Ada vai Enni?
Kumman laittaisitte tytön nimeksi? Väärä alue, mutta nimialueella tuskin kovin montaa mielipidettä tulisi.
Kommentit (19)
Enni. Kaikki Ennit on kauniita. Poikkeuksetta.
Terkkuja Ennille Espooseen!
Ada on todella kaunis, mutta hyvin yleinen! toisaalta Ennikin yleistyy kovaa vauhtia..
Ada Ennika? :)
Enniä äänestän minäkin. Aadaa ja Adaa alkaa tulee vastaan joka päiväkotiryhmässä, useita. Naapurin koirallakin on se nimi. Ja sen kaverilla.
Kuten tässä moni jo sanoi, Ada tai Aada on niin yleinen, että siitä on tulossa 70-luvun Sari.
Antä Anni?
Vierailija kirjoitti:
Kuten tässä moni jo sanoi, Ada tai Aada on niin yleinen, että siitä on tulossa 70-luvun Sari.
Antä Anni?
Kaikki, mikä viittaa Sariin on saatanasta.
Laita tytön nimeksi Enni Adalmiina
Toiset nimet ovat jo valmiina, ja ne sopii aika lailla molempiin nimiin täydellisesti. :) Anni on kiva kans, mutta liippaa vähä liian läheltä omaa nimeä. Alan itsekin oleen Ennin kannalla, ihana nimi :)
"Enni" on tylsä ja rumahko.
"Ada" on turhan yleinen.
"Nanna" on paljon parempi ja harvinaisempi, jos tuontyylisen nimen haluaa.
Ada on mun mielestä parempi, terävä ja jotenkin, hankala selittää mut siis parempi :D Kansainvälisempikin jos sillä on mitään väliä.
Ennistä huonoja viboja on ehkä lähinnä sen takia mun mielessä, koska luokkakaverina oli yksi sellainen, maailman hiljaisin hissukka joka ei käytännössä puhunut sanaakaan ikinä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Ada on mun mielestä parempi, terävä ja jotenkin, hankala selittää mut siis parempi :D Kansainvälisempikin jos sillä on mitään väliä.
Ennistä huonoja viboja on ehkä lähinnä sen takia mun mielessä, koska luokkakaverina oli yksi sellainen, maailman hiljaisin hissukka joka ei käytännössä puhunut sanaakaan ikinä kenellekään.
Näin on. Enni on tylsän harmaahiirulaisen nimi.
Ada on paljon parempi. Mutta koska se on niin yleinen, niin miettisin vielä ja etsisin harvinaisemman nimen.
Siis Enni on ihan järkyttävän ruma. Paljon mieluummin vaikka Fanni.
Enni on näitä rumia suomalaisväännöksiä, joita ei kukaan pidä kauniina ja joilla ei maailmalla pärjää. Samaa sarjaa kuin esim. Saija tai Raija. Kaikki jotain puhuttelunimiväännöksiä alkuperäisistä kauniista nimistä.
"I am Innai from Finland...."
Ada tosi yleinen. Näistä kahdesta Enni
Enny tiiä, en ni...