Parisuhteettomuuden hyväksyminen
Auttaako asiaan esim. foorumeiden selaamisen lopettaminen, täälläkin näkee liian usein ihmissuhteisiin ja rakkauteen liittyviä aloituksia? Mutta entä ulkomaailma - ulkona näkee pariskuntia ja valtaosa ihmisistä on onnistunut pariutumaan. Tunnen oloni hyväksi vain jos olen sinkkuseurassa tai yksin, koska tällöin en tunne ulkoista painetta miettiä, että minullakin kuuluisi olla kumppani. Muiden on yksinollessa mahdotonta myös tivata asiasta. Olen yrittänyt täyttää elämääni muilla asioilla niin paljon kuin mahdollista.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syy siihen ettet tule olemaan parisuhteessa?
Koska minuun ei voi ihastua. Tämän ovat todenneet useat miehet ja olen tullut aina jätetyksi aiemmista tapailuista. Enkä aio enää nöyryyttää itseäni tyytymällä pelkkiin seksisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minuun ei voi ihastua. Tämän ovat todenneet useat miehet ja olen tullut aina jätetyksi aiemmista tapailuista. Enkä aio enää nöyryyttää itseäni tyytymällä pelkkiin seksisuhteisiin.
miksi seksisuhteet ovat nöyryyttäviä? Harrastat seksiä vain miehen mieliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi seksisuhteet ovat nöyryyttäviä? Harrastat seksiä vain miehen mieliksi?
Koska olen itse halunnut suhteen ja mies ei.
*26: tietysti tarkoitan, että olen itse halunnut parisuhteen ja mies ei sitä, vaan joko ei mitään tai seksisuhde.
Vierailija kirjoitti:
*26: tietysti tarkoitan, että olen itse halunnut parisuhteen ja mies ei sitä, vaan joko ei mitään tai seksisuhde.
Siis sinä olet ollu seksisuhteessa, vaikket sitä halua? Elä sit suostu seksisuhteisiin, vaan hae sellasta miestä joka tahtoo parisuhteen.
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä olet ollu seksisuhteessa, vaikket sitä halua? Elä sit suostu seksisuhteisiin, vaan hae sellasta miestä joka tahtoo parisuhteen.
Miehet ovat tapailleet minua aluksi etsien parisuhdetta, mutta koska minuun ei voi kuulemma ihastua eivät he ole halunneet parisuhdetta minun kanssani. Siksi seksisuhde. Enkä sellaisiin enää suostu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo 41-vuotias, ja olen ollut aina sinkku, opiskeluajan lyhyttä seurustelua lukuun ottamatta. Eipä noista muiden ajatuksista ole enää aikoihin jaksanut välittää. Ajattelevat mitä ajattelevat, mulle ihan sama. Olen myös sen verran jotenkin vittumaisen oloinen tai dominoiva persoona, ettei multa kyllä kukaan suoraan päin näköä uskalla kysellä että miksi olen yksin tai ehdotella parisuhteita. Ihmiset tuntuvat hyväksyvän kyselemättä sen miten elän. Takanapäin voivat toki puhua mitä puhuvat, sellaisiahan ihmiset on, mutta mulle tosiaan aivan sama.
Täällä samanlainen. Loppuu utelut, kun muutaman kerran vastaa oikein napakasti.
No kolmekymppiä on täälläkin kohta mittarissa eikä minulla ole ollut yhtään suhdetta miehiin. Ei vain pysty luottamaan toisiin ihmisiin. Kyllä minä oikeastaan olen sen jo hyväksynytkin, ettei mitään parisuhdetta minulla ei tule koskaan olemaankaan. Välillä toki ärsyttää sukulaisten utelut, mutta toisaalta jos eivät muuta keskusteltavaa keksi, niin suotakoon heille se ilo.