Saisiko puolisosi mennä jatkoille?
Kaverinsa ja kahden vastakkaista sukupuolta olevan kanssa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Baarista siis
Ei saa mennä ominpäin edes baariin.
Hän on jo ihan iso poika ja osaa tehdä omia valintoja ilman lupaani.
Sen kun menisi. Runkaa se vessapaperiinkin niin miksei sitten johonkin naiseenkin. Mutta ei se mene vaikka kuinka olen sanonut, että pakkasi kamansa. Mutta milläs ajat toisen kodistaan, huoh!
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olen se kaveri.
Niin?
Tämä ei muuten ole twitter, joten viestissä saa olla yli 160 merkkiä. Jos nyt ihan kerralla avaisit mistä kyse?
Ei saa mennä jatkoille. Baarista tultava aina kotiin... korkeintaan snägärin kautta. Vaikka luotan niin näin ollaan sovittu.
Saa tietenkin, mutta minä olen aina se first and only. Jos se ei käy niin hän ei ole arvoiseni.
Saa mennä kunhan laittaa viestiä, että ilta jatkuu kyseisessä seurassa henkikön x luo.
Lupaa ei tarvitse kysellä, mutta kohteliasta on kertoa edes minne menee :)
Toki. Mies osaa kyllä ihan itse tehdä päätökset omasta ajankäytöstään. Ja luottamus on parisuhteen perusedellytys. En koe mitään tarvetta pilata omaa elämääni ja mielenterveyttäni toisen jokaista liikettä kyyläämällä.
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä kunhan laittaa viestiä, että ilta jatkuu kyseisessä seurassa henkikön x luo.
Lupaa ei tarvitse kysellä, mutta kohteliasta on kertoa edes minne menee :)
Näinpä. Minä en ole puolisoni vahti eikä hän minun. Ilmoittaa pitää mutta luotetaan toisiimme että kun sen kerran kolmessa vuodessa haluaa jatkoille niin menkööt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olen se kaveri.
Niin?
Tämä ei muuten ole twitter, joten viestissä saa olla yli 160 merkkiä. Jos nyt ihan kerralla avaisit mistä kyse?
No mietipä sinä sitä. En tosin tiedä mitä me niillä vastakkaisen sukupuolen edustajilla tehdään. Jos ovat kivaa seuraa?
Riippuu ketä on. Jos jotain baarista bongattuja niin onhan se aika omituista. Sinkkumeininkiä mielestäni. Saattaisin kysyä miksi.
Jos tuon hermo kestäisi saman multa, niin sen kun menee. Tiedän vaan, että ei kestä.
Ei saisi. Kuten en saisi minäkään, miksi pitäisi edes humalassa tuntemattomien vastakkaista sukupuolta olevien kanssa lähteä minnekään...
Ei todellakaan. Ei kuulu parisuhteessa olevan toimintaan. Tai jos mieluummin lähtee vieraan naisen luo jatkoille niin entinen mies on siinä vaiheessa.
Mikä kysymys tämäkin nyt on. Oikeesti vähän ihmettelisin, jos tuommoisille jatkoille päättäisi mennä, mutta itse kyllä menoistaan päättää, kun keski-ikäinen jo on :)
Baarista siis