Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies ottaa naisen, joka ei anna (hyvää) suuseksiä?

Vierailija
01.03.2016 |

En ymmärrä sellaisia miehiä enkä sellaisia naisia.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset vässykät täällä oikein kyselee tämmösiä. Ihan kun joidenkin kaksikymppisten kakaroiden juttuja. Voi teitä.

Taidat olla imun antoa vailla se rentouttaa.

Juu niin rentouttaa, imen omaa miestäni erittäin mielelläni ja nautin siitä kun hän nykii ja tärisee suussa ja käsissä. Mutta en silti ymmärrä tämmöisiä keskenkasvuisia juttuja.

Vierailija
42/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pidä suuseksiä hirveän tärkeänä osana seksiä, enemmän tykkään lykkiä pimperoon ja joskus peppuunkin. Toki saa imutellakin, mutta nuoleskelu ei oikein tunnu miltään, tai pallien hiplaus. Ihan turhaa puuhaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla seisoisi myös miehen kanssa, niin istuisin kaikki päivät imettävänä Keltaisessa Ruusussa, ne miehet jaksaa ja osaa, mutta ikävä kyllä ei tullut sellasia geenejä. Mutta asiaan, mikä olis hienompaa kuin olla koko kesäloma sängyssä ja aina uusi hyvän seksin eli myös suihinoton päälle ymmärtävä nainen tarjoamassa päivän mittaisia suikkarisessioita. Oijoi.

Vierailija
44/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin avioliittoon jossa ei ole seksiä missään muodossa tai vaiheessa. ( koskaan, ikinä )

Sitä ei varmaan lasketa kun pappi sanoi että voin suudella vaimoani ?

Teepussit on räjähtämäisillään.

Vierailija
45/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen ottaa miehen, joka ei anna (hyvää) suuseksiä?

En ole ikinä ymmärtänyt, mulle se oli yksi tärkeimmistä kriteereistä aviomiestä valittaessa. En jaksaisi huonoa seksiä jatkuvasti.

Vierailija
46/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme vässyköitä, musta olis kivointa tässä maailmassa, jos mun molo olisi naisen suussa 24/7 tai edes vaikka klo 17-24.

Tuntuu et suurimmalla osalla av mammoista ja liisoilla on niin nössöt miehet kun olla ja voi. ''Ei älä Pirita ime mun siitintä en tykkää ku mua voi sattua'' Suurin osa taitaa olla näitä ananastukka homppeleita ketä pitäisi paukuttaa perseeseen.

Jotain kuvottavan sairasta siellä täytyy olla takana, jos ei vaadi kunnon lutkutusta.

Mun elämässä on ollut vain pari naista jotka on osannut ottaa kunnolla suihin eli kunnolla imua ja syvälle kurkkuun, aina kun joku mainitsee sanan suihinotto nämä kaksi naista tulevat heti mieleeni ja lämmöllä muistelen heitä. Sitten on joukko näitä kielellä lipittäjiä ja ketkä ottaa vain terskan suuhun ihan kuin imeskelisi jotain tikkaria siis kuinka vaikeeta voi olla imeä kunnolla sitä kyrpää ja ottaa se syvälle kurkkuun? Sitten on joukko näitä vielä alempaa kastia eli ne naiset ketkä vain heittäytyvät sänkyyn kuin joku kuollut kala maalle, tässä vaiheessa tekisi mieli ottaa sängyn pohjasta kiinni ja kipata sänky nurin. Siis ei jumalauta ei se voi olla niin vaikeaa, suu auki ja imua ja ota syvälle!!!! 

Ja ennenkun joku tulee sanomaan ''no et värmästi osännyt itse nuollä pilluä ekän kerrän'' no kyllä osasin, ai mistä tiedän? No jos nainen kiemurtelee nautinnosta ja voihkii ja samalla suunnilleen repii tukan päästä kun nuolen sykkivää ja turvonnutta clittaa. Siis come oon, sanon vielä kerran imua ja syvälle kurkkuun, okei?

Minnekäs olet nämä syväkurkut naiset oikein hävittänyt kun he eivät elämässäsi enää ole? Et tainnut olla heille Mies, vaan vain paremman puutteessa pääsit pukille. Jos edes pääsit kun taisit tulla kahdessa sekunnissa ja sen jälkeen homma oli siinä. Jatka siis etsimistä vain lapsikulta.

Vierailija
47/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka Naisella on niin tiukka pimpsa ettei suuta tarvi. Ja sellainen jonka itsetunto on niin vahva ettei tarvi Naistaan nöyrryyttää. Yleensäkin aktiivinen ja hyvä suhde.

Vierailija
48/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinäkin oppia voi. Mulle opettavainen kokemus oli, kun pääsin viimein silloisen ihastukseni kanssa sänkyyn. Yritin laittaa parastani suihinotossa ja luulinkin olevani todella taitava, kun mies kiemurteli ja voihki.

Sitten se tarttui mua päästä ja irroitti munastaan (luulin, että nyt se haluaa suudella intohimoisesti). Mutta se halusikin vain sanoa "ei niin kovasti, nuppi irtoaa"

Vierailija
49/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan samaa mieltä aloittajan kanssa, en itsekään ottaisi kumppaniksi miestä joka ei ole sängyssä suustaan / käsistään kätevä. Yhdyntä kun ei ikinä tunnu itselläni niin hyvältä kuin muut hommat :--)

Vierailija
50/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme vässyköitä, musta olis kivointa tässä maailmassa, jos mun molo olisi naisen suussa 24/7 tai edes vaikka klo 17-24.

Tuntuu et suurimmalla osalla av mammoista ja liisoilla on niin nössöt miehet kun olla ja voi. ''Ei älä Pirita ime mun siitintä en tykkää ku mua voi sattua'' Suurin osa taitaa olla näitä ananastukka homppeleita ketä pitäisi paukuttaa perseeseen.

Jotain kuvottavan sairasta siellä täytyy olla takana, jos ei vaadi kunnon lutkutusta.

Mun elämässä on ollut vain pari naista jotka on osannut ottaa kunnolla suihin eli kunnolla imua ja syvälle kurkkuun, aina kun joku mainitsee sanan suihinotto nämä kaksi naista tulevat heti mieleeni ja lämmöllä muistelen heitä. Sitten on joukko näitä kielellä lipittäjiä ja ketkä ottaa vain terskan suuhun ihan kuin imeskelisi jotain tikkaria siis kuinka vaikeeta voi olla imeä kunnolla sitä kyrpää ja ottaa se syvälle kurkkuun? Sitten on joukko näitä vielä alempaa kastia eli ne naiset ketkä vain heittäytyvät sänkyyn kuin joku kuollut kala maalle, tässä vaiheessa tekisi mieli ottaa sängyn pohjasta kiinni ja kipata sänky nurin. Siis ei jumalauta ei se voi olla niin vaikeaa, suu auki ja imua ja ota syvälle!!!! 

Ja ennenkun joku tulee sanomaan ''no et värmästi osännyt itse nuollä pilluä ekän kerrän'' no kyllä osasin, ai mistä tiedän? No jos nainen kiemurtelee nautinnosta ja voihkii ja samalla suunnilleen repii tukan päästä kun nuolen sykkivää ja turvonnutta clittaa. Siis come oon, sanon vielä kerran imua ja syvälle kurkkuun, okei?

Kokeileppa itse ottaa mulkku kurkkuun asti. 

Onko kivaa jos naista oksettaa? Tai jopa oksentaa? Ei kaikki pysty siihen.

Vierailija
51/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minnekäs olet nämä syväkurkut naiset oikein hävittänyt kun he eivät elämässäsi enää ole? Et tainnut olla heille Mies, vaan vain paremman puutteessa pääsit pukille. Jos edes pääsit kun taisit tulla kahdessa sekunnissa ja sen jälkeen homma oli siinä. Jatka siis etsimistä vain lapsikulta.

Kyseessä oli yhdenillan hoito, nainen mikä antaa ekana iltana ei ole tyttöystävä materiaalia sorry. Muistan silti heidät, koska erottuivat positiivisessa mielessä joukosta. Kovasti puhelin lauloi seuraavana päivänä, että olisi kahville pitänyt lähteä ;)

Vierailija
52/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mum vaimolla on  niin pieni suu, että suihinottaminen on työlästä. Näin vuosien jälkeen se onkin vähentynyt melkein olemattomiin, Toisaalta hän usein haluaakin kullin suoraan pilluunsa ja tulee aika helposti parikin kertaa ennen minua. Suihinotto on sitten rakastajatteren lempihommia, enkä siitä yleensä kieltäydykään...

Vierailija
53/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei varmaan pidä sitä niin tärkeänä, itse en ikinä alkaisi mihinkään vakavampaan jos suihin ei otettaisi. Tosin reilun 10 kanssa mitä olen ollut jokainen on suihin ottanut sisältäen nykyisen vaimoni. Ihmiset on erilaisia, mutta pitää nyt olka rohkeutta siirtyä seyraavaan jos häiritsee.

Vierailija
54/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka haluaa jatkuvasti pettää naistaan (koska pettäminen kiihottaa).

Vierailija
55/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla näyttää taas olevan sama juttu... ilkeillään toisille. Parhaimmillaan suuseksi on tosi ihanaa, ja sitä voi antaa nainen miehelle tai mies naiselle...kokemusta on...mitä ihmettä varten pitää ilkeillä?

Vierailija
56/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan semmonen juttu..kokeilkaapa kusipäämiehet tunkea banaani tai kaverinne muna "syvälle kurkkuun" ja imeä samalla.

Ei ole maailman helpointa varsinkaan jos ääliöäijä samalla nylkyttää kurkkua vasten ja työntää päästä. Aivan vitun kamalaa.

Ihmiset ovat katsokaas rakenteellisesti erilaisia ja eri kokoisia, myös suusta. Kaikille ei ole yhtä helppoa. Ajatelkaa välillä jotain muuta kun oksettavaa munaanne.

Ei ajatella. Yhdessä voi opetella, jos ei pidä kovista otteista. Jotkut naiset tykkää.

Vierailija
57/60 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivautunut lukemaan ketjua läpi, mutta vastaan kysymykseen.

Elaiset miehet, jotka ovat perustamassa perhettä. Heille ei ole ollenkaan tärkeää että saa suuseksiä, jotkut eivät sitä nimenomaan edes halua ollenkaan.

Onko jollakin tosiaankin vaikeuksia ymmärtää että valtaosalle pariskunnista riittää vallan mainiosti ihan perusseksi ja siihen liittyvät hyväilyt yms?

Itsekkin pidän kyllä suuseksistä sekä saajana, mutta erityisesti antajana. Ei kyllä ole koskaan tullut valittua kumppania, vakinaista eikä väaikaista, suuseksiin suhtautumisen perusteella. Annan suuseksia aina kun toinen sitä haluaa vastaan ottaa. Saan suuseksiä hyvin harvoin, kumppanin fiiliksen mukaan.

Muuten olen sitä mieltä että miehelle suuseksin antamistaito ja halu ovat paljon tärkeämpiä asioita omata kuin vastaavat taidot naisella. Nainen on tosiaankin paljon enemmän pieniä kikkoja, joilla tehdä mies tyytyväiseksi. Miehellä taas suuseksi on tavallisen yhdynnän ohella niitä harvoja tehokkaita keinoja saada nainen todella tyytyväiseksi.

M65

Vierailija
58/60 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tällainen, vaimoni harvoin antaa suuseksiä (pyytäessäni kyllä), minä taas nuolen hänelle vähintään yhden orgasmin päivässä. Suurinta nautintoani on antaa suuseksiä, vastaanottaminen aikalailla yhdentekevää. Paneminen ykköseen ja kakkoseen on vaan niin paljon parempaa ja kun sitä saa aina halutessaan ei yhtään suihinottoja ikävöi.

Vierailija
59/60 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei oivaltanut, ettei asia tule miksikään muuttumaan.

Mies joka kuvitteli, että ajan kanssa asia suttaantuu, että sitä voi opettaa.

Tyhmä mies.

Vierailija
60/60 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä edes halua suuseksiä. Nytkin parisuhteessa, eikä avovaimo ole ikinä ottanut minulta suihin. Kerran suhteen alussa hän kysyi haluisinko sitä, mutta sanoin etten halua. Oonko outo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän