Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi painostaa lastentekoon koska on kotirouva ja viimeinenkin lapsensa muutti pois

Vierailija
01.03.2016 |

Pitäisi päästä mummoksi kun on tylsää. Miksi edes kuvittelee että saisi hoitaa lastamme sen enempää kuin normaali isoäiti? En minä ainakaan halua että anoppi olisi kodissamme kun tulen töistä, tai että pitäisi työmatkalla koukata anoppilan kautta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kristus näit.

Vierailija
2/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että annat pillua paljaalla pojalleen heti kun te niin päätätte. Jää kyselyt siihen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun äiti myös painosti lapsen tekoon 25v sitten, kun oli työtön. Asui 40km päässä. Kuvitteli että raahaan lapsen hänelle joka aamu ennen töihin menoa, ja haen illalla takaisin. Ja maksan vielä siitä hänelle. Olen lapseton ihan kostoksi, kun on niin itsekäs.

Vierailija
4/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätisti sanot anopille että jos tahtoo hoivata lapsia niin tekee oman.

Vierailija
5/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei sitten takaa sitä, että kun lapsi syntyy, mummo jaksaisi tai edes haluaisi sitä sitten hoitaakaan. Näitä on nähty.

Vierailija
6/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista :((

Vierailija
7/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa sille äitienpäivälahjaksi vauvanukke tai virtuaalilemmikki, saa hoivata kun kerran mieli tekee.

Vierailija
8/14 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille että annat pillua paljaalla pojalleen heti kun te niin päätätte. Jää kyselyt siihen

Kokemuksestako tiedät?

Vierailija
9/14 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/14 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksestani on raskasta jos ei apua lastenhoitoon saa. Suomessa ulkopuolisen avun käyttö kallista ja vaikeaa löytää.

Olen itse 4 lapsen äiti. Hoitanut lapset itse. Typerintä mitä voi tehdä. Se vie naiseuden! Lapset vaativat paljon, toki antavatkin paljon. Mutta tärkeintä lapsille on vanhempien toimiva parisuhde. Ja parisuhdetta ei hoideta jos on väsynyt, ei jaksa hoitaa itseään. Seksuaalisuus on elämän suola ja parisuhteen liisteri. Jos ei siihen panosta ei suhde mieheen kestä. Vauva-ajan pinkissäpumpulissa eläminen kadottaa parisuhteen merkityksen tärkeyden. Jos ei parisuhdetta hoida päivittäin, viikoittain, sitä ei ole parin vuoden kuluttua.

Suosittelen vakavasti miettimään avun vastaanottamista. Mieti omat rajasi, sääntösi mutta ota apu vastaan. Ja älä siirrä lastentekoon myöhäisemmäksi sillä naisen keho palautuu nuorena raskaudesta ja synnytyksestä helpommin.

Ihanaa raskaus- ja vauva-aikaa. Sinulla on huomaavainen anoppi! Kunpa minulla olisi ollut samanlainen....

Vierailija
11/14 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.