Miksi naiset pelkäävät miesten seksuaalisuutta?
Viestittelin tuossa viikonlopun yli tinderissä yhden mukiin menevän matchin kanssa. Juttu luisti ja ehdimme jo sopia pienimuotoiset treffit kahvilassa. Tänään kuitenkin ajattelin piristää hänen päiväänsä ja lähetin hänelle kuvan erektiossa olevasta peniksestäni. Hän ei vastannut mitään, vaikka oli lukenut viestin, joten päätin kysyä mikä vikana. Hän sitten alkoi suoltamaan jotain paskaa siitä, kuinka minä olen säälittävä, minulla ei ole käytöstapoja, haluan vain seksiä yms.
Itse olisin ollut todella positiivisesti yllättynyt, jos nainen olisi lähettänyt minulle samanlaisen kuvan itsestään. Mistä johtuu, että naiset pelkäävät miesten avointa seksuaalisuutta näin kovasti? Oma teoriani on se, että naiset ovat hieman kateellisia miehille, koska me olemme niin sujut seksuaalisuutemme kanssa.
M26
Kommentit (28)
Kyllä mulle saa munankuvia pistää ihan yllätyksenäkin. Kikkelit on kivoja.
N28
Miksi ap pelkää naisten seksuaalisuutta? Onko hän kateellinen kun naiset ovat niin sinut seksuaalisuutensa kanssa?
Vaikla tää on huono provo, niin vastataan nyt, koska noita kikkelinkuvien lähettäjiä on paljon. Peniksen kuva ei kiihota, jos sitä ei erikseen pyydä. Penis on muutenkin ruma elin ja kaukana esteettisestä.
Vierailija kirjoitti:
No anteeks vaan mutta ihan hullun kuvan annoit itsestäsi. Ite lähettäisin hakkaaJan tommosen perään.
Miksi luulet, että mangiina valkoinen ritarisi pärjäisi tälle kikkeli kuva miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vaikla tää on huono provo, niin vastataan nyt, koska noita kikkelinkuvien lähettäjiä on paljon. Peniksen kuva ei kiihota, jos sitä ei erikseen pyydä. Penis on muutenkin ruma elin ja kaukana esteettisestä.
Penis ei ole ruma, vaan todella ihana ja kaunis elin. Samoin kuin vaginakin. Silti, en halua että se lävähtää kännykkäni näytölle pyytämättä.
Minusta peniksessä ei ole mitään rumaa, ja on aika mukavaa, kun saan sen nousemaan täyteen juhlakuntoon. Joskus ilman mitään yritystä.
Laittakaa miehet vapaasti kullinkuvia tähän ketjuun. Mitä pystympi, paksumpi, ja pitempi, sitä ihanampi. Vain miten se olympialaisten sanonta menikään.
Eli ap, odotetaan kuvaa kiihottuneesta kyrvästäsi. Ehkä se oli vähän nysä. Laita kuva, niin arvioidaan.
Ei pelätä. Mutta en nyt tiedä olisko kuva erektiosta näin kutsumatta tervetullut. Sen halun, himon, ihastuksen, jne voi ilmaista myös sanallisesti. Jopa "mua niin panettaa" on parempi kuin kutsumaton kuva kyrvästäsi.
Ja "haluan sua" tehoaa aina, jos nainen vastaa tunteisiin.
Laita nyt ap kuva, nythän sinulla on tilaisuus piristää useiden naisten päivää. Vai etkö olekaan sujut seksuaalisuutesi kanssa?