Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko loukkaus antaa kaverille rahaa

Vierailija
01.03.2016 |

Itse pärjään tosi vähällä niin ajattelin antaa kaverille tonnin säästöistäni. Hän on aina perse auki.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt loukkaus, mutta uskaltaisin väittää että krooninen persaukisuus harvemmin korjaantuu lyömällä lisää käteistä tiskiin vaan kuukauden päästä ollaan taas samassa pisteessä

Vierailija
2/5 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ostat lahjaksi jotain mitä hän varmasti tarvitsee. Se olisi ehkä siistimpi tapa auttaa. Korillinen tai pari ruokaa. Toppatakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ostat lahjaksi jotain mitä hän varmasti tarvitsee. Se olisi ehkä siistimpi tapa auttaa. Korillinen tai pari ruokaa. Toppatakki.

Tuollainen antaminen voi nöyryyttää paljon enemmän kuin raha. Rahalla sentään saa hankkia mitä haluaa, ei tarvitse kulkea kaverin takissa tai syödä niitä ruokia joita korissa on.

Vierailija
4/5 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttaisi vähempikin rahasumma älyttömästi. En ole krooninen laiska vaan aloitin opiston ja aikaa tehdä töitä ei seuraavaan kahteen kuukauteen ole tiedossa. Toki ruokakorikin olisi kiva lahja

Vierailija
5/5 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän pohjaton kaivo joka kuukausi lainoineen jotka kyllä maksaa. Ajattelin pitää näin lainavapaan kuukauden. Ja olen jo ostanut sitä tarpeellista. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme