Missä sinun mielestäsi pitäisi säästää??
Niin, mikä olisi mielestäsi oikeudenmukaisempi säästökohde kuin palkansaajat?
Kommentit (11)
Veronkiertoon ja harmaaseen talouteen puuttuminen, ympäristölle haitallisten ja taloudellisesti hyödyttömien yritystukien lakkauttaminen ja uusiin elinkeinoihin investoiminen.
Minä en itse asiassa nyt laman aikana säästäisi juuri mistään, vaan elvyttäisin velkarahalla. Leikkaukset pitää tehdä nousukaudella, ei lamassa.
Julkinen sektori ei saa olla palkkajohtaja eikä edes kilpailukykyinen yksityisen sektorin kanssa. Myös lomaedut tasoihin muiden kanssa.
No oisko vaikka pakolaisasioissa? En ihan usko, että lukutaidottomat irakilaismiehet saavat tämän maan nousuun
Tuleeko edes mieleesi kysyä MIKSI on PAKKO säästää TAVALLISIA IHMISIÄ KURJISTAMALLA samaan aikaan kun rahaa liikkuu ENEMMÄN kuin IKINÄ ja firmat jakavat Suomessakin ENNÄTYSOSINKOJA???
Eduskuntatalon tärkeiden henkilöiden palkoista puolet tai edes kolmannes pois, turhat edut niiltä pois, ylimääräiset lässynläälahjoitukset ulkomaille pois, ylimääräiset täysi-ikäiset ruokapaikanhakijat pois, lasten virikehoidon rajoittaminen, tässä näin alkuun.
Pienten, keskisuurten ja suurten yritysten ns. verosuunnittelu estettävä eli kiellettävä lailla, ja osoitettava suurin osa rikostutkijoista ns. verosuunnittelijoiden rahojen löytämiseen veroparatiiseista ja palauttamaan ne sinne minne ne kuuluvat: Suomen valtion verokertymään.
Lisäksi lopettaisin lapsilisät yli 2000 euroa kuukaudessa ansaitsevilta. Jos ei ole varaa hankkia lapsia, niin ei ole varaa. Yksinkertaista.
Maanpuolustuksesta.
Viimeisenä koulutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en itse asiassa nyt laman aikana säästäisi juuri mistään, vaan elvyttäisin velkarahalla. Leikkaukset pitää tehdä nousukaudella, ei lamassa.
Joo, niinhän asiantuntijat ovat meille kertoneet. Meidän hallitus ja eduskunta osaavat olla hyviä peittämään korvansa asiantuntijoilta.
yritysjohtajien ja niiden kavereiden bonuksissa
Se ns. varhaiskasvatus eli lasten päiväsäilytys vanhempien ollessa kotona.