Pluskoon malli Sports Illustrated -lehden uimapukunumeron kannessa - mitä mieltä?
Kansikuva:
https://www.instagram.com/p/BBwRtkezZ2z/?taken-by=theashleygraham&hl=en
Tässä vaatetettuna:
https://www.instagram.com/p/96Ls-VTZ1e/?taken-by=theashleygraham&hl=en
Kaunis naama ja esim. tuossa mekkokuvassa näyttää hyvältä, mutta tuosta lehden kannesta tulee mieleen lähinnä lypsämistä odottava lehmä. Lähinnä tuo asento vaikuttaa...
Kommentit (73)
Kuva ei kerro kuinka paljon tuolla mallilla on rasvaa sisäelimien ympärillä. Kaunis kasvoista mutta ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
– En pidä siitä, että puhumme täyteläisistä naisista, koska se glamorisoi heitä, eikä kenenkään vyötäön ympärysmitan pitäisi olla enempää kuin 89 senttiä.
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/konkarikaunotar-tyrmaa-h…
Kun näin tuon lainauksen, ajattelin, ettei tuon mallin vyötärö kyllä ole 89 senttiä, eikä jutun mukaan olekaan. Jutun mukainen 75 senttiä ei kyllä ole mikään terveyshaitta. Riskirajana pidetään juuri 80 senttiä myös Suomessa. Nämä XL-mallit ovat yleensä tiimalasi- tai päärynävartaloisia, mikä ei ole samalla tavalla terveyshaitta kuin omenavartalo. Muutenkin "XL-malleiksi" kutsutaan tavallisesti kokoa 40-42 olevia naisia. Näissä lukemissa ei kyllä kärsitä mistään ylipainon tuomista terveyshaitoista. Se, mitä kukakin tästä esteettisessä mielessä tykkää, on sitten toinen juttu.
Kaunis nainen kuvissa, mutta eri asia, kuinka viehättävän näköinen olisi kotona verkkareissa ilman meikkiä. Noin sai kyllä viisarin värähtämään.
Tolla mallilla ei todellakaan ole 75cm vyötärö muuten kuin napa sisäänvedettynä! Näkeehän sen jo kuvasta miten maha roikkuu niinkuin raskaana olisi.
ssss kirjoitti:
14: En ole huolissani kenestäkään eikä alipainon ihannoimiseni liity tähän mitenkään. Jo bmi 25 altistaa lihavuuteen liitettyihin sairauksiin. Kuinka voit vähätellä tuon mallin valtavaa ylipainoa noin?!
Mitä luulet paljonko BMI15 altistaa ja mihin vaivoihin? Silti tavoittelet niitä.
Ai tuo on plus-kokoinen? Näyttää ihan normaalille.
Vierailija kirjoitti:
Tolla mallilla ei todellakaan ole 75cm vyötärö muuten kuin napa sisäänvedettynä! Näkeehän sen jo kuvasta miten maha roikkuu niinkuin raskaana olisi.
Minäkään en usko. Itse olen huomattavasti lyhyempi, vyötärö 79cm ja paljon pienempi&timmimpi vatsa ja selvemmin erottuva vyötärö. Mulla on vielä pienemmät tissitkin, joten tiimalasiluuden pitäisi ko. mallilla olla paljon suurempi.
Pari numeroa suurempi uimapuku olisi ollut paikallaan, mutta eipä se olisi enää kiinnittänyt juuri kenenkään huomiota. Korkeintaan olisi todettu, että hiukan pullukka mallikseen. Katalogissa Isojen tyttöjen sivuilla.
Mekko sinänsä ihan OK, mutta jos se olisi viitisen senttiä pidempi, niin vähemmän kauniit pullukat polvet ja reisien alaosa jäisi hienotunteisesti helman alle. Ihme ettei noita kohtia ole kuvassa ilmeisesti fotoshopattu.
Normaalin kokoinen nainen. Kyllä tämä maailma on sairas kun tuostakin saa vaarallisen ylipainoisen väännettyä!!
Vierailija kirjoitti:
Pari numeroa suurempi uimapuku olisi ollut paikallaan, mutta eipä se olisi enää kiinnittänyt juuri kenenkään huomiota. Korkeintaan olisi todettu, että hiukan pullukka mallikseen. Katalogissa Isojen tyttöjen sivuilla.
Mekko sinänsä ihan OK, mutta jos se olisi viitisen senttiä pidempi, niin vähemmän kauniit pullukat polvet ja reisien alaosa jäisi hienotunteisesti helman alle. Ihme ettei noita kohtia ole kuvassa ilmeisesti fotoshopattu.
Kyseessä ei ole uimapuku.
Kaunis nainen, mutta liian pönäkkä minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Normaalin kokoinen nainen. Kyllä tämä maailma on sairas kun tuostakin saa vaarallisen ylipainoisen väännettyä!!
Tavallisen kokoinen on eri asia kuin normaalipainoinen.
Enemmän photoshopattu kuin normimallia, aivan selvästi.
Jo tuosta vaatetusta kuvasta käy ilmi että noi reidet turisee selluliittiä, eikä todellakaan ole niin kimmoisa iha isommissa muodoissa kuin tuo bikinikuva väittää.
Yäk. läski ja todella rankasti käsitelty kuva.
Vierailija kirjoitti:
No ei taatusti olekaan! Mun vyötärö on 73cm ja olen huomattavasti pienempi kuin kyseinen nainen, vaatekoko 36.
Onhan tuo nainen lihava, faktoja ei voi kiistää, mutta kaunis kasvoiltaan kuitenkin. Menestystä vaan hänelle.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– En pidä siitä, että puhumme täyteläisistä naisista, koska se glamorisoi heitä, eikä kenenkään vyötäön ympärysmitan pitäisi olla enempää kuin 89 senttiä.
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/konkarikaunotar-tyrmaa-h…
Luin tuon ja tämä pisti silmään:
" XL-malli Graham on itse puhunut siitä, että naisilla pitäisi olla terve suhde itseensä kaiken kokoisina.
– Uskon, että meidän täytyy tuoda esille, että nainen voi olla terve minkä kokoisena vain, kunhan pääsee ylös sohvalta ja voi liikuttaa kehoaan, Graham kertoi Ellen DeGeneresin ohjelmassa."
Nainen ei todellakaan ole terve plusmallin mitoissa . Yhtä sairasta on laittaa tuo sporttilehden kanteen!
Takuuvarmaa paskaa teinibimbolta.
Vierailija kirjoitti:
Panisin, ehdottomasti.
Mä en. On sen varran tuhti tyttö, että kerran ku läpsäsis, loput menis laineilla.
Ei mun makuuni.
Luuserimies kirjoitti:
Mutta milloin saamme plus-koon miehen jonkun lehden kanteen?
Naisten maailmankuva järkkyisi tuosta liikaa :D
Voit myös käyttää omia silmiä ja arvioida näyttääkö henkilö sairaalta tai lihavalta?