman että mun pitää osallistua
Vierailija kirjoitti:
Tesla-naista ihmetyttää miehen tienaamisen ja naisen auton kausaliteetti. Mutta olenkin sinkku yritysjuristi, ehkä tämä avautuu sitten jos miehen löydän. Tai bemarin.
Ei ole tyylikkäämpää ilmestystä kuin Teslalla ajava nainen!
Jaa a, kait hän reilun kymppitonnin vuodessa saa. On näet työtön.
Hyvä ap, suosittelen, että jatkat sotapelien pelaamista kellarissa ja jätät lapselliset arviosi pois palstalta. Pyydä, että äiti tekee vaihteeksi vaikka kanakastiketta ja riisiä, niin et kyllästy ainaiseen noutopizzaan.
Reilu sata tonnia vuodessa. Niinkuin minäkin.