Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miten tyttöystäväni on niin pullea

Vierailija
03.03.2016 |

Hän käy kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa, uimassa 2-3 kertaa viikossa ja silloin tällöin jumpassa. Lisäksi kelien salliessa pyöräilee töihin. Ruokavaliokin on ihan perusterveellinen, eli ei mitään sipsejä ja limsaa päivittäin. Hän on silti hieman pulleahko eli arvioisin n.70 kiloa, pituutta siis joku 160cm. Minua ei sinänsä haittaa tuo, kiva kun löytyy iso perse mihin voi tunkea naamansa ja tissitkin ovat valtavat, ihmettelen muuten vaan. Itse syön jokaisella aterialla enemmän kuin hän, syön enemmän herkkuja ja en liiku melkein ikinä mutta olen hoikka 72/182. Pakko hänellä on olla jossain joku suklaa piilo mistä herkuttelee salaa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän pullukkamaisuus ei sinua häiritse, mutta kuitenkin tulit tänne ruikuttamaan. Aivan, aivan. Miten usein huomauttelet hänelle pulleudesta? Ehkä et vielä kovin usein, mutta annas olla, kun suhde on jo vakiintunut, niin alat nälviä päivittäin. Kannattaisi ehkä vetää sellainen johtopäätös, että teitä ei ole luotu toisillenne.

Vierailija
22/44 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla olen huomannut sen että monet naiset ketä käy siellä treenaa niin että olisi ihan sama kuin jättäisi käymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että kullia ei tule ennen kuin paino on tippunut 15 kg, samalla testaat oman viehätysvoimasi sängyssä ja miehenä.

Vierailija
24/44 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että kullia ei tule ennen kuin paino on tippunut 15 kg, samalla testaat oman viehätysvoimasi sängyssä ja miehenä.

Mun muija kuolisi nauruun, jos esittäisin tuollaisen ukaasin :)

Vierailija
25/44 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
26/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen?

Vierailija
27/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyellä näkyy helpommin kilot. Ompa kuitenki hyvä ettei sinua haittaa kun on kerta iso perse ja valtavat tissitkin.Miksi sinä taas olet noin laiha?

Vierailija
28/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt niin pullea? Tyttöystäväsi peruskulutus ilman liikuntaa voi hyvinkin olla jopa vaan ~1600kcal ja liikunnalla sitten reilu 2000kcal. Eli liikkumattomina päivinä syö hieman yli kulutuksen ja liikunnallisina alle = ei ole mikään max. 50 kilon perhonen. Kuitenkin jos on läskit jakautunut pyllyyn ja tisseihin, niin mitä väliä? Luulisi tytöllä olevan myös lihasta joka painaa, eli voisi olla ioman treeniä löysempi mutta alle 70 kiloinen. Sinä taas olet aika kevyt, oletko harkinnut menevästä tyttöystävän mukaan salille tai syöväsi vähän enemmän? Voisit saada vähän massaa, niin ei normaalipainoinen tyttö tuntuisi niin lyllerölle.

Vierailija
29/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoko paljon makukahveja tai energiajuomia? esim. latte on varsinainen kaloripommi ja pari tölkkiä energiajuomaa joka pv, näkyy myös äkkiä kropassa !

Vierailija
30/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mun äitikin on vaik koko muu perhe pajunvitsoja. Syöty samoja ruokia, äidillä ei mitään intohimoja herkkuihin jne. On sellainen pampulainen ollut aina, silti onneksi todella kova liikkumaan ja juossut mm. puolikkaan, ei ole ollut terveyshaittoja. Kerran kun lähdettiin ulkomaille koko perhe, äiti ja isä kävi vaa'alla lähtiessä. Söivät reissussa samat ravintolaruuat jne testimielessä. Isä laihtui 1,8 kg ja äidille tuli lisää melkein kolme kiloa:D mut näkeehän sen vaikka sisaruksistakin joskus, yks on ku laiha isä ja toinen kuin pyöreä äiti. Sellasia me ihmiset ollaan, onneks mua ei oo ikinä stressanut muiden kilot.

Vierailija
31/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso perse <3

Vierailija
32/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että tyttö syö jopa liian vähän. Aloin itse käyttää mobiilisovelluksena erästä kalorilaskuria kun aloitin lääkityksen, jolla voi olla lihottavia vaikutuksia. Halusin nähdä pitävätkö väitteet omalla hormonitoiminnallani paikkansa. Olen aina ollut kova liikkumaan ja teen jopa päivittäin tunnin aerobista. Mitat 166 cm/53 kg kapeilla raameilla. Vaatekoko on XS ja vartalo timmi.

Peruskulutukseni laitteen mukaan on 2100 kcal/vrk. Liikunnan kera se on noin 2400 kcal/vrk. Tämän verran saan syödä, jotta pysyn tämän kokoisena. Noihin kaloreihin syön perusterveellistä kotiruokaa sekä herkuttelen pari kertaa viikossa. Jos jonain päivänä kalorit jäävät vajaaksi vaatii kroppa seuraavina päivinä syömään yli kulutuksen.

Tein joskus myös hyvin raskasta ruumiillista työtä sekä pyöräilin päivittäin 30 km. Silloinen kulutus on arvioituna ollut 3500 kcal/vrk. Enkä ole luonnostani "mitä-vaan-syövä", koska paino nousee kyllä yli 60:n jos en välitä ruoan laadusta. Kyllä minustakin saa läskin karkillla, limulla ja liikkumattomuudella. Avainsana onkin kohtuus, joka suhteessa.

Epäilen niin ollen, että ap:n tyttöystävän ruoan koostumus on väärä ja että tyttö on ollut pitkään säästöliekillä. Moni nainen kärvistelee 1500 kcal päiväkulutuksella ja lihoo silti. Miksi? Koska metabolia ei toimi ja keho panttaa varastoja, joko viiveellä seuraavina himoina tai säästöliekillä. Sitten mätetään yhtäkkiä ohi kulutuksen ja keho ei polta energiaa, koska systeemi on sekaisin. Tietysti "ongelma" voi olla pitkälle myös geneettinen jos nämäkin keinot on kokeiltu ja mikään ei toimi.

Toisaalta, jos "pulleus" on kurvikkuutta ja lihaksia en näe missä ongelma on. Ap:n tyttöystävän vartalotyyppi ei sitten vain ole ap:n makuun kun pitää kysellä. Moni mieshän tykkää juuri tuon kaltaisista kurvittarista.

Vierailija
33/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän treenaa, nälkä kasvaa ja sitten kuvittelee voivansa syödä enemmän ja hupsista ei huomaakaan itse että painoa tullut hieman liikaakin...ja sitten sinä kärvistelet kuinka huomauttaa rakkaalle hienovaraisesti että hän saattaisi pysyä hengissä ja jopa jaksaa treenataan vähän pienemmälläkin tankkauksella.

Vierailija
34/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse manlet, joten sinuna en kovin paljoa arvostelisi tai "ihmettelisi" tyttiksen ulkomuotoa.

Vierailija
35/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse manlet, joten sinuna en kovin paljoa arvostelisi tai "ihmettelisi" tyttiksen ulkomuotoa.

ei 182 senttinen ole manlet.

Vierailija
36/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekana mieleen lääkkeet. Onko mitään lääkitystä? Ainakin monet masennuslääkkeet nostaa painoa (itsellä kaikki mitä olen kokeillut on kerännyt nestettä elimistöön ja/tai pistänyt syömään ihan hervottomasti). Myös e-pillerit lihottaa useita. Ja kilpparin vajaatoimintaan kuuluu tuo myös. 

Toinen asia, mikä se sun "perusterveellinen" on? Exällä se oli ainakin makaronia/perunaa/pastaa ja kastiketta jne eikä tullut mieleenkään mikään salaatin tyyppinen saatika että olisi vihanneksista koonnut aterian. Hän tuntui voivan ihan hyvin tuolla ruokavaliossa ja pysyi hyvässä kondiksessa mutta itse pöhötyin saman tien jos samalla linjalla menin päivänkään.

Painoindeksin mukaan tyttösi olisi antamiesi mittojen mukaan lievästi ylipainoinen, itse ainakin alkaisin huolestumaan vaikka eihän tuosta varsinaista haittaa vielä ole.

Vierailija
37/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on luultavasti lihaksia. Joo 70 kiloa voi kuulostaa paljolta mutta jos siinä on mukana lihasta niin ei voi olla läski. Noilla mitoilla voi olla semi hoikkakin jos treenaa.

Vierailija
38/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti syö enemmän kuin tiedät. On teoriassa mahdollista, että hänellä olisi esim. kilpirauhasongelmaa, mutta todennäköisin selitys on, että syö liikaa.

Vierailija
39/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla ja uimassa säännöllisesti käyneenä voin kertoa että kummassakin paikassa näkee paljon niitä jotka vain "käyvät" siellä. Kirjaimellisesti. Vaikka kuntosallilla tekisikin tunnin aktiivisesti jotain muuta kuin jyystää täydellä teholla stepperissä tai juoksumatolla niin eipä siinä oikeasti juuri kaloreita pala mutta pienestäkin taljojen kiskomisesta tulee kyllä yllättävästi nälkä ja hyvä olo kun on nyt "urheillut" ja on oikeus vähän herkutellakin.

Ikävä tosiasia on se että nykyään toimistotyössä käyvän tai opiekelevan suomalaisten hyötyliikunta on niin olematonta että kalorien kulutus rajoittuu vain niihin muutamaan viikottaiseen kertaa kun urheillaan jotain ja sekin on yleensä maksimissaan tunnin kerrallaan. Edes viisi tuntia hikiliikuntaa viikossa ei ole mistään kotoisin jos sillä pitäisi polttaa pari-kolme päivittäistä lämmintä ateriaa ja välipalat päälle. Liikkuminen synnyttää vain nälän lisäksi sellaisen harhan että nyt on varaa ottaa toinekin peruna ja lisää kastiketta.

Vierailija
40/44 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pienempi lautanen