Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miten tyttöystäväni on niin pullea

Vierailija
03.03.2016 |

Hän käy kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa, uimassa 2-3 kertaa viikossa ja silloin tällöin jumpassa. Lisäksi kelien salliessa pyöräilee töihin. Ruokavaliokin on ihan perusterveellinen, eli ei mitään sipsejä ja limsaa päivittäin. Hän on silti hieman pulleahko eli arvioisin n.70 kiloa, pituutta siis joku 160cm. Minua ei sinänsä haittaa tuo, kiva kun löytyy iso perse mihin voi tunkea naamansa ja tissitkin ovat valtavat, ihmettelen muuten vaan. Itse syön jokaisella aterialla enemmän kuin hän, syön enemmän herkkuja ja en liiku melkein ikinä mutta olen hoikka 72/182. Pakko hänellä on olla jossain joku suklaa piilo mistä herkuttelee salaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvaili minun ihanne naistyypin, nainen jolla on muotoja. Mutta joillekin ei kelpaa mikään, jätä se niin ottajia kyllä varmasti riittää. Itse seurustelen, mutta muille varmasti kelpaisi.

Vierailija
42/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tuli mieleen, että tyttiksen aineenvaihdunta on voinut mennä sekaisin, jos hän on siirtynyt <i>sinun</i> ateriarytmiisi! Siis syö liian harvoin tai epäsäännöllisesti ja liikaa kerralla. Oman kehon kuuntelu ja omat ateriavälit auttaa siihen pulmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-kiloinen nainen kuluttaa lähtökohtaisesti selvästi vähemmän kuin 70-kiloinen mies (naisilla on luonnostaan isompi rasvaprosentti, miehillä enemmän lihaksia), varsinkin jos naisella noissa kiloissa on mukana ylipainoa, joka kertomasi perusteella koostuu enemmän rasvasta kuin lihaksesta. Liikunnalla hän todennäköisesti tuo kulutuksensa suurinpiirtein tasoihin kanssasi, mutta jos tällöin syötte suurinpiirtein samaa ruokaa, niin hän ylläpitää painoaan, eikä vielä laihdu.

Pikku hiljaa lihomiseen ei vaadita mitään ahmimista ja sohvan pohjalla makailua, parisataa ylimääräistä kaloria päivässä tekee jo vuodessa monen kilon nousun. Ja parisataa kaloria saattaa kertyä niin pienistä valinnoista, että ulkopuolisen silmiin ruokavalio näyttää ihan hyvältä, ja vasta mittaamalla kaiken syömänsä alkaa löytyä kohteita, joista pitäisi nipistää.

Vierailija
44/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun vastauksen jo tiesitkin, niin kysymys kuuluu kuinka kamala ja surkea poikaystävä olet kun haluat omasta tyttöystävästäsi kirjoittaa tällaisia ketjuja?! Oletko kaikille noin ikävä ihminen vai säästätkö sen vain tyttöystävällesi?[/quote

Nninpa, ja pakottako joku olla suhdeessa?