NYT ON PAHA TILANNE, NEUVOKAA JOKU MITÄ TEHDÄ!!
Olen siis mieheni kanssa pahassa tilanteessa. Hän uhkaa jättää minut, koska olen muka tehnyt jotain mikä on pahoittanut hänen mielensä. Kerronpa mistä kaikki alkoi:
Päätimme kutsua mieheni kaverin ja hänen vaimonsa meille syömään viime viikolla. He tulivat meille joskus kuuden-seitsemän aikaan ja kaikessa rauhassa syötiin ja juteltiin. Myöhemmin illalla mieheni ja hänen kaverinsa halusivat lähteä baarin pitämään hauskaa (oli perjantai) ja me naiset tulimme mukaan.
Olimme olleet siellä jo jonkin aikaa ja kaikki muut paitsi minä olivat jo hieman huppelissa. Itselläni ei ole tapana juoda kovin paljoa joten olin ainoa joka oli enää täysin selvin päin. Käväisin nopeasti vessassa ja kun olin tulossa takaisin niin mitä näenkään. Mieheni ja hänen kaverinsa vaimo suutelemassa! Kielet toistensa kurkussa ja tämän naisen mies jonkun toisen naisen kanssa juttelemassa! Uskomatonta!! Laitoin kunnon haloon pystyyn ja revin sen naisen irti miehestäni. Meinasi syntyä kunnon tapppelu ja meidät heitettiin ulos baarista, kun mieheni kaverikin tuli siihen rähisemään. Olin todella vihainen joten ajoin autolla yksin kotiin ja sanoin, että mies saa kävellä takaisin.
Olin vielä seuraavana aamunakin vihainen ja päätin kostaa miehelleni ja sille naiselle. Soitin miehen kaverille ja menin hänen luokseen, kun hänen vaimonsa ei ollut silloin kotona. Tavoitteeni oli päästä tämän miehen kanssa sänkyyn ja siinä onnistuinkin. Kuvasin videollekkin tämän ja lähetin miehen vaimolle. Siitäs sai, kun pussasi minun miestäni. Päätin, etten näytä videota miehelleni ettei tule ongelmia, mutta sitten se nainen lähetti videoni sille! Mieheni oli aivan raivoissaan, huusi ja haukkui lutkaksi. Hänen mielestään olen tehnyt pahemmin kuin hän itse, vaikka kyllä hänkin suuteli kaverinsa vaimoa. Ihan ansionsa mukaan sai. Silti uhkaa erolla, vaikken ole mitään häntä pahempaa tehny, petos mikä petos.
Nyt haluaisinkin tietää miten tästä selviän, kun en kuitenkaan halua erota, vaikka mies uhkaakin jättää :(
Kommentit (12)
Surkeaa surkeaa.... onko tällaista oikeasti vai havitteletko proosapalkintoa?
Hirvee vaiva ja noin huolimatonta tulosta! ½/5
Vuoden ellei jopa vuosisadan huonoin trolli. -100000000/5
vai että paha tilanne
:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kovin on yritteliäs provo. Olisit jättänyt pelkkään tuohon suutelujuttuun ja suuttumiseen, niin ketju olisi jatkunut 7-sivuiseksi jo tämän illan aikana. Nyt paistaa liikaa provo läpi.
No kyllä on paha tilanne. Suosittelen, että jätät nyt heti kaikki maitotuotteet pois ja jos tilanne ei sillä rauhoitu, niin kokeilet sitten kotimaisten viljojen rajoittamista.
:DDDDD Tää oli hyvä
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on paha tilanne. Suosittelen, että jätät nyt heti kaikki maitotuotteet pois ja jos tilanne ei sillä rauhoitu, niin kokeilet sitten kotimaisten viljojen rajoittamista.
hups meni väärälle sivulle sori :D ( toi on muute xzibit)
Miten niin on provo? On ihan hirveä tilanne ja sitten sanotaan provoksi. Tarvitsen apua enkä mitään haukkuja!
Nyt sitten miettimään uutta trollia !!
Jahas ja mikähän oli teikäläisten ikä?