Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos Heikki Salmela, meni Hese boikottiin tältä istumalta!

Vierailija
29.02.2016 |

Olin töistä tullessa jo bussissa ja aikeena mennä Heselle hakemaan sapuskaa, kun satuin kännykästä selaamaan tämän päivän uutiset. Niinpä en sitten mennytkään enkä jatkossakaan enää mene. Kyllä oli lähigrillin hampparit muutenkin herkullisempia, vaikka sinne piti pyörähtää pitempi matka!

Kommentit (251)

Vierailija
221/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese on huonoin. Porvoon aseman grillin edestä aamukolmelta löytynyt sinappinen nakin käärekin on parempaa.

Vierailija
222/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hese on huonoin. Porvoon aseman grillin edestä aamukolmelta löytynyt sinappinen nakin käärekin on parempaa.

Porvoon aseman (jos nyt puhutaan linja-autoasemasta?) edessä on Hese.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hese osti Carrlolsin. Siitä ikuisesti katkera.

Okei viisi vuotta vanha ketju, mutta tämä on silti ehkä typerintä mitä olen hetkeen lukenut. :D

Jos Hese ei olisi ostanut, niin Carrolsin olisi ostanut joku muu ja varmasti ulkomaalainen firma. Näin rahnat pysy Suomessa.

Olisi mieluusti saanutkin ulkomaille ostaakin, mikäli ketju olisi jatkunut Suomessa.

Vierailija
224/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikottiin koko lafka, miksi susisurkeita kerroshamppareita enää kannattais ostaa, ne ovat hampurilaisten irvikuvia nykyään, menkää mielummin mäkkiin, sielläkin on paremmat sapuskat.

Majoneesilla peitetyt klöntit eivät ole mitään hamppareita.

Kanahampparikin on nykyään surkea, puhumattakaan niistä soijatuotteista.

Vierailija
225/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mammojen boikotit kovin tehokkaita olleet, kun Heset pystyssä vielä viiden vuoden jälkeenkin.

Vierailija
226/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa on ainoastaan linja-autoasema ja sen edessä ei ole grilliä koskaan ollutkaan. Takapuolella sensijaan on heti tien toisellapuolella Hese. :)

Vierailija
227/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko opiskelu pitäis lopetttaa turhilta aloilta eli kaikkki kulttuuripaskatutkimus yliopistolla

Vierailija
228/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu kannattaa aina, tämä Hesen pamppu sanoo etteivät  kolmekymppiset  saisi enää opiskella. Varmaankin pitäisi tehdä hamppareita halvalla hänen grillissään.

Itse olen ollut työelämässä yli 30 vuotta ja aion vielä opiskella uudenkin ammatin.

Monestikkin nämä raharikkaat unohtavat ketkä ostavat heidän tuotteitaan, ihan tavalliset ihmiset, työttömät ja työlliset.

Vierailija
229/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista ettei jutussa tuotu esiin sitä, että Salmela on itse asunut (tai asui) vuosia  Yhdysvalloissa veroja paossa. Ei siis maksanut/maksa veroja Suomeen. Miksi häntä siis kiinnostaa mihin täällä verorahat laitetaan.

Vierailija
230/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Salmelan kanssa samaa mieltä siitä, että hyvinvointia syntyy vaan työllä, ei ole olemassa taikaseinää.

Hesen kasvissoijahampurilaiset on ihan parhaita!!!!

Terveisin yksi työtön raajarikko.

Vierailija
231/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.S kirjoitti:

Opiskelu kannattaa aina, tämä Hesen pamppu sanoo etteivät  kolmekymppiset  saisi enää opiskella. Varmaankin pitäisi tehdä hamppareita halvalla hänen grillissään.

Itse olen ollut työelämässä yli 30 vuotta ja aion vielä opiskella uudenkin ammatin.

Monestikkin nämä raharikkaat unohtavat ketkä ostavat heidän tuotteitaan, ihan tavalliset ihmiset, työttömät ja työlliset.

Ravintola-alaa paskempaa työpaikkaa tuskin onkaan. Työntekijää ei arvosteta mitenkään, palkka on surkea ja sen lisäksi on kiusaamista ja kyykyttämistä. Ei enää ikinä.

Vierailija
232/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Salmelan kanssa samaa mieltä siitä, että hyvinvointia syntyy vaan työllä, ei ole olemassa taikaseinää.

Oletko kenties Salmela? Ne soijahampparit on paskoja, sama kun söisit suolaista pahvia.

Vierailija
233/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ei ole mitään todellista.

Vierailija
234/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea suosia suomalaista kansainvälisten ketjujen sijaan, kun tuotteet ovat huonompia ja kalliimpia, ravintolat epäsiistejä, ja sympatiapisteitä keräävänä keulakuvana on vastenmielisiä puhuva turkulainen möhömaha.

Vierailija
235/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se soija on sitä paitsi raahattu jostain Serbiasta. Miten olisi vaikka kotimainen kasvispihvi?

Vierailija
236/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen putkiaivo. Kun itsellä on rahaa vaikka lehmät söisi, muut ihmiset ovat vain roskaa.

Onneksi en ole käynyt tossa paskapuljussa kuin kerran, erään automatkan yhteydessä 10 vuotta sitten. Pussissa oli kuivia mauttomia ranskalaistikkuja muutama, ketsuppi erillisessä minimaalisessa pussissa.. kalansyöjälle ei edes hampurilaista löytynyt. Ja mitä olen sivusta lasten kautta nähnyt, niille "hampurilaisille" nauraa variksetkin, joten mistään en jäänyt paitsi.

Itse haen kunnon grilliltä kun haluan grilliruokaa, 100 kertaa maukkaampaa ja isot annokset. Ihmettelen suuresti tämmösten hesejen ja mäkkien suurta suosiota.

Vierailija
237/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea suosia suomalaista kansainvälisten ketjujen sijaan, kun tuotteet ovat huonompia ja kalliimpia, ravintolat epäsiistejä, ja sympatiapisteitä keräävänä keulakuvana on vastenmielisiä puhuva turkulainen möhömaha.

Miksi ketjuissa pitäs käydä ollenkaan. Eikö teilläpäin ole grillejä tai pizzerioita(niistä saa usein hampparia ja ranskalaisiakin).

Vierailija
238/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko mammat unohtanut ne tälläkin palstalla retostelleet tapalaiskat, jotka elävät tuilla koska niillä pärjää OK, ja palkkatyöstä sais vain vähän enemmän? Kyllähän Suomen sosiaaliturva on naurettavan hyvä. Sen tietää ainakin jokainen ulkomailla asunut. Hesemies on ihan oikeassa, vaikka se tylysti onkin sanottu. Ketuttaa tää lusmuilijoiden elättäminen ja niitähän mä työssäni nään prkl jatkuvasti.

Aatelkaa miten hyvinvoiva maailma meillä ois jos kaikki kykenevät kantais kortensa kekoon, oikeesti!

Vierailija
239/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko mammat unohtanut ne tälläkin palstalla retostelleet tapalaiskat, jotka elävät tuilla koska niillä pärjää OK, ja palkkatyöstä sais vain vähän enemmän? Kyllähän Suomen sosiaaliturva on naurettavan hyvä. Sen tietää ainakin jokainen ulkomailla asunut. Hesemies on ihan oikeassa, vaikka se tylysti onkin sanottu. Ketuttaa tää lusmuilijoiden elättäminen ja niitähän mä työssäni nään prkl jatkuvasti.

Aatelkaa miten hyvinvoiva maailma meillä ois jos kaikki kykenevät kantais kortensa kekoon, oikeesti!

Olen elänyt sekä paskalla palkalla että hetken aikaa pelkillä tuilla, ja voin sanoa, että kumpikin vaihtoehto on perseestä. Suomessa ihan peruseläminen on niin kallista, että minimirahalla eläminen on todellakin kituuttamista. En voi ymmärtää kuka tällaista ihmistä jaksaa jopa kadehtia.

240/251 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin fiksua tekstiä. Salmela tietää mistä puhuu ja hänellä on pokkaa sanoa totuus.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan