Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö olekin itsestään selvää, ettei nainen halua sellaisen miehen koskevan itseensä, joka on kritisoinut ulkonäköä?!

Vierailija
03.03.2016 |

Ja seksi on täysin absurdi ajatus?

Eli onko joku harrastanut seksiä sellaisen miehen kanssa, joka on haukkunut ulkonäköäsi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä puhutaan nyt parisuhteessa tapahtuvasta toisen itsetunnon lyttäämisen yrityksestä huomauttelemalla ulkonäön virheistä. Ap

Vierailija
2/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sellaista tapahtuneen. Ihmisillä on joskus taipumus valita suorastaan itselleen vihamielistä seuraa. Esimerkiksi narsistiset suhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhutaan nyt parisuhteessa tapahtuvasta toisen itsetunnon lyttäämisen yrityksestä huomauttelemalla ulkonäön virheistä. Ap

Miksi et sitten kirjoittanut niin otsikkoon?

Vierailija
4/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi edes suhteessa sellaisen kanssa joka lyttäämismielessä huomauttaisi ulkonäöstäni. Mutta kyllä harrastan seksiä mieheni kanssa vaikka hän onkin huomauttanut painostani. Oikeastaan miehen huomautus sai tajuamaan että sitä ylimääräistä on enemmän kuin vain vähän. Ei hän sitä ilkeyttään sano.

Vierailija
5/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku on niin harhainen, ettei sanomatta tajua olevansa läski?

Vierailija
6/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku on niin harhainen, ettei sanomatta tajua olevansa läski?

Jos minua tarkoitat niin en ole mikään megaläski vaan sellainen lihakseton löysä jolla nyt sattuu pelkästä ruuan näkemisestä kertymään rasvaa kehoon. N. 5kg päässä painoindeksin mukaisesta normaalipainosta, lihasten puutteen takia pitäisi vähintään 15kg saada pois että näyttäisin taas ihmiseltä.

T.5

Vierailija
7/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Olen ruma ja tiedän sen itsekin, joten ei miehen rehellisyys loukannut minua vaikka sanoikin päin naamaani, että olen ruma. Ennemminkin olin helpottunut kun ajattelin, että nyt ei miehen tarvitse enää teeskennellä pitävänsä siitä miltä näytän.

Vierailija
8/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Olen ruma ja tiedän sen itsekin, joten ei miehen rehellisyys loukannut minua vaikka sanoikin päin naamaani, että olen ruma. Ennemminkin olin helpottunut kun ajattelin, että nyt ei miehen tarvitse enää teeskennellä pitävänsä siitä miltä näytän.

Oikeasti olit helpottunut? Saatko nuolentaa tältä rumaksi sanoneelta mieheltä? Ap

Vierailija
9/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti olit helpottunut? Saatko nuolentaa tältä rumaksi sanoneelta mieheltä? Ap

Sanoi kerran rumaksi, pääasiassa arvosteli vain yksittäisiä asioita kuten mm. hiukset eivät herraa miellyttäneet. Olin toki helpottunut, en jaksa miesten valehtelua. Enkä saanut nuolentaa, mies oli aika estoinen sängyssä ja silti vaati itse suihinottoja :D

Vierailija
10/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miettikääpä sitä, että olen naimisissa miehen kanssa, joka arvostelee ulkonäköäni. Toisaalta on sanonut vuoden sisällä myös nätiksi, hotiksi ja edustavaksi. Joten mikä vittu sen ongelma on? Minä en halua sitä enää. Ap

Vierailija
11/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mies arvosteli sitä, etten näytä raikkaalta nasolaabeleiden ja alaspäin kääntyvien suupielten takia. Voi vittu! Todellakin ennemmin runkkaan kun kosken siihen enää! Ap

Vierailija
12/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehellä itsellään on 15kg ylipainoa ja mun rasvaprosentti on alle 15. Ap

Vierailija
13/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hänen kanssaan, ap?

Vierailija
14/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sentään alle 15... Mutta ymmärrän kyllä, ettet enää halua hänen koskevan itseesi.

Vierailija
15/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sentään alle 15... Mutta ymmärrän kyllä, ettet enää halua hänen koskevan itseesi.

Kyllä on, juuri mitattu.

Miksi mies haukkuu ja kehuu? Mihin se sillä pyrkii? Hajota ja hallitse? Tiedän itsekin että naamani meinaa roikkua, ehkä osittain siksi että rasvaprosentti on pieni ja ikää kuitenkin lähempänä 40 kuin 30. Mutta minkä sille voin, tykkään treenata salilla ja syön ihan mitä mieleni tekee! Ap

Vierailija
16/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää :D

Vierailija
17/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sinun ongelmasi nyt ap onkaan? Jos olet niin tossu, että jatkat suhdetta miehesi kanssa, niin älä täällä valita vaan puhu miehellesi. Kyllä pitää olla vaikeata joillakin elämä, hohhoijaa taas.

Vierailija
18/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota tullut harrastettua vielä sitä seksiä vaikka vähentynyt on. Mies siis alkanut  huomautella ulkonäöstä. On tullut kuultua että on tynkäripset, "miten sulla toi naama punottaa kuin pulimummolla" (uinnin jälkeen auringonpaisteessa, meikit lähteneet ja mulla couperosaiho :((  ) Kerran makoilin miehen vieressä ja jäin siinä häntä katselemaan silmiin hymyillen ja mitä tämä sanoo...Sulla on tuplapussit silmien alla. Hampaista on sanonut että pitäisi oikaisuttaa, kun on kuulema ihan viturallaan. 

Muutenkin usein katsoo kovin tarkkaillen kasvojani ja aina odotan, että mitä se nyt möläyttää, ehkä muiden kuullenkin. En jotenkin osaa suhtautua noihin arvosteluihin sillä hetkellä, tunnen vain häpeää ja pahaa mieltä ja menen ihan hiljaiseksi :( En siis edes saa suuta auki puolustautuakseni, vaikka muuten osaan kyllä olla napakka ja on suuta sanoa asioista. Ulkonäön arvostelu vaan on jotenkin niin paha, en tajua miten voi toiselle sanoa sellaisia. En itse arvostele miestä vastaavasti, vaikka olisi ehkä aihettakin. Mielestäni vaan toiselle ei sanota että onpa sulla ruma nenä tms, ihan kuin sille mitään voisi.

Surullinen olen arvosteluista ja tosiaan halut vähenee kamarin puolella. 

Vierailija
19/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuota tullut harrastettua vielä sitä seksiä vaikka vähentynyt on. Mies siis alkanut  huomautella ulkonäöstä. On tullut kuultua että on tynkäripset, "miten sulla toi naama punottaa kuin pulimummolla" (uinnin jälkeen auringonpaisteessa, meikit lähteneet ja mulla couperosaiho :((  ) Kerran makoilin miehen vieressä ja jäin siinä häntä katselemaan silmiin hymyillen ja mitä tämä sanoo...Sulla on tuplapussit silmien alla. Hampaista on sanonut että pitäisi oikaisuttaa, kun on kuulema ihan viturallaan. 

Muutenkin usein katsoo kovin tarkkaillen kasvojani ja aina odotan, että mitä se nyt möläyttää, ehkä muiden kuullenkin. En jotenkin osaa suhtautua noihin arvosteluihin sillä hetkellä, tunnen vain häpeää ja pahaa mieltä ja menen ihan hiljaiseksi :( En siis edes saa suuta auki puolustautuakseni, vaikka muuten osaan kyllä olla napakka ja on suuta sanoa asioista. Ulkonäön arvostelu vaan on jotenkin niin paha, en tajua miten voi toiselle sanoa sellaisia. En itse arvostele miestä vastaavasti, vaikka olisi ehkä aihettakin. Mielestäni vaan toiselle ei sanota että onpa sulla ruma nenä tms, ihan kuin sille mitään voisi.

Surullinen olen arvosteluista ja tosiaan halut vähenee kamarin puolella. 

Ei mies tule lopettamaan ellet kykene ottamaan asiaa esille. Minä olen saanut miehiltä vastaavaa naljailua pienistä seikoista, omalla kohdalla vaan on käynyt niin että kun asiasta huomauttaa mies vetääkin koko jutun leikiksi ja ei kuulemma pitäisi sellaisesta suuttua.

Vierailija
20/36 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää :D

Koska on se joskus kehumutkin kuten sanoin. Ja katsonut halukkaasti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä