Mua vituttaa olla yh.
Tosi rankaa arki, kun rahat loppu ja kauhea vastuu lapsesta. Olen kateeelinen perheille, joissa on myös toinen vanhempi paikalla..huoh..sitä mäkin olisin halunnut, mutta typerä ukko ei halunnutkaan perhe-elämää.
Kommentit (24)
vaikka netin välityksellä.
Itselleni pelastus oli kirjeenvaihdon kautta löytämäni ystävä jonka kanssa tutustuttiin kunnolla.
Käytiin lasten kanssa joka puolella.
Viikonloppuina yövyttiin toistemme luona.Kun lapset saatiin nukkumaan katstottiin hyvä filmi ja höpistiin.
Päästiin joskun viihteellekkin kaksistaan.
Jo pelkät tekstarit ystävältä huonoina hetkinä,olivat piristäviä.
Aivan ihana muisto on erityisesti ollut äitienpäivä leiri yksinhuoltajille!
Oli kivaa ohjelmaa itselle ja lapsille.
Parasta oli äitienpäivän aamuna jokaiselle äidille pöytään tuotu ruusu ja itsetehty kortti.Ja tietysti kakkua heti aamusta myös :)
Eli kannattaa katsella paikkakuntansa virikkeet yh-äideille.
Vierailija:
Eikö yksinhuoltaja ja lapset myös ole perhe?! Mieskö sen perheen tekee??? Minä ainakin koen että minulla on lasteni kanssa aivan ehjä ja tasapainoinen perhe, vaikka siihen ei miestä kuulukaan!" Perheelliset kun tuppaavat katoamaan niihin aikoihin kun mies tulee töistä kotiin."
Puhun aina meistä ja meidän perheestä (=minä ja lapset)
En vaan ole kovin hyvä saamaan ajatuksiani ruudulle niinkuin ne tarkoitan.
uusi päivä Hyvää yötä kaikille!! ap
Eikö yksinhuoltaja ja lapset myös ole perhe?! Mieskö sen perheen tekee??? Minä ainakin koen että minulla on lasteni kanssa aivan ehjä ja tasapainoinen perhe, vaikka siihen ei miestä kuulukaan!
" Perheelliset kun tuppaavat katoamaan niihin aikoihin kun mies tulee töistä kotiin."