Mikä on markkina-arvosi?
Olet ATN, KTN vai YTN?
ATN eli alemman tason nainen ei saa miehiltä huomiota yleensä, mutta saattaa kelvata panoksi tavismiehelle, mutta tavismies ei kelpuuta häntä suhteeseen. Tasokkaat YT-miehet eivät koskea AT-naiseen pitkällä tikullakaan.
KTN eli keskitason nainen on tavallinen nainen jolla on tavallinen mies ja tavallinen parisuhde, hän saa miehiltä huomiota silloin tällöin, mutta ei ole superhaluttu. KTN voi toisinaan saada seksiä tasokkaalta YTM mieheltä mutta ei kelpaa suhteeseen hänelle.
YTN eli ylemmän tason nainen on kaikkein halutuin nainen, kaunis, seksikäs ja saa miehiltä huomiota melkeinpä päivittäin. Miehet rakastuvat häneen helposti ja hän voi saada miehistä tasokkaimman YT-miehen suhteeseen.
Sitten on tietenkin välimuotoja YATN, ylempi alemman tason nainen, joka saa AT-naista enemmän huomiota miehiltä mutta hänellä on silti vaikeuksia saada miestä pidempään suhteeseen ja YKTN ylempi keskitason nainen, joka on tavisnaista halutumpi muttei kuitenkaan ihan samaa tasoa kuin ne halutuimmat YT-naiset.
Tasoluokittelua sekoittaa jonkin verran se, että joku esim. KTN saattaa tuntea ansaitsevansa YT-miehen itselleen, koska kelpaa hänelle panoksi.
Mitä tasoa sinä edustat? Tilastollisesti täällä luulisi olevan eniten KT-naisia, tuskin yhtään YT-naista ainakaan vakikirjoittajana, ja ehkä poikkeuksellisen paljon AT-naisia, koska syrjäytyneet viihtyy netissä paljon.
Kommentit (20)
Minä olen syrjäytynyt at. Netissä olen paljon koska ei ole muuta elämää. Masentavaa.
Minä olen VTAEVKV eli vittu tämä aloitus ei voisi kiinnostaa vähempää. Ap:lle haluan sanoa; HHIHKÄ!!
Taso vaihtelee myös etenkin iän mukaan. Parikymppisenä YTN saattaa olla kolme-nelikymppisenä KTN kun on ulkonäkö rupsahtanut.
Voi tietenkin olla että KTN ja ATN naiset eivät halua ajatella omaa tasoaan, koska on epämiellyttävää tajuta ettei olekaan yhtä haluttu kuin jotkut muut naiset.
Minusta luvattiin 50 kamelia. Taitaa mennä yli hilseen sen ymmärtäminen. OSIV !
Ei paljoa mieltä vaivaa, että mihinkö nyt kuuluun. Keskitaso sanoisin, mutta isot tissini valitettavasti herättävät välillä liikaa huomiota ja sinkkuna ollessa jos aloin jonkun kanssa flirttailla, niin sain huomiota ynnä muuta takaisin.
En ole missään markkinoilla ylipäätään. Jos tämä avioliitto joskus kaatuu, en ikinä ota uutta miestä.
Ilminen ei ole markkinapallo.Ihmisellä on ihmisarvo, joka juurikaan ei ole mitattavissa.
KTAVPKJEKPVTA Korkeamman tason av-palstan kommentoija, jota ei kiinnosta paskan vertaa tämmöset aloitukset. Keksirkö ihan ite nuo lyhenteet?
Olen markkinoilla, mutta hiljaisessa myynnissä. En tiedä arvoani muiden silmissä. Omasta mielestäni olen ihana ja parasta seuraa.
En muita mikkään noita apn kirjainyhdistelmiä, mutta keksin oman: Psjoioy= pitkän suhteen jälkeen on ihana olla yksin
äääÄÄÄäääh...