Halpa majapaikka/kämppä Helsingistä!
Löysin tuossa justiin (ainoan) valmennuskurssin haluamalleni alalle ja tekis mieli ilmottautuu, mutta ongelmana on majoitus! Kurssi kestää siis vajaa pari kuukautta, alkaa huhtikuun puolessa välissä ja tunteja on joku pari kertaa viikossa. Onko mitään vinkkejä, että miten kannattais asiat järjestää kun asun 4 tunnin matkan päässä Helsingistä, enkä millään pystyis kyydityksiä hoitamaan joka tunnille. Minkähän sortin majotus olis kannattavin tälläselle köyhälle pääsykokeisiin lukijalle ja kuinkakohan helposti löytäis sieltä isolta kirkolta vaikka jotain työtä tuolle ajalle että pääsis joskus muutakin kuin makaronia kokkailemaan? :) Kaikki maholliset vinkit on tervetulleita
Kommentit (6)
Tule tänne mun luokse asumaan väliaikaisesti :D Oon 21 - vuotias nuori nainen, opiskelen lääketiedettä. Ruoat saisit maksaa itse, muuten ilmaista asumista, kun todella vähän kotona olen ( opiskelua, kavereiden luona olemista yms. ) . Ehkä kuitenkin vähän vaikea luottaa näin AV:lla ensikertaa nähneinä, mutta ehdotin vain :)
pinkkiyksisarvinen kirjoitti:
Tule tänne mun luokse asumaan väliaikaisesti :D Oon 21 - vuotias nuori nainen, opiskelen lääketiedettä. Ruoat saisit maksaa itse, muuten ilmaista asumista, kun todella vähän kotona olen ( opiskelua, kavereiden luona olemista yms. ) . Ehkä kuitenkin vähän vaikea luottaa näin AV:lla ensikertaa nähneinä, mutta ehdotin vain :)
Oon kyllä miettinyt ihan tosissaan että oliskohan jotain luotettavaa nettisivuu/fb ryhmää josta vois löytää ihmisiä jotka luokseen voisivat majottaa. Ei oikeen omista tutuista sielä päin asu kuin sellasia puolituttuja joita ei viittis vaivata ja jotenkin olis helpompi mennä ventovieraan luokse ja alottaa "puhtaalata" pöydältä :D
Ilmoittaudu turvapaikanhakijaksi niin pääset täysihoitoon ja saat vielä käyttörahaakin. Eikä riko mitään lakia
Koskaan airbnb-kämpistä kuullutkaan! Kiitti vinkistä, siellä näytti olevan tähän mennessä halvimmat.
Auttakaa nyt saatana neitoa hädässä