Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totunko retentiolankaan? Kertokaa kokemuksianne!

Vierailija
01.03.2016 |

Minulle laitettiin retentiolanka oikomishoidon päätteeksi yläetuhampaiden taakse. Onko teillä lanka haitannut jollakin tavalla elämää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollu lanka noin 25 vuotta. En kiinnitä siihen nykyään huomiota, kuin välillä. Ruoka jumettuu väleihin ja hammaskiveä kertyy hampaisiin. Kuvittelin, että langan olisi saanut jossain vaihessa pois, mutta onkin lopullinen ratkaisu, ellei halua hampaiden liikkuvan.

Vierailija
2/4 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun retentiolankani on ollut paikallaan nyt parisen vuotta. Ensi alkuun tuntui, ettei siihen yksinkertaisesti voi tottua koskaan, mutta nykyään en juuri huomaa sen olemassaoloa. Harjata saa tarkkaan väliharjan kanssa, ettei tulisi ylettömästi hammaskiveä, mutta muuten melko vaivaton se tuolla suussa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ehkä 13-14 vuotta alahampaiden takana. Luulen että vaikuttaa välillä hieman ärrääni, kieli ottaa hieman kiinni ja r jää hieman vajaaksi. Plakkia kerääntyy helposti langan alle ja hammaskiveä on välillä sieltä poisteltu. 

Kyllä siihen tottuu. En juuri ikinä enää huomaa lankaa.Enkä oikein voi sanoa haittaavan elämääni.

Vierailija
4/4 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuu siihen, vaikkei siltä aluksi tunnu. Mulla on ylhäällä sekä alhaalla ollut joku 1,5v. Ainut mikä edelleen häiritsee on, että niiden pinta tuntuu vähän karhealta, ei sileältä. Ikävöin sitä sileää hampaiden pintaa ja puhdasta tunnetta.