Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xtra tuotteet pitäisi kieltää

Vierailija
03.03.2016 |

Kauheaa kuraa, aivan ala-arvoisia ihan järjestään. Miten tällaisia voidaan myydä?

Pirkat ja Rainbowt ihan laadukkaita, mutta tämä Xtra, huh... Riitti mulle kiitti.

Kommentit (230)

Vierailija
41/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi ostaneensa mainiot rintaliivit. Minulla on vastaava kokemus pikkuhousuista! Harva valmistaja tekee isossa koossa mukavia ja edullisia pikkareita, X-trapa tekee.

Miten housut voi olla pikkuhousut jos ne on valtavan kokoiset? 😁

Vierailija
42/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tran Wok Mix pakasteesta on mun ehdoton lemppari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön suoraa saatanaa ja ostetaan grillinakkeja xtralta. 1,98 900g hyviä nakkeja ei oo paha.

Vierailija
44/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten en X-trasta välitä, mutta juustonachonsa ovat hyviä. Mausteessa ei olla pihdattu toisin kuin muissa maistamissani merkeissä.

Nää on muuten hyviä. Käytetään esim. jos tehdään joskus "nachopelti" / "nachovuoka".

Vierailija
45/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten en X-trasta välitä, mutta juustonachonsa ovat hyviä. Mausteessa ei olla pihdattu toisin kuin muissa maistamissani merkeissä.

Nää on muuten hyviä. Käytetään esim. jos tehdään joskus "nachopelti" / "nachovuoka".

Täältäkin kehu, xtra nachot on parhaita. Sekä naturelit ja juusto :P

Vierailija
46/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi ostaneensa mainiot rintaliivit. Minulla on vastaava kokemus pikkuhousuista! Harva valmistaja tekee isossa koossa mukavia ja edullisia pikkareita, X-trapa tekee.

Nyt voi jo puhua todellisista seksintappajista😂😂 Isot, mukavat x-tran aluhousut😂😍

Vierailija
47/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tra tortillapohjat ja sipsit ihan parhaita. Etikkakurkut ja mainittu gouda myös hyviä. Käytän myös mausteita yms. en ole huomannut eroa muihin, kalliimpiin merkkeihin.

Vierailija
48/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanulaput ja vanupuikot ainakin ostan aina Xtraa.

En käytä enää kuin Topseja, kun jouduin lääkäriin poistattamaan korvaan rikkoontuneen vanupuikon.

Sisään korvaan ei saisi työntää yhtään minkään merkin vanupuikkoja. Puhdistukseen on apteekissa hyviä suihkeita ja öljyjä, jotka kuljettavat vahan ulos luonnollisesti ja vaikeammassa tapauksessa mennään sairaanhoitajalle korvahuuhteluun.

Vierailija
49/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa vain ei tykkää kun kovasti ollaan geenimuunneltuja kasveja ja hormoonilihaa vastaan jotka toisivat parhaan katteen.

Vierailija
50/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valitus pitäisi kieltää lailla. Valituksen sijaan, voisit vain niellä tappiosi ja käydä hakemassa kaupasta jotain muuta.

Vierailija
51/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa vain ei tykkää kun kovasti ollaan geenimuunneltuja kasveja ja hormoonilihaa vastaan jotka toisivat parhaan katteen.

Kaikki tuotteet on geenimuunneltuja, vain eri tavalla, myös luomu. Kannattaa ottaa asioista selvää.

Vierailija
52/230 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt voi jo puhua todellisista seksintappajista😂😂 Isot, mukavat x-tran aluhousut😂😍

Joo, kyllä niiden pitäisi olla mahdollisimman epämukavat ja mieluusti pari kokoa liian pienet. Aah kuin sexyy ;D

Vierailija
53/230 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä niiden pitäisi olla mahdollisimman epämukavat ja mieluusti pari kokoa liian pienet. Aah kuin sexyy ;D

Niinpä! Omat Xtra-pöksyni eivät ole isoimmasta päästä, mutta ne ovat sopivat, pehmeät ja mukavat. Eikä ulkonäöllisesti erota kalliimmista, mitä nyt ehkä eivät kestä aivan yhtä monta pesukertaa.

Vierailija
54/230 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi Pirkka on ihan kuraa lihatuotteiden osalta. Välillä ihan yököttää kun erehtyy ostamaan. Pirkka kinkkusuikaleet kun pisti pannulle niin jotain ihran näköistä könttiä oli seassa. Ei vaan sulanut pannulla. Roskiin. Pirkka lihapullat näytti ihan ok mutta kauhean makuisia. Roskiin. Pirkka nakit rasiassa jotain ihme hyytelöä nakkien pinnalla. Roskiin. Ja kaikissa oli vielä päiväystä jäljellä.

Niin. Xtra. Oon joskus lasagnea ostanut ja hyvää oli. Nyt salamipizzaa ja roskiin meni käymättä uunissa. Luulin ensin että ananaspaloja mutta ei kyllä valmistusaineissa ollut. Eli järkyttävän kokoisia sipulin palasia ja paljon. Osuvampi nimi ois sipulipizza muutamalla salamisattumalla.

Vierailija
55/230 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä69 kirjoitti:

Xtralla on hyviä ja huonoja tuotteita, joskin itse en juurikaan Xtraa käytä. Niihin huonoihin kuuluu colajuomat. Xtran Cola Lightiä huonomman makuista on tähän mennessä ollut vain Pirkka Cola. 

Rainbow ja "Kotimaista" jatkuvasti käytössä.

Minä ostan colajuomista yleensä aina X-traa (en lightia, jota tosin enää ei näytä olevan myynnissäkään) . On paremman makuista kuin suunnilleen samanhintainen Siti-cola.

Vierailija
56/230 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä niiden muiden laadukkuudesta. Esim just totesin että Pirkka leikattavat kangaslaastarit ei pysy iholla, niissä ei ole kunnon liimaa. Kun kokeilet sormella liimapintaa heti suojapaperin irrottamisen jälkeen niin se ei ole yhtään tarttuva.

Vierailija
57/230 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ällöttää kopiot. Miten se Prisman juusto on ihan samannäköisessä+muotoisessa+kokoisessa  pakkauksessa kuin Oltermanni?

Mainitse jokin kokonaisena myytävä kermajuusto, joka ei ole sylinterinmuotinen ja keltaiseen muovikalvoon pakattu.

Vierailija
58/230 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu oikeastaan kaikkien Lidlin tuotteiden kanssa. Jotain hämäriä saksalaishalpismerkkejä, joiden laatu on jotain ihan ala-arvoista.

Vierailija
59/230 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran X-tra lasagnea. Melkein mieluummin olisin syönyt sen laatikon kuin sen "ruoan".

Vierailija
60/230 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppi, folio, kynsilakanpoistoaine, siteet, vanulaput yms on Xtralla ihan käyttökelpoista😊On muitakin, mausteet yms..kannattaa testata ennen kun tuomitsee koko sarjan👍🏼Lapsilla myös ollu xtran sukkia/alkkareita/collareita ja ihan ovat kestäneet niin kuin muutkin😊Ei kaikki ole hyvää..just vaikka tuo tonnikala ja jotkut maustekurkut ihan hirveitä..mutta taas hillot, oliivit, pavut yms säilykkeet ollu ihan hyviä😊Sipseistä en tykänny kun joku toinen niitä taas kehui😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän