Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te jotka ette katso töissä silmiin

Vierailija
02.03.2016 |

ja välttelette, kuljette ohi. Tiedättekö että käyttäytymisenne on läpinäkyvää. Tiedän että puhutte selän takana pahaa. Joskus katse on jopa häpeilevä ihan kuin olisi yllättänyt toisen pahoista aikeista. En arvosta teitä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares. En voi katsoa tätä ihmistä halveksimatta. En puhu pahaa, mutta inhoan.

Vierailija
2/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän osastolla on 80 ihmistä, joten silmät liikkuisivat, kuin huoltamon hedelmäpeli, jos jokaisen kohdalla kontakteeraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelettekö käytävällä katsomatta työkaveria silmiin? Itse en voi käsittää tätä tapaa. Itse aina edes vilkaisen ja hymyilen.

Vierailija
4/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö se sinun päiväkoti-ikäinen lapsi sulle opetti?

Vierailija
5/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen 20cm alemmaksi.

Vierailija
6/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelettekö käytävällä katsomatta työkaveria silmiin? Itse en voi käsittää tätä tapaa. Itse aina edes vilkaisen ja hymyilen.

En vilkaise muitakaan tuntemattomia niin miksi samassa työpaikassa oleviakaan? Ihan yhtä tuntemattomia ne mulle on kun vaikka kadulla vastaantulijatkin.

Vierailija
7/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen että kasvatettiinko jotkut tynnyrissä ilman sosiaalisia kontakteja. Sitten jotkut luulevat olevansa vielä asemansa puolesta jotain parempaa ettei moikata tarvitse. Usein nämä ovat itse niin takapajuisia ettei tosikaan.

Vierailija
8/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Who cares. En voi katsoa tätä ihmistä halveksimatta. En puhu pahaa, mutta inhoan.

Onko kyseinen henkilö tehnyt sinulle pahaa?

Vierailija
9/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyn jokaisen kohdalla ja teen kehittelemäni pyllytanssin. Paljaalla perseellä tietenkin. Tapa on levinnyt ja muutama muukin sitä jo tekee, tuo iloa, vähentää stressiä ja lisää työtehoja.

Vierailija
10/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin ujo ja huomannut, että tietyt työkaverit eivät moikkaa takaisin niin en jaksa minäkään. Olen parikymppinen nainen ja yleensä moikkaamattomat ovat nelissäkymmenissä.

Vierailija
11/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö se sinun päiväkoti-ikäinen lapsi sulle opetti?

Voitko avata tuota? En ymmärrä. Tai voinhan mä tarjoilla tyylikkästi kahvit (syanidilla).

Vierailija
12/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikaan ei moikkaa, niin eikö vika ole kummassakin. En erityisemmin pidä, että minua katsotaan silmiin ts. päätän itse ketkä saavat katsoa sieluuni.

Vierailija
13/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan selvän eron yksityisellä sektorilla ja julkisella sektorilla. Valtiolla (korkeasti kouluttautuneet) miehetkin pyysivät lounaalle. Yksityisellä ollaan kuin hiekkalaatikolla. Ihmiset voidaan jättää täysin yksin.

Vierailija
14/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan selvän eron yksityisellä sektorilla ja julkisella sektorilla. Valtiolla (korkeasti kouluttautuneet) miehetkin pyysivät lounaalle. Yksityisellä ollaan kuin hiekkalaatikolla. Ihmiset voidaan jättää täysin yksin.

Olen tästä niin eri mieltä. Julkisella töissä ja ollaan kuin pahaiset kakarat hiekkalaatikolla. Lisäksi "se sanoi sitä" ja "se toinen sanoi tätä"

Vierailija
15/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsoisin silmiin, jos en aio sanoa mitään?

Vierailija
16/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tästä niin eri mieltä. Julkisella töissä ja ollaan kuin pahaiset kakarat hiekkalaatikolla. Lisäksi "se sanoi sitä" ja "se toinen sanoi tätä"

Mulla on sitten eri kokemukset. Valtiolla pyydettin jatkuvasti intialaiseen, italialaiseen, minne vain. Yksityisellä on päätetty, että minä olen nainen jolle ei puhuta.

Vierailija
17/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sitten eri kokemukset. Valtiolla pyydettin jatkuvasti intialaiseen, italialaiseen, minne vain. Yksityisellä on päätetty, että minä olen nainen jolle ei puhuta.

Yksityisellä on aina talossa 100 vuotta luuhannut kouluttamaton matriarkka tai lapseton matalakoulutettu kyynerpäillä edennyt nainen. Valtiolla koulutettu nainen ei ole samanlainen uhka eikä häntä syrjitä.

Vierailija
18/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tehdään töitä, ei tuijotella naapuria.

Vierailija
19/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän on monta syytä, mut yleisesti se voi olla tosi vaivaannuttavaa varsinkin jos kyseessä ei oo kukaan sun parhaista työkavereista

Vierailija
20/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii leikitään tätiä jotka vaan haluaa toisesta eroon! eikä paljookaan enää Muurlalaiset kiinnosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi