Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako teitä koskaan mennä töihin?

Pakko mennä
03.03.2016 |

Puolisen vuotta on jo itseäni ahdistanut, mutta irtisanoutuminen ei ole vaihtoehto, kun työpaikkoja ei vain ole.
Ei tästä ole ulospääsyä...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hienoa. Olen siis ainoa lajiani. Joko siis rakastat työtäsi, tai sitten sinulla ei ole sitä.

Mulla on työ, johon vituttaa joka päivä mennä. Palkka on minimaalinen, tunnit on vähennetty minimiin. Jos asiakkaat ei vittuile, niin esimiehet hoitavat homman himaan.

No keksin kyllä keinon päästä pois (työstä), vapautuupahan paikka jollekin sitä paskaa arvostavalle. Ap

Vierailija
2/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös haaveilen siitä pääsisin irtisanoutumaan niin että rahat riittäisivät hetken. Urheilisin, ulkoilisin, lukisin päivät kahviloissa ja illalla olisin läsnä lapselleni. Sitten hakisin jotain mielenkiintoista ehkä projektiluontoista kirjoitustyötä. Joka päivä leikin ajatuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyisessä työssä. Oon kyllä ollu sellasessa työpaikassa, jonne ahdisti mennä. Siitä tosin selvisi, kun tiesi, että se on vaan kesätyö.

Kyllähän sitä kannattaa koittaa ettiä muita töitä. Ei kai siinä muu auta. 

Vierailija
4/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Irtisanouduin. 

Vierailija
5/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä muitakin. Mulla on vakituinen työpaikka, pitäisi olla tyytyväinen, mutta olen jumissa työssä johon olen ylikoulutettu ja jossa ei ole oikeastaan minkäänlaisia ylenemismahdollisuuksia. Työ on huonosti organisoitua, esimiehet ei tiedä mitä työmme edes on. Aina tulee jostain suunnasta paskaa niskaan, teetpä mitä tahansa. Mutta aamulla pitää taas repiä jostain energiaa että kestää jälleen yhden päivän. Lottovoittoa odotellessa...

Vierailija
6/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Vierailija
7/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä vitutti mennä töihin. Enää ei .. trallalllaa pot pot potkut sain firman johtajalta.

Vierailija
8/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis tosi kiva olla kotona läsnä lapselle, eikä tiuskiva hirviö. Mä pärjäisin tosi pienelläkin rahalla, kunhan vain voisin olla normaali taas. Mulle kävis kaikki työ, jossa vain voisin olla oma itseni. Kyllä tää tästä, kun nyt sain kirjoitettua tän ulos itsestäni. Ap

Vierailija
9/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niität, mitä kylvät. Peruskoulun peräpenkissä kattoon räkiminen tuottaa nyt satoaan. Minä olen työssä, jonka olen itse saanut valita eikä palkassakaan ole valittamista.

Toki joskus väsyttää, muttei ahdista ikinä.

Vierailija
10/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, kun ei ole tulevaisuutta. Haaveilla en jaksa just nyt yhtään mistään.

Ahdistaa ja vituttaa myös joku(nen) mielenkiintoinen mies siellä työpaikalla.

Vituttaa myös, kun kaikki ovat niin tanan fiksuja siellä ja mä vaan en.

Sori ruma kielenkäyttöni.

Vierailija
11/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä niität, mitä kylvät. Peruskoulun peräpenkissä kattoon räkiminen tuottaa nyt satoaan. Minä olen työssä, jonka olen itse saanut valita eikä palkassakaan ole valittamista.

Äläpä luule. Maailma on deterministinen. Ei täällä mitään valita.

Vierailija
12/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa se, että ei ole töitä. Kun on töitä, ahdistaa että on töitä. Niin tai näin, aina ahdistaa. Yritän tehdä töitä itseni kanssa, jotta tulisin toimeen päänuppini kanssa. En minä olosuhteita syytä. Ei niissä ole mitään valittamista.

t. ahdistuneisuushäiriöinen

Vierailija
13/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa melkein joka päivä mennä sinne. Työpaikan intranetissä aina ajoittain on aiheita joista herää keskustelua työn mielekkyydestä, johtamiskulttuurista, ilmapiiristä jne, ja sillä keskustalulla on aina sama kulku: joku tuo esille ongelman, sitä kompataan muiden taholta (kommentointi on nimetöntä), ja sitten tullaan kertomaan että jos ei kelpaa niin sopii painua v*****n, siinähän etsitte parempaa työpaikkaa.

Joo on totta ettei kaikille vain voi olla tarjolla työtä joka olisi palkitsevaa ja kaikin puolin innostavaa, mutta siitäkin huolimatta on todella lannistavaa että kaikki yritykset kehittää mitään työn mielekkyydessä aina päätyvät erittäin nopeasti samaan "häivy jos ei kelpaa" -tilanteeseen. Kun eihän se nyt kovin monelle meistä mene ihan niin että voi tuosta vain valita monesta eri työpaikasta.

Vierailija
14/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei edes väsyttäisi, jos olisit valinnut paremmin?

Vierailija
15/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta oon vapaa kirjoitti:

Mun mielestä olis tosi kiva olla kotona läsnä lapselle, eikä tiuskiva hirviö. Mä pärjäisin tosi pienelläkin rahalla, kunhan vain voisin olla normaali taas. Mulle kävis kaikki työ, jossa vain voisin olla oma itseni. Kyllä tää tästä, kun nyt sain kirjoitettua tän ulos itsestäni. Ap

Mutta itsehän sinä sen päätät, tiuskitko lapselle.

Vierailija
16/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei edes väsyttäisi, jos olisit valinnut paremmin?

Ei ole ihmistä, jota ei joskus väsyttäisi.

Vierailija
17/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta oon vapaa kirjoitti:

Tsemppiä!

Vierailija
18/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvitse mitään luulla. Valitsin urani, mutta siihen tietenkin joutui kouluttautumaan vähän pidemmälle kuin oppivelvollisuuden verran.

Vierailija
19/26 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvitse mitään luulla. Valitsin urani, mutta siihen tietenkin joutui kouluttautumaan vähän pidemmälle kuin oppivelvollisuuden verran.

Et valinnut.

20/26 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ammatti, jossa en juuri nyt toimi. Ammatti, josta pidän. Ammatti johon kouluttauduin, mutta jossa en tällä hetkellä työskentele ja näköjään ystäväni kuoli tänään muutama tunti sitten. Tuo viimeisin suhteuttaa asioita. Olen elossa, minulla on työpaikka, jossa en viihdy. Voin tehdä asioille jotain. Jotenkin onkin hyvä fiilis kaiken itkun jälkeen. Hengitän. Olen. Elän. Ja haluan, että lapseni muistaa minut iloisena äitinä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän