JOS saisit valita yhden RUOAN, jota joutuisit/saisit ainoastaan syödä...
Kommentit (34)
Kampelafilettä, monipuolista salaattia ja perunamuusia
Hedelmäinen ja pähkinäinen juustosalaatti. Laitan itse paria juustoa, tuoretta ananasta, saksanpähkinöitä, rucolaa, kirsikkatomaatteja. Pizza on ihanaa mutta tuoreita kasviksia tulisi ikävä!
Jos on pakko olla ruokaa, niin salaatti. Muuten valitsen ehdottomasti Ben&Jerry's Cookie Dough-jäätelön. En ikinä kyllästy! Ikinä.
Ottaisin varmaan naudan sisäfilepihvin (medium) ja salaattia oikein reippaasti. En ehkä eläisi pitkään, mutta kuolisin onnellisena.
Kaurapuuro. Mietin välillä, voinko syödä vielä kolmannen lautasellisen päivän aikana.. mun lemppari kohta viisikymmentä vuotta! En ole koira, mutta nainen, että kaipa se sopii puuroa syödä.
Pippuripihvi ja kermakastike uuniperunan kanssa.
Subwayn patonki :) Sitä voisi muokkailla vaikka miten, jättää osia pois ja syödä vaikka vaan ne tomaatit sieltä välistä jos siltä tuntuu.
Mulle tulista wokkia, jossa nuudelia, kanaa, sipulia, porkkanaa, bambua, valkosipulia, chiliä, kiinankaalta ja herneenpalkoja. - tietty mausteet
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan laskeskella joku sellainen ruoka, josta suurinpiirtein saisi tarvitsemansa ravintoaineet. Luulen että esim 100% pizzadieetillä voisi olla ongelmia terveyden kanssa edessä aika pian.
Tässä huomaa hyvin eron ihmisten välillä, jotka syövät elääkseen tai elävät syödäkseen ;) Pizzassa olisi ainakin se hyvä puoli, ettei tarvitse kärsiä rajoitettua ruokavaliota liian pitkään :)
Olisi kyllä tosi vaikea valinta. Ehkä katkarapupasta tai munakoisovuoka, jossa on paljon mozzarellaa ja tomaattikastiketta.
Kaurapuuroon kallistun minäkin. Kai siihen saisi edes lisukkeita vaihtaa välillä? Joskus vois kyytipoikana olla raejuusto ja mehukeitto, joskus omatekoinen omenasose ja maito, joskus maito ja sokeri, joskus pelkkä voisilmä, joskus mansikkahillo... Kaurapuuro on herkkua :)
Hampurilainen juustolla ja paljon tuoreita kasviksia väliin