Nainen, haittaisiko jos kävisi ilmi että tapailemasi mies omistaa pumpattavan seksinuken?
Eli jos saisit selville että miesystävä omistaa ns. pumpattavan barbaran, esimerkiksi löytäisit sen hänen komerostaan, mitä ajattelisit ja tekisit? Sanoisitko asiasta ollenkaan hänelle?
Kommentit (45)
En voisi ottaa sellaista miestä vakavasti.
Mulla ei ole dildoakaan, eihän sellaisesta ole mitään hyötyä, kun en muutenkaan saa orkkua yhdynnästä vaan siitä, että klitorista (sijaitsee emättimen ULKOPUOLELLA) kiihotetaan joko käsin tai suulla. Dildot on mun nähdäkseni miesten fantasioita, luulevat naisten kaipaavan peniksen kaltaista juttua sisäänsä. Useimmat naiset kuitenkin masturboivat omin sormin.
Vierailija kirjoitti:
Se ois tosi ihanaa! Käytäis yhdessä kolmoistreffeillä, pyöräiltäis tandempyörällä nii et teipattais se vaa keskelle.. Käsi kädessä pitkiä kävelyjä aurajoenrannassa, nukke keskellä, molempien kädet hellästi muovitassun ympärillä.
Ihmiset katsois ja ihastelisivat, joissakin tietty esiintyisi kateutta kun meillä olis nii ihana moderni polyamorisplastinen suhde.
Iltaisin peittelisin nuken ja miehen vierekkäin, antaisin suukon molempien nenänpäähän ja menisin omalle puolelleni maata. Mies sitten kuiskais käheästi, et kiihottaisko sua rouvaseni jos vähä piilottaisin nakkia muovilompakkoon tässä sun vieressä.
Mä tietty sulaisin pimeän huoneen valaisevaan hymyyn ja kuiskasin silmät säkenöiden ja ääni väristen ujonkiihkeän myöntymiseni.
Mies kipuaisi ähisten päälle ja mä katselisin sydän ihailusta tykyttäen kun mun suomalainen seksikarjuni, mahtisonnini lykkis menemään elintasomasu hyllyen ja naama punoittaen.. Välistä pitäisi haparoida silmälasit päähän yöpöydältä, että näkee varmasti mihin lykkiä.
Kun mies saa hommansa valmiiksi hän rämähtää hikisenä alas ja nukahtaa samalla sekunnilla.
Minä makaan vieressä jälkihehkuissa, upeasta, eläimellisen kiihkeästä näystä yhä haltioituneena. Silitän hellästi mieheni hikistä, uurteista otsaa ja kuiskaan:"Elämäni parasta seksiä.. Kiitos, rakas tosimieheni."
Mieheltä valuu hieman kuolaa poskelle. Tätä on tosirakkaus.
Olinko mää ainut joka säikäytti naapurit repeämällä huutonauruun? :"DDD
Kun näkisin kuminuken . Voisin ottaa kalusta kiinni kumi tai nahkarukkaset kädessä ja kysyä kumpi on parempi nukke vai käsi.
Mun ukolla on sellainen nukke, oli jo ennen kun tavattiin. Tiedän että se paneskelee sitä välillä kun kerran pihtasin, ei tehnyt pariin viikkon mieli lääkekuurin takia, niin sen nuken paikka vaihtu kaapissa :)
Eise oo koskaan mun näden sitä pannu, lähtisin varmaan samantien ovesta ulos,vaikka olehan sen sille välillä laittanut makkariin pano valmiiksi.
Ja onha se joskus unohtanu sen pantuna sängylle, kiva sitten pestä sitä suihkussa.
Miestäni en sen nuken takia jättäisi, on tosi hyvä ja kiltti :)
O.o Mulla on sellainen fantasia, että nainen ruskan kanssa pakottaa panemaan tuollaista ja nauraa palleja tökkien. Siis koska se on niin nöyryyttävää. Aika iso libido täytyy olla jotta tuollaista pystyy tositarkoituksella ilman mitään fetissejä nakuttamaan ja sen jälkeen polttamaan tupakan beibi kainalossa elokuvan sankari asenteella. Enpä olisi kirjoitusta aloittaessani uskonut mutta tavallaan tuossa on kyllä jotain ihailtavaa.