Miksi naiset pelkäävät miesten seksuaalisuutta?
Viestittelin tuossa viikonlopun yli tinderissä yhden mukiin menevän matchin kanssa. Juttu luisti ja ehdimme jo sopia pienimuotoiset treffit kahvilassa. Tänään kuitenkin ajattelin piristää hänen päiväänsä ja lähetin hänelle kuvan erektiossa olevasta peniksestäni. Hän ei vastannut mitään, vaikka oli lukenut viestin, joten päätin kysyä mikä vikana. Hän sitten alkoi suoltamaan jotain paskaa siitä, kuinka minä olen säälittävä, minulla ei ole käytöstapoja, haluan vain seksiä yms.
Itse olisin ollut todella positiivisesti yllättynyt, jos nainen olisi lähettänyt minulle samanlaisen kuvan itsestään. Mistä johtuu, että naiset pelkäävät miesten avointa seksuaalisuutta näin kovasti? Oma teoriani on se, että naiset ovat hieman kateellisia miehille, koska me olemme niin sujut seksuaalisuutemme kanssa.
M26
Kommentit (28)
Ehkäpä siksi, että miehen seksuaalisuus ottaa turhan usein rikollisen mitat. Kiitos miehen seksuaalisuuden, on meillä ihmiskauppaa, raiskauksia, pedofiliaa ja sitä kautta traumatisoituneita ihmisiä.
Miksi miehet pelkäävät niin paljon naisen seksuaalisuutta, vaikka naisen seksikäyttäytyminen ei aiheuta ylläolevia ilmiöitä? Miksi useissa uskonnoissa naisen yksittäinen seksin harrastaminen on rikokseen verrattava asia, mutta miehen ei?
Yääääääk! Sulla paljon tilannetajua ole!
Kysy ensin haluaako kuvan. Jotkut eivät välitä kuvista.
Kyse ei ole pelosta, vaan järjestä, joka kehottaa pysymään erossa turhanpäiväisistä runkvisteista. Kikkelikuva tuntemattomalta ei piristä, vaan antaa syyn kyseenalaistaa tämän järjenjuoksun. Annoit myös viestin, ettet ole kiinnostunut naisen persoonasta, vaan pelkästä pillusta. Yleensä naisia kiinnostaa kikkeli vasta siinä vaiheessa, kun ollaan aikeissa harrastaa seksiä, ja seksi kiinnostaa kun persoona kiinnostaa tarpeeksi paljon.
Yritäpä ap jatkossa olla sujut käytöstapojen kanssa.
Oisit jotain persoonallisempaa lähettänyt, vaikka kuvan syylästäsi.
Olette te kanssa yksiä neurootikkoja tuon seksinne kanssa...
Ehkä hänellä oli ihan oikeaa erektiota tarjolla ja sinun kuvasi ei paljoa enää jaksanut kiinnostaa. Sitä paitsi olet mitä luultavimmin väsyttänyt itsesi Kyllikin kanssa kuvan ottamisen jälkeen ja kukaan ei halua nuupahtanutta ja löröä edes yrittää elvyyttää.
No anteeks vaan mutta ihan hullun kuvan annoit itsestäsi. Ite lähettäisin hakkaaJan tommosen perään.
Naiset eivät pelkää miesten seksuaalisuutta. Peniskuvan lähettäminen ei ole seksuaalisuutta, vaan häirintää. Jos haluan peniskuvan, pyydän sitä. Ja jos nyt kuitenkin lähetät se peniskuvan, niin laita siihen joku referenssi koosta. Pienenkin saa näyttämään isolta kuvakulmilla... Jos olet peniskuvamiehiä, niin haluan tietää sitten varmaksi että kyseessä on se yli 20cm ja ympärysmitta yli15cm. Se korvaa muutaman häikän sosiaalisissa kyvyissä.
Toivottavasti tämä on provo.
Tällä asialla ei ole mitään tekemistä olemisesta sinut seksuaalisuuden kanssa vaan ennemminkin kohteliaisuuden ja käytöstapojen suhteen. Käytöstavat odottaa kohteliaisuutta ja kunnioittavaa käytöstä toista kohtaan. Teikäläisen stondiksen lähettäminen ei ole edes huono vitsi vaan enemmänkin todella järkyttävää käytöstä. Seksuaalista ahdistelua. Yhtä paha kuin huorittelu.
Jos tuollaisen lähettäisi minulle, niin minä astelisin poliisiasemalle. Minäkin olen sinut seksuaalisuuteni kanssa, mutta naiseuttani ei kyllä loukata.
Miten muistelen lukeneeni täältä ennenkin saman (sanasta sanaan?) tekstin? Älä jaksa, telkkarista näkee paljon parempia uusintoja.
Ap laita kuva tänne, niin me kerrotaan mikä tyttöä vaivasi!
Vierailija kirjoitti:
Niin ap, laita kuva, me ei pelätä seksuaalisuuttasi!
Huhuu? Taisitkin olla vain köykäinen provo :( Nyt jos koskaan olisi ollut mahdollisuus saada rehellinen arvio kikkelikuvastasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ap, laita kuva, me ei pelätä seksuaalisuuttasi!
Ei niin. Minusta on kiva saada sellainen kuva.
Ei selvästikään pelätä sun seksuaalisuuttasi. Ap, laita kuva erektiostasi, ilman photoshoppausta. Saat rehellisen arvion.
Yrittääkö ap provollaan saada miehille haukkuja?
#byefelipe