ahdistus...
vituttaa ja ahdistaa tämä raskaus niin paljon että toivon koko ajan vain kohtukuolemaa!!! ja toivon todella todella että se tulee jossain vaiheessa ja tämä painajainen on ohi!!!!
Kommentit (18)
Mee junan alle? Toivon enempi sun kuolemaa tekstis perusteella. Mutta tolla saisit kaks kärpästä samalla iskulla :)
Miksi täällä haukutaan ap:ta, kun pitäisi ohjata hänet avun piiriin? Ap soita neuvolaan ja kerro tuntemuksistasi, niin sulle hankitaan apua. Oliko suunniteltu raskaus? Vaikutat masentuneelta.
ei suunniteltu.. mitä apua voin saada? tuntuu vain niin pahalta että luulen että en voi selvitä tästä enää koskaan omaksi iloiseksi , energiseksi itsekseni. elämäni on pilalla! ja tämä masennus ei häviä vaikka kuinka haluan!
Vierailija kirjoitti:
Mee junan alle? Toivon enempi sun kuolemaa tekstis perusteella. Mutta tolla saisit kaks kärpästä samalla iskulla :)
Olipa kamalasti kirjoitettu:(
Vierailija kirjoitti:
ei suunniteltu.. mitä apua voin saada? tuntuu vain niin pahalta että luulen että en voi selvitä tästä enää koskaan omaksi iloiseksi , energiseksi itsekseni. elämäni on pilalla! ja tämä masennus ei häviä vaikka kuinka haluan!
Soita neuvolaan, niin hankkivat sulle sitä kautta apua, varmaan ainakin keskusteluapua. Suoraan vaan kerrot miltä tuntuu, niin hoitoalan ammattilaiset arvioivat tilanteen. Miten pitkällä olet? Abortti ei varmaankaan ole enää vaihtoehto?
Entäpä jkos onni potkaisee ja saatkin vain vaikeavammaisen lapsen?
no valitettavasti ei ole! jos olisikin enhän toivoisi kohtukuolemaa vaan ryntäisin saman tien keskeytykseen! nyt minulla on tämä pienen pieni oljenkorsi johon turvaan.....
no sehän olisi sitten rangaistus minulle näistä ajatuksistani.....
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteesi aborttiin? Oletko pro-life vai pro-choice?
Miten kauan susta on tuntunut tuolta? Onko tuoreita nämä ajatukset? Ota nyt heti yhteys sinne oman alueen neuvolaan. On perjantai, niin älä odottele viikonlopun yli.
no sehän se onkin kun nämä tunteet ei mene pois"! luulin että kyllä se siitä helpottaa mutta raskaus jo reippaasti yli 20 viikkoa ja nämä vain jatkuu ja jatkuu. joka aamu alkaa itkulla kun silmät saan auki ja herään todellisuuteen ja pää ei enää kestä tätä ahdistusta jonka haluaisin vain posi..haluan pois tämän lapsen ja tämn ahdistuksen ja takaisin minun entisen onnellisen elämäni..
Hae apua ja pian! Av-palstalta tuskin saat kovin hyvää apua ja inhottavat kommentit vaan kaupan päälle. Pitäähän tämä asia jotenkin paremmin hoitaa, jotta olosi helpottuu eikä tarvi miettiä tuommoisia ikäviä ajatuksia:/
niin mutta kun kuka se voi auttaa. ei kukaan kun ongelmahan on se että en halua tätä lasta , abortti on myöhäistä ja adoptiokin niin kaukana minun ajatusmaailmasta ja vaihtoehtona on vain ottaa vastaan asia jota et halua! ei ne paljon auta jonkun selväpäisen onnellisen puheet joka vaan höpöttää kyllä se siitä, asiat järjestyy, tulet rakastumaan lapseesi ja plaa plaa plaa!! ei se vaan auta!
ei tätä kukaan voi poistaa! haluan tämän lapsen pois, aborttia ei voi tehdä ja adobtiokin tuntuu mahdottomalta..joudun vain ottamaan vastaan jotain jota en halua ja sen kanssa yritettävä selviytyä. ei se auta jos joku kukkahattu täti jauhaa vain että kyllä se siitä , asiat järjestyy, tulet rakastamaan lastasi yms..
Pakkohan sun on edes yrittää hakea apua. Jos abortti on liian myöhäistä tehdä, niin pitää odotella, että vauva päättää syntyä. Puhuminen vois helpottaa sun oloa. Näet nyt kaiken niin synkkänä.
puhuminen kyllä kai auttaisi että saisi purettua olotilaansa mutta kun eihän tällaisia hirveyksiä mitä mielessäni ajattelen kehtaa eikä voi sanoa ääneen kenellekään... siksi tämä onkin niin kamalaa kun pitää vain esittää että kaikki hyvin vaikka tuntuu että kuolen tähän kuristavaan tunteeseen.
voiko sen jotenkin saada aikaan?