Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteettomuuden hyväksyminen

onko edes mahdollista?
01.03.2016 |

Auttaako asiaan esim. foorumeiden selaamisen lopettaminen, täälläkin näkee liian usein ihmissuhteisiin ja rakkauteen liittyviä aloituksia? Mutta entä ulkomaailma - ulkona näkee pariskuntia ja valtaosa ihmisistä on onnistunut pariutumaan. Tunnen oloni hyväksi vain jos olen sinkkuseurassa tai yksin, koska tällöin en tunne ulkoista painetta miettiä, että minullakin kuuluisi olla kumppani. Muiden on yksinollessa mahdotonta myös tivata asiasta. Olen yrittänyt täyttää elämääni muilla asioilla niin paljon kuin mahdollista.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi välittää paskaakaan mitä muut ajattelevat? Elä elämääsi niin kuin haluat, kumppani tulee elämääsi kun aika on sopiva, ei siitä kannata mitään painetta ottaa ja stressata itseäsi turhan takia.

Vierailija
2/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi välittää paskaakaan mitä muut ajattelevat? Elä elämääsi niin kuin haluat, kumppani tulee elämääsi kun aika on sopiva, ei siitä kannata mitään painetta ottaa ja stressata itseäsi turhan takia.

Koska miesjutuista udellaan aina vaikka olisin kertonut, että niitä ei ole eikä tule.

Parisuhdetta ei tule ja siksi yritänkin jollain tavalla tässä hyväksyä vaikka vaikeaa se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro niille utelioille, että koet heidän utelunsa vaivauttavana.

Vierailija
4/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi sanoa suoraan että on lesbo niin loppuu utelut.

Vierailija
5/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbothan kun eivät koskaan ole parisuhteissa. Eiku...

Vierailija
6/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ahdistaa se että elämästä puuttuu jotain. Vaikka ihan tyhmä ajatus se on, koska järjellä tiedän ettei tätä voi korjata. Av on hyväksymisprosessiin tietysti ihan väärä kanava, mutta en tiedä parempaakaan.

Vierailija
7/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av helpottaa oloa. Ei ole niitä lukemattomia ongelmia, mitä parisuhteessa elämisessä tulee.

Vierailija
8/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kommentti kyllä osoittaa, että ei ihmisille mene perille se ettei kaikki naiset löydä miestä.

Kun miesjutut ovat menneet mönkään aiemmin ja olen päättänyt etten enää yritäkään koska suhde on mahdoton asiantila, täällä(kin) oletetaan lesboksi. Kai tällainen on vaan niin harvinaista.

Vierailija
9/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av helpottaa oloa. Ei ole niitä lukemattomia ongelmia, mitä parisuhteessa elämisessä tulee.

Minun oloani vaan pahentanut. Mitä enemmän täältä on aina poissa sitä parempi olo, jostain syystä taas tänne eksyin...

Vierailija
10/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä lesbouden tähän vedit? Eli jos haluaa olla sinkku eikä seurustella, täytyy olla vikaa seksuaalisessa identiteetissä? Eikö voi olla hetero ja sinkku vai onko kaikki sinkut jotain kaappihomoja vai?

Vierailija
11/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kun on udeltu MIESasioista koska olen tapaillut aina MIEHIÄ. Samalla tavalla ystäväni utelisivat NAISasioistani jos olisin tapaillut NAISIA elämässäni. Mutten ole, koska olen heteronainen. 

Vierailija
12/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusta vapaaksi jäävästä ajasta nauttiminen auttaa. Voi tehdä vapaa-ajallaan mitä haluaa ja toisaalta myös uppoutua opintoihin tai työhön kokonaan viikkokausiksi. 

Vierailija
13/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo 41-vuotias, ja olen ollut aina sinkku, opiskeluajan lyhyttä seurustelua lukuun ottamatta. Eipä noista muiden ajatuksista ole enää aikoihin jaksanut välittää. Ajattelevat mitä ajattelevat, mulle ihan sama. Olen myös sen verran jotenkin vittumaisen oloinen tai dominoiva persoona, ettei multa kyllä kukaan suoraan päin näköä uskalla kysellä että miksi olen yksin tai ehdotella parisuhteita. Ihmiset tuntuvat hyväksyvän kyselemättä sen miten elän. Takanapäin voivat toki puhua mitä puhuvat, sellaisiahan ihmiset on, mutta mulle tosiaan aivan sama.

Vierailija
14/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitinpa huonosti aloituksen kun ihmiset takertuvat hanakasti eniten tuohon mitä mieltä muut ovat sinkkuudesta. 

Vierailija
15/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kun on udeltu MIESasioista koska olen tapaillut aina MIEHIÄ. Samalla tavalla ystäväni utelisivat NAISasioistani jos olisin tapaillut NAISIA elämässäni. Mutten ole, koska olen heteronainen. 

Ja sen jälkeen kun olette tehneet täysin vääriä johtopäätöksiä kommenteistani alapeukutatte kun väännän teille taustaa rautalangasta :D 

No, tiesin alkujaankin ettei täällä ole juurikaan muita samassa tilanteessa olevia naisia :/ Harmi. Ehkäpä yritän jotenkin itse prosessoida tätä kohtaloani.

Vierailija
16/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon olotilaan parannusta ole. Parisuhteissa oleviin ihmisiin törmäät aina.

Vierailija
17/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jemblen kirjoitti:

Eipä tuohon olotilaan parannusta ole. Parisuhteissa oleviin ihmisiin törmäät aina.

Ja  ihmisiin jotka haukkuu siitä että ei ole parisuhteessa.

Vierailija
18/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on syy siihen ettet tule olemaan parisuhteessa? 

Vierailija
19/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sitä pystyy hyväksymään. Ikää kohta 30v enkä ole vieläkään pystynyt hyväksymään asiaa. Se vaivaa minua päivittäin riippumatta siitä oonko kotona vai muualla. Oikeastaan naisettomuus sattuu nyt enemmän kuin 18-vuotiaana

Vierailija
20/30 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit aloituksen josta ei saa otetta. Mihin asiaan nyt pitäisi kommentoida? Että miten hyväksyä sinkkuus? Jaa-a. Kaipa ihmiset sinkkuna vain koittaa hankkia muuta elämänsisältöä. Mutta onhan se vaikeaa, kun ne pariutuneet tykkää tietysti aina kailottaa sitä miten paljon parempia ihmisiä ovatkaan kuin ne luuserit joilla ei suhdetta ole tai jotka ei hanki pentuja heti parikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi