Kuinka pitkään yllätystä voi pitää yllä, kun vie puolison yllätysmatkalle?
Turvatarkastuksessa pitää näyttää lippu, mutta voinko minä näyttää molempien liput niin ettei mies näe, mihin mennään?
Eli voiko mennä lähtöportille asti?
Kaikki muut on hoidettu, pitää enää keksiä veruke, jolla saada mies mitään aavistamatta lentokentälle.
Kommentit (47)
Noniin, siis kaikki muut on hoidettu kyllä, mutta koska haluaisin pitää yllätyksen mahdollisimman pitkään, niin voiko aikuisen ihmisen puolesta näyttää sen boarding passin turvatarkastuksessa? Lasten voi tietenkin, passit myös, mutta aikuisen puolesta en ole koskaan näyttänyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, ne viisumit, ap?
Kaikki mahdolliset asiakirjat on kyllä hoidettu jo aikapäiviä sitten. Ja rokotuksia kun sinne ei tarvita, niin ei mennyt yllätys pilalle siinäkään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, ne viisumit, ap?
Niin siis nämähän voi nykyään hoitaa ihan netissä..
ap
Mene miehen edellä ja sitten huomaa, että hei, mulla on nää molemmat laput. Ojenna se sitten suoraa turvatarkastajalle eikä miehelle ja nappaa miehen kädestä heti, kun se sen saa. Vaikutette kahdelta idiootilta, mutta mitä väliä?
Voi hitto nyt :D toivottavasti varasit siiis oikeet lennot tulee paska loma muuten, onhan viisumit, ite en kyllä yhtään tykkäis ja menis loma pilalle jos mulle tehtäs näin ja valivali :) näköjään hiertää kun itse mihinkään ei pääse mutta ihana idea ap!
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistuit hankkimaan miehen puolesta viisumin? Tarvitsee kuvat ja allekirjoituksen hakemukseen. Hmmm...
Mun mies hoiti mun jenkkiviisumin, ilmoitti vaan että hoidettu on.
Varmasti voit esim. sanoa turvatarkastuksen työntekijälle että hei, mies ei viedä tiedä mihin mennään ja annat hymyillen molempien liput käteen niin tuskin alkaa vastaan hankaamaan :) Ihanaa lomaa!
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto nyt :D toivottavasti varasit siiis oikeet lennot tulee paska loma muuten, onhan viisumit, ite en kyllä yhtään tykkäis ja menis loma pilalle jos mulle tehtäs näin ja valivali :) näköjään hiertää kun itse mihinkään ei pääse mutta ihana idea ap!
Kun reissaa vähintään joka toinen kuukausi Finnairin pitkillä lennoilla Aasiaan, niin ei enää näe isosti hohtoa koko hommassa. Itse haluaisin olla Australiassa ainakin 10 päivää, koska harva ilman jetlagia sinne pääsee ja pystyy nauttimaan alusta alkaen täysillä. Optimi olisi lento Hongkongiin, siellä 1-2 yötä ja vasta sitten jatkolento Australiaan.
Meillä puoliso on onneksi kanssani puheväleissä, yllätykset voidaan suunnitella etukäteen ja oikeaksi yllätykseksi riittää vaikka se, että lentokoneessa on paikallani odottamassa timanttisormus tai jotain muuta yhtä tavallista.
Minulle pitää kertoa viikkoa ennen matkaa "yllätys" koska haluan ehdottomasti pakata itse kaiken tarpeellisen ja valmistautua henkisesti lentoon jota pelkään. Todellisuudessa haluan vain sellaisen yllätyksen että mies sanoo että lähdetään reissuun ja saan itse vaikuttaa missä lomailen. Juu...olen kontrollifriikki hermoraunio!
Veruke mennä lentokentälle: oot tilannut jotain ulkomailta ja se on jäänyt tulliin, josta se pitää hakea.
Viikon lomalla ehditte Australiaan surffauskurssille, kun matkatkin vievät 3-4vrk? Jepjep.
Uskoisin että voi varovasti alkaa vihjailla, kun rusketus rupeaa haalistumaan.
Eikö Australiaan tarvitse viisumin? Miten ajattelit sen hoitaa salassa?
Kyllä ihmiset jaksavat napista. jos ap sanoo tuntevansa miehensä sen verran että tietää yllätyksen olevan mieluinen, joten eiköhän se hyvin mene. Minusta ihana yllätys.
Ja te jotka ette vastaavasta yllätyksestä pidä, toivottavasti teidän puolisonne tuntee teidät hyvin eikä järjestä teille sellaista.
Jotkut tykkää yllätyksistä, jotkut ei.
Eiköhän ap tunne miehensä parhaiten.
Meillä meinasi jo yllätys hotelliyö ja ravintolaillallinen mennä pilalle, kun en osannut päättää mitkä kengät otan mukaan. Ratikalla mentiin Helsingin keskustaan, ei sen pidemmälle matkalle. =D
Vierailija kirjoitti:
Viikon lomalla ehditte Australiaan surffauskurssille, kun matkatkin vievät 3-4vrk? Jepjep.
Sen tarkemmin lentojen yksityiskohtiin menemättä lähdemme huomenna ja olemme perillä maanantaiaamuna paikallista aikaa. Takaisin lähdemme lauantai-iltapäivällä paikallista aikaa ja perillä kotona ollaan sunnuntai-iltana. Mun vanhemmat tuo lapset kotiin, tullaan siis kentältä suoraan kotiin.
Onhan tuossa kuitenkin 5,5 päivää perillä ja ne matkustusajatkin on meidän yhteistä aikaa.
Ykkösluokassa ei mennä, mutta bisneksessä kyllä. Mulla oli lentopisteitä menossa vanhaksi (joilla olisi päässyt yksi henkilö Keski-Eurooppaan..) ja siitä se ajatus sitten lähtikin vähän paisumaan.
Ap
Ihania mielensäpahoittajanaisia palstalla. Vaikken minä tykkää oikeasti yhtään yllätysmatkoista (koska haluan pakata itse ja matka menee "pilalle", jos vaikka vanupuikot unohtuu kotiin), niin tuskinpa KUKAAN oikeasti olisi tosi myrtsinä ja mököttäisi koko lomaa, jos olisi puolison kanssa viikko yhteistä lomaa ihan missä tahansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tarkemmin lentojen yksityiskohtiin menemättä lähdemme huomenna ja olemme perillä maanantaiaamuna paikallista aikaa. Takaisin lähdemme lauantai-iltapäivällä paikallista aikaa ja perillä kotona ollaan sunnuntai-iltana. Mun vanhemmat tuo lapset kotiin, tullaan siis kentältä suoraan kotiin.
Onhan tuossa kuitenkin 5,5 päivää perillä ja ne matkustusajatkin on meidän yhteistä aikaa.
Ykkösluokassa ei mennä, mutta bisneksessä kyllä. Mulla oli lentopisteitä menossa vanhaksi (joilla olisi päässyt yksi henkilö Keski-Eurooppaan..) ja siitä se ajatus sitten lähtikin vähän paisumaan.
Ap
..vähän :D
Hyvää lomaa teille! Jos olisi varaa, tekisin itsekin jotain tällaista kivaa joskus miehelleni.
Miten onnistuit hankkimaan miehen puolesta viisumin? Tarvitsee kuvat ja allekirjoituksen hakemukseen. Hmmm...