Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni aikoo irtisanoutua ja vaihtaa pimeisiin hommiin?

Vierailija
29.02.2016 |

Itse ainakin alan tästä lähtien nostamaan tukia ja teen kaikki työni pimeesti. Virallisesti ei töitä enää kannata tehdä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm ei taida tutkijan töitä olla pimeänä tarjolla? Aika harvoja töitä on ja niihin ei tarvita tohtorintutkintoa :D joten ei kiitos, en aio irtisanoitua.

Vierailija
22/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeitä töitä minäkin olen vastustanut, lähinnä siksi että saisin sitten vanhana eläkettä. Mutta nykyään ei ole enää ollenkaan varmaa, että a) ikinä eläkkeelle pääsen ja b) eläkettä enää siinä vaiheessa kenellekään maksetaan. Lisäksi tämmöisenä keskituloisena käteen jää koko ajan vähemmän, kun hallitus lisää kaikenmaailman veroja ja pienentää palkkaa. Paljon järkevämpää alkaa olla tosiaan siirtyä niihin pimeisiin hommiin ja laittaa joka kuukausi itselleen omaan eläkerhastoon säästöön muutama satanen. On ainakin varma "eläke" tiedossa siinä vaiheessa, kun ei enää jaksa töitä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin tästä lähtien meikata ja laittaa hiukset työpaikalla, samoin aamupalan siirrän työpisteelle. Tähän asti olen tunnollisesti hoitanut nämä askareet kotona. Kulmakarvojen nyppimiseen ja kynsien lakkaamisenkin voin tehdä tästä eteenpäin työpisteelläni, jossa on parempi valaistus kuin kotona. Samoin aikakauslehtien lukemisen. Eurooppalaiseen virkamiestyyliin. ehkä aloitan nyt ne mindfulnessharjoitukset töissä. Tähän mennessä ei ole ollut aikaa näihin, mutta nyt kun viikkotunteja lisätään niin eiköhän aikaa löydy.

Vierailija
24/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän tää on ollut tähänkin asti, ei mikään muutu. Sivuaineeksi on hyvä olla, jos vain on sellaisella alalla, että niitä pystyy tekemään.

Vierailija
26/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin alan tästä lähtien nostamaan tukia ja teen kaikki työni pimeesti. Virallisesti ei töitä enää kannata tehdä.

Uliuliuliuli!!!!!!!

Vierailija
27/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näinhän tää on ollut tähänkin asti, ei mikään muutu. Sivuaineeksi on hyvä olla, jos vain on sellaisella alalla, että niitä pystyy tekemään.

Siis sivubisneksiä on hyvä olla! Ennakoiva tekstinsyöttö kirjoittelee omiaan.

Vierailija
28/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi NOUSUUN sillä, että nostetaan lisää tukia ja vähemmän porukkaa maksaa veroja?!

Anteeksi mitä oikeesti, oisko kansantalouden perusteet -kurssi nyt paikallaan? Kannattaa lukea, että miten Kreikka pääty nykyiseen jamaansa.

Vierailija
29/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi NOUSUUN sillä, että nostetaan lisää tukia ja vähemmän porukkaa maksaa veroja?!

Anteeksi mitä oikeesti, oisko kansantalouden perusteet -kurssi nyt paikallaan? Kannattaa lukea, että miten Kreikka pääty nykyiseen jamaansa.

Jos pääministeriäkään ei kiinnosta verojen maksu ja "yhteiset" talkoot, miksi muakaan pitäisi kiinnostaa?

Vierailija
30/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mafioso tulee musta.menen myös sellasen kaa naimisiin ja lapsista tulee samanlaisia.

aattele oikeesti miten jännittävä elämä sulle tulee! ei sitä tylsää arkea 8-16 duunissa vaan elätte vaarallista elämää koko perheen voimin :D

Vierailija
31/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä voi ahistaa, kun saa sitten vaan sen minimin, kun ei ole verotettuja tuloja riittävästi!

Voi niitä pimeitä hommia painaa eläkeikäisenäkin.

Paina sinä pimeitä hommia eläkkeellä. Minä golfaan Fuengirolassa.

Puhuu verot kiertänyt kokkaremulkku

Harmaa talous musta kokoomus.

Vierailija
32/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä voi ahistaa, kun saa sitten vaan sen minimin, kun ei ole verotettuja tuloja riittävästi!

olen ysärin lapsi ja jos koskaan pääsen töihin niin se on varmaa että eläkkeelle en kerkeä päästä tai jos kerkeänkin niin max pari vuotta ja sit mullan alle.. ja eikä sitä rahaa vanhana enää tarvitse niin paljoa kuhan saa jotain syödäkseen.

Vierailija
33/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä ja sit raha keikat tehdään pimeenä, eikä verottaja edes ihmettele.

Autokin ostettu pimeällä rahalla ja kesällä perheen kanssa reissuun  kolmeksi viikoksi.

Tulomme  n 2600e/kk kortilla, pimeenä sitten tulee n 1900e /kk

Vaimoni n 2500e/kk kortilla

Hoidan hommat niin että pimeät + omat duunit saan päivän aikana hoidettua niin ilta on sitten

vapaata.

8v tehnyt tätä siitä voi laskea paljon tienattu pimeenä.

Vierailija
34/34 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä niitä pimeitä duunipaikkoja löytää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi