Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te Thaimaan tuntijat ja kävijät, kumpaan...

Vierailija
02.03.2016 |

...paikkaan kannattaisi mennä: Cha-Am vai Hua Hin?

Ei haluta biletystä, eikä ihan autiosaarta. Turvallista ja rauhallista kuitenkin. Phuket ei kiinnosta yhtään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole saari. Cha-am on helvetin tylsä ja Hua hin jokseenkin tylsä. En kävisi Hua hinissäkään, ellei sukulainen asuisi siellä ja majoittaisi.

Vierailija
2/5 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hua hin! Cha am on tosi pieni paikka, josta oppaatkin suosittelivat menemään illoiksi hua hiniin. Hua Hinissä paljon hyviä ravintoloita, hyvä ranta (vaikka vesi ei niin kirkasta olekaan), kivoja retkikohteita (apinasaari- ja vuori, karting, vesipuistot, vesiputous 60 km päässä jne). Varsinaisia yökerhoja ei ole, mutta baareja ja pubeja kyllä löytyy. Ostoksia varten iltamarkkinat ja ostoskeskus. Sopivan kokoinen kaupunki johon ehtii tutustus muttei kyllästyä loman aikana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hua Hinissä olin pari pvä, lähdin etuajassa Bangkokiin kun en viihtynyt. Olin aika "keskustassa", joka paikassa ruotsalaisia, suomalaisia ja saksalaisia? ravintoloita ja rääteleiden mainokset myös käännetty. Baareissa thaitytöt odotti joka ilta kyllästyneen näköisinä valojen välkkeessä. Rannan päälle rakennettu ja joka kolmas liike on hieronta/manipedi-paikka.

Paljon oli kuitenkin turisteja eli selvästi jotkut tykkää ja löytää sieltä jotain mitä itse en huomannut.

Vierailija
4/5 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hua hin! Cha am on tosi pieni paikka, josta oppaatkin suosittelivat menemään illoiksi hua hiniin. Hua Hinissä paljon hyviä ravintoloita, hyvä ranta (vaikka vesi ei niin kirkasta olekaan), kivoja retkikohteita (apinasaari- ja vuori, karting, vesipuistot, vesiputous 60 km päässä jne). Varsinaisia yökerhoja ei ole, mutta baareja ja pubeja kyllä löytyy. Ostoksia varten iltamarkkinat ja ostoskeskus. Sopivan kokoinen kaupunki johon ehtii tutustus muttei kyllästyä loman aikana!

Kiitos sinulle kivasta vastauksesta! Hyvää kevättä!

Vierailija
5/5 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain Cha-Amissa noista kahdesta, ja sen osalta kommentoin että tylsä paikka. On siellä porukkaa ja pitkä ranta, mutta siinä on vähän niinkuin vain se (erittäin vilkas) rantakatu, ja sitten ei oikeastaan muuta. Ranta ei ollut miellyttävä. Itse olen viihtynyt parhaiten Koh Sametilla (ei pohjoispäässä) ja Koh Lantalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän