Reippaalle, fiksulle ja siistille ihmisille löytyy aina töitä, ja hyväpalkkaisia sellaisia. Jos olet työtön, on erittäin todennäköistä, ettet ole tällainen ihminen.
Kommentit (17)
Ihmisen jota kuvataan sanalla ''reipas'' ei tarvitse mennä töihin koska käy vielä alakoulua.
Siinä taas yksi älyn jättiläinen lyö Suomen satojatuhansia työttömiä. Varmaan joku reipas elämänkoululainen.
Minä olen laiska, tyhmä ja likainen ja olen töissä, olen siis poikkeuksellisen ihminen!
HYVÄPALKKAISIA??????
Alapa luetella! Laita linkit kyseisiin työpaikkoihin.
Niinpä niin. Mieheni on ollut pätkätöissä koko uransa ajan, 5 vuotta, ja tänään sai tietää ettei työsopparia jatketa vaikka nykyisessä firmassa on huutava pula työntekijöistä. Minkäs teet, kun johto haluaa säästää, ja yrittää pyörittää paikkaa harjottelijoiden voimin!
Mieheni ei ole mitenkään nirsoillut töiden suhteen, nytkin käy yli tunnin päässä töissä toisessa kunnassa. On suosittelijoita ja hyvät työtodistukset, palkkapyynti TES-tasoa ym. mutta kun ei niin ei.
Juu, näinhän se on. Mut minkäs teet, ku tämmöseks synnyin.
Reippaus sitten ainakin puuttuu multa. Ihme kun koskaan haastattelun jälkeen ei ole sanottu, että valittu henkilö oli kaikkein reippain haastatelluista. Yleensä ovat puhuneet kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen jota kuvataan sanalla ''reipas'' ei tarvitse mennä töihin koska käy vielä alakoulua.
Tai on intissä.
Siisti = miellyttävät kasvot, hoikka/lihaksikas vartalo, kirkkaat silmät ja rypytön iho ja kalliit vaatteet.
Jos olet itse hakenut töitä viimeksi 80-luvulla, niin se ei tarkoita, että ne samat opit toimisivat nykyään.
Mä oon täys sika . Ja hyvässä virassa röissä. Eli sun tyhmä provo on tyhmä provo.
Fiksu ja siisti kyllä. Reipas, no jaa. Olen aina ollut loivaliikkeinen. Hitaasti mutta varmasti ihminen. :)
Eikä ole.