Eikö olekin itsestään selvää, ettei nainen halua sellaisen miehen koskevan itseensä, joka on kritisoinut ulkonäköä?!
Ja seksi on täysin absurdi ajatus?
Eli onko joku harrastanut seksiä sellaisen miehen kanssa, joka on haukkunut ulkonäköäsi?
Kommentit (36)
Olen kokenut samaa seksikumppanilta. Arvostelu oli aluksi niin salakavalaa ja muka hyväätarkoittavaa, että en heti laittanut peliä poikki. Jatkoin seksiä, mutta menetin kyvyn rentoutua ja olla luonnollinen (ulkonäköäni miettien) enkä sitten lopulta enää kiihottunut ja saanut orgasmeja. Onneksi tajusin sitten mistä se johtui ja pääsin eroon.
Ja mä olen kyllä sanonut sille että vittu et arvostele enää ulkonäköäni, pahoitan siitä väistämättä mieleni enkä halua seksiä enää. Ehkä koska jumalauta tähän asti olen silti halunnut, se ei ole tajunnut lopettaa. Mutta
Nyt todellakin: mielummin runkkaan. Omistanhan useamman dildonkin. Koska sen lisäksi että mies haukkuu, hän
Myös pihtaa.
Siihen saakka dildoilen kunnes saan miehen jolla rasvaprosentti sanotaanko 5.
Ap
Miksiihmeessä jäät suhteeseen ? Ihminen joka kykenee käyttäytymään noin ikävästi toista kohtaan, tuskin tulee koskaan muuttumaan. Ts. odotettavissa tuskin on onnellisia vuosia hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksiihmeessä jäät suhteeseen ? Ihminen joka kykenee käyttäytymään noin ikävästi toista kohtaan, tuskin tulee koskaan muuttumaan. Ts. odotettavissa tuskin on onnellisia vuosia hänen kanssaan.
Ehkä kuule siksi että on lapsia ja jopa viihdyn miehen kanssa enimmäkseen hyvin, kun vain saisin seksiä sitten joltain sellaiselta jolla ei olisi tarvetta lytätä itsetuntoani haukkumalla fyysisiä ominaisuuksiani. Ap
Tuo suhde katkeroittaa sua hyvää vauhtia.
En mäkään haluaisi miestä, joka haukkuisi mua.
Voit arvostella vaataavasti hänen ulkonäköään ja mm munan kokoa ja näköä ja sitten ihmetellä, jos ei seksi kiinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuota tullut harrastettua vielä sitä seksiä vaikka vähentynyt on. Mies siis alkanut huomautella ulkonäöstä. On tullut kuultua että on tynkäripset, "miten sulla toi naama punottaa kuin pulimummolla" (uinnin jälkeen auringonpaisteessa, meikit lähteneet ja mulla couperosaiho :(( ) Kerran makoilin miehen vieressä ja jäin siinä häntä katselemaan silmiin hymyillen ja mitä tämä sanoo...Sulla on tuplapussit silmien alla. Hampaista on sanonut että pitäisi oikaisuttaa, kun on kuulema ihan viturallaan.
Muutenkin usein katsoo kovin tarkkaillen kasvojani ja aina odotan, että mitä se nyt möläyttää, ehkä muiden kuullenkin. En jotenkin osaa suhtautua noihin arvosteluihin sillä hetkellä, tunnen vain häpeää ja pahaa mieltä ja menen ihan hiljaiseksi :( En siis edes saa suuta auki puolustautuakseni, vaikka muuten osaan kyllä olla napakka ja on suuta sanoa asioista. Ulkonäön arvostelu vaan on jotenkin niin paha, en tajua miten voi toiselle sanoa sellaisia. En itse arvostele miestä vastaavasti, vaikka olisi ehkä aihettakin. Mielestäni vaan toiselle ei sanota että onpa sulla ruma nenä tms, ihan kuin sille mitään voisi.
Surullinen olen arvosteluista ja tosiaan halut vähenee kamarin puolella.
Tuo on henkistä väkivaltaa. Lue siitä lisää netistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo suhde katkeroittaa sua hyvää vauhtia.
Olen jo täysin katkeroitunut ja kieroutunut. Ap
Saatiinko me tänne nyt uusi draamakuningatar, joka kirjoittaa 20 sivua omaa tajunnanvirtaa eikä näe mitään muuta mahdollisuutta kuin jurnuttaa Aihe vapaalla?
Vierailija kirjoitti:
Tässä puhutaan nyt parisuhteessa tapahtuvasta toisen itsetunnon lyttäämisen yrityksestä huomauttelemalla ulkonäön virheistä. Ap
Olet siis lihonut rajusti?
Onko ap ammattivalittajalle läheistä sukua? Yhtä idiootit jutut ainakin ovat. Keksisitkö ap siis jonkun kivan nimimerkin, vaikkapa "valivali" ja kirjoittaisit sen aina otsikkoon näkyviin? Sinun juttusi voisi silloin helposti sivuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä puhutaan nyt parisuhteessa tapahtuvasta toisen itsetunnon lyttäämisen yrityksestä huomauttelemalla ulkonäön virheistä. Ap
Olet siis lihonut rajusti?
Mitä helvettiä? Minun rasva% on alle 15, miehellä on 15kg ylipainoa! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Olen ruma ja tiedän sen itsekin, joten ei miehen rehellisyys loukannut minua vaikka sanoikin päin naamaani, että olen ruma. Ennemminkin olin helpottunut kun ajattelin, että nyt ei miehen tarvitse enää teeskennellä pitävänsä siitä miltä näytän.
Oikeasti olit helpottunut? Saatko nuolentaa tältä rumaksi sanoneelta mieheltä? Ap
Kauheaa:/ Kuullostaa siltä että arvostat itseäsi niin vähän, että annat kohdella sitten tällä tavoin.
Jos mies alkaa urputtaa ja huomautella ulkonäöstä, on kolme vaihtoehtoa. Voi joko antaa takaisin tyyliin "no jos tässä on tarkoitus toistemme ulkonäköä ruotia niin mustakin nuo sun leukaperät on hieman pyöristyneet". Tärkeää tässä vaihtoehdossa on iskeä sellaisiin kohtiin, mihin mies ei voi itse vaikuttaa, mutta samalla antaa ymmärtää että nämä kohdat ovat muuttuneet ajan myötä. Tällä tavoin saavutetaan suurin mahdollinen kolaus itsetunnolle. Toinen vaihtoehto on syiden kysely suoraan. "Mitä tarkoitat? Miksi sanot noin, mitä ajat sillä takaa? Mitä luulet sun arvostelusi vaikuttavan mun seksihaluihin sua kohtaan?" jne. ihan suoraan vaan kyseenalaistaa toisen toiminnan. Tärkeintä tässä vaihtoehdossa on pysyä tyynenä viilipyttynä. Ei itkua, ei korkeaksi kohonnutta äänensävyä, katso suoraan silmiin ja ole vilpittömän ihmeissäsi miehen heitoista. Kolmas ja yksinkertaisin vaihtoehto on pistää äijä kiertoon. Useimmiten ei maksa vaivaa ruveta kouluttaan tällaista yksilöä. Ja kyse on myös siitä, pystyykö itse ohittaan seksissä ajatukset siitä, mitä mies ajattelee sun ulkonäöstä. Omaa tyydyttävää seksielämää ei kannata uhrata (jos ei kommenttien jälkeen pysty rentoutumaan) tämmöisen tyypin takia.
Siis onko tässä ketjussa kyse suhteesta, jossa naisella on ortorexia ja miehellä narsismi mielenterveyden häiriöinä :D?? Hohhoijaa, siltä kuulostaa. Hoitoon molemmat. Mielenterveyspuolella on hoitokeinoja molempiin häiriöihin, joten mars molemmat psykologin tai ehkä jopa psykiatrin pakeilla.
Ap, miehesi kuulostaa kyllä melko järkyttävältä. Itse olen ollut yli 20 v naimisissa eikä mieheni ole kertaakaan sanonut rumasti ulkonäöstäni. Ja osin juuri siksi haluan häntä ja meillä on muutenkin onnellinen suhde.
Veikkaan ap että sulla ei ole vaikeuksia löytää miestä joka kohtelee sua kunnioittavammin.