Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkymätön ministeri

Vierailija
02.03.2016 |

Tämän maan ulkomaankauppa- ja kehitysministeri on nimeltään Lenita Toivakka.
Vilpitön kysymys, mitä hän on saanut aikaiseksi. Missään mediassa en ole huomannut
yhtään mitään tekemisistään. Toimenkuva varmasti vaatii runsasta matkustelua, mutta
näyttäähän Soinillakin olevan aikaa kommentoida asioita maailmalta, oli kommenttien
sisältö sitten mitä vain.

Vienti ei vedä, kuten tiedämme, mutta onko asialle tehnyt ko ministeri mitään.

Olen nähnyt mediassa tasan kaksi juttua koskien tätä daamia, toinen oli joku iltapäivälehden juttu
koskien jotain perhetapahtumaa ja toinen julkisuuteen vuotanut tieto Toivakan ns. verosuunnittelusta,
jäljet johtivat kai Belgiaan.

Kerran istui viisi minuuttia eduskunnan kyselytunnilla ja häipyi.

En edusta mitään puoluetta eikä minua kiinnosta hänen puoluekantansa. Hänenkin palkkansa maksavana
kansalaisena minulla oikeus kuulla työnsä tuloksista. Sipilän hallituksenkin tämä pitäisi tajuta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinikin on ollut aika näkymätön, ennen vaaleja ja oppositiossa kuului ja näkyi jatkuvasti.

Vierailija
2/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo Tiilikainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilikainen oli kyllä framilla ainakin Pariisin ilmastointikokouken tiimoilla paljonkin, muutmassa muussakin yhteydessä. Ap

Vierailija
4/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin titysti ilmasto-,en ilmastointi , sori.

Vierailija
5/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin Tiilikaisella pitäisi olla töitä.

Vierailija
6/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Toivakasta vaikka kuinka monta juttua. Oli mm. uutisissa rätti päässä, kun kävi Iranissa Suomen vientiä edistämässä ja joitakin muitakin uutisjuttuja olen hänestä nähnyt. Ei ole mielestäni ollut näkymättömämpi kuin muutkaan vastaavan tason ministerit. Pääministeri, ulkoministeri ym. ovat tietenkin enemmän esillä.

Vierailija
7/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rätti päässä tai ei. Jotain väliaikatitoa voisi kertoa, onko kauppoja ehkä tulossa.

Niinhän meillä muillakin on, tuloksia seurataan paljon. Tulos tai ulos, näin on tänään, pitäisi koskea myös ministereitä. Kaikkia.

Vierailija
8/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää myötähäpeää aiheuttaa tämä työ- ja oikeusministerin reppana. Sitä viedään kuin lammasta lieassa ja se on pellolla kuin heinäseiväs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi