Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanni laihtunut?

Vierailija
29.02.2016 |

https://www.instagram.com/p/BCV_tmTzbge/

https://www.instagram.com/p/BBwvwvuzbh8/

Onko aina ollut noin laihassa kunnossa? Toivottavasti tytöllä kaikki kunnossa ): Robinin uusimmalla musiikkivideollakin keikisteli pelkkä lakana päällä - lapaluut ja selkäranka törröttäen.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka turhaa taas. Kyllä, Sanni näyttää hoikalta ja on ehkä laihtunutkin entisestään. Mutta pelkkien kuvien perusteella kukaan ei voi määritellä toisen terveyttä (jos nyt ei todella pitkälle edenneestä sairaudesta/anoreksiasta puhuta). Lievän alipainon puolellakin oleva voi olla keholtaan ja mieleltään ihan terve, mutta toisaalta täysin normaalipainoinenkin voi olla jo vakavassa syömishäiriökierteessä, joka ei näy välttämättä ulospäin.

Vierailija
22/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kiinnittänyt huomita lähinnä hänen kasvoihinsa, jotka jossain kuvissa on vaikuttanut jotenkin oudon kuivilta tai kulmikkailta ottaen huomioon, että on vasta vähän päälle parikymppinen. No toivottavasti on ollu vaan huonoja kuvakulmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä syömishäiriöisenä minulla on aina ollut sh-vibat Sannista. Koira koiran tunnistaa.

Vierailija
24/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa tätä kuvaa. Sanni alkaa tosiaan olla liian laihassa kunnossa.. Käsivarsista ainakin näkee että ovat anorektisen laihat

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12645129_115…

Vierailija
25/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis Sanni ❤

Vierailija
26/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa tätä kuvaa. Sanni alkaa tosiaan olla liian laihassa kunnossa.. Käsivarsista ainakin näkee että ovat anorektisen laihat

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12645129_115… .

Epäilin tuota muokatuksi, mutta kun tasan sama kuva oli instagrammissa, niin todennäköisesti ei. Ja aivan liian laiha on! Nuo käsivarret, ja kaikki raajat muutenkin, oikein puistatus kulki. "Laihadenialisteille", Sanni alkaa näyttää katkeavan hauraalta, samoin kuin pullukka voi näyttää henkeä ahdistavalta - ja tässä ollaan jo todella siellä napsahtavien luiden äärellä! Toivottavasti vaan kiireinen elämä on horjuttanut painonhallintaa, eikä ole kyse tietoisesta näännytyksestä tai mielenterveyden ongelmista. No, mitään en asialle tietenkään voi, mutta järkytykseni ilmaisen kyllä, hoikasta tytöstä on tullut hauraan laiha.

Vierailija
27/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä on :) Vieläkin voi nipistää reidestä ja vatsasta vähän, kädet ok!

Vierailija
28/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit siirtää ne ylimääräset rintoihin, kiitti!! :D Miehet tykkäis ;) ;)

Vierailija
29/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas

Vierailija
30/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas

Se taisi olla jotain huonoa sarkasmia.

Vierailija
31/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni Kurkisuo oli vielä pari vuotta sitten normaalipainoinen ja siedettävän näköinen. Tällä hetkellä hän on vittua huutava luuranko, ei tissejä eikä persettä, luut töröttää. Erittäin huono roolimalli lapsille ja nuorille jotka häntä fanittaa ja kuuntelee.

Vierailija
32/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itekin just katoin Sannin kuvia ja mietin että onpahan tyttö laihassa kunnossa. Toki sitä on vaikeeta kuvan perusteella vaan sanoa, mutta esim. Yhessä kuvassa rintakehän luut jo törröttää läpi :o

Vierailija
33/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaahan tämän kuvan jalkoja, ja verratkaa niihin vanhempiin kuviin. Ei hyvältä vaikuta. Toivon todella, ettei olisi mitään syömishäiriötä :(

https://www.instagram.com/p/BA1xr7VTbmQ/?taken-by=sannivirallinen

Vierailija
34/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaahan tämän kuvan jalkoja, ja verratkaa niihin vanhempiin kuviin. Ei hyvältä vaikuta. Toivon todella, ettei olisi mitään syömishäiriötä :(

https://www.instagram.com/p/BA1xr7VTbmQ/?taken-by=sannivirallinen

Toivottavasti on laihtunut terveellä tavalla, helposti kyllä paino laskee ihan vaan kaiken tuon keikoilla juoksemisen takia + ehkäpä terveellisempi ruokavalio?

Mulla on tuollaiset jalat ja olen ihan normaali mielestäni.

Vierailija
35/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä sanoa että Sannin kasvojen perusteella nykyinen paino on ehkä hänelle liian alhainen. Itse olen pullanaama laihuudesta huolimatta.

-edellinen

Vierailija
36/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tossa alkaa kaikki anoreksiakropan tuntomerkit täyttyä. Tikkujalat ja kädet, luut törröttää, luukallo paistaa. 

Mutta mä oonkin vaan tällänen urheileva 167/62 läskidenialisti, niin mitäpä minä asiasta tietäisin.

Vierailija
37/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea tällasia kommentteja. Näytän aikalailla samalta kuin sanni eli tikkukädet ja jalat ja rintakehästä törröttää luita tietyissä asennoissa jne mutta en ole syömishäiriöinen enkä laihduta. Viikon sisällä on tullut syötyä hampparia, ranskalaisia, suklaata, sipsejä, tacoja, pullaa, limua ja vaikka mitä normiruoan päälle. Mulla laihuuteen vaikuttaa työni (kiireinen ravintolatyö), geeniperimä ja liikunnan puute. Olen maailman laiskin lähtemään salille tai oikeastaan mihin vaan liikuntaharrastukseen ja kun ei ole lihaksia niin näyttää laihalta. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
38/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnitin instassa huomiota ihan samaan, ennen tätä ketjua. Siinä on nuori tyttö joutunut aikamoiseen ryöpytykseen. Stressi ja paineet menestyä voi olla todella kovat.

Toivottavasti saatais jatkossa katsoa vähän terveemmän näköistä Sannia. Viisi lisäliloa tekisi todella hyvää.

Kaikkea hyvää Sannille. Toivottavasti ei ole mistään sen kummemmasta kyse.

Vierailija
39/52 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että katselin vanhempia kuvia ja jossain kohtaa syksyn /talven aikana on pitänyt aika peittäviä, säkkimäisiä ja tummia vaatteita. On varmasti ollut yhtä laihassa kunnossa jo tuolloin.

Mutta esim. kesällä otetuissa kuvissa, missä vähemmän vaatetta näyttää vielä ihan terveelle.

Vissiin rankka keikkaputki päällä. .Parasta aikaa myös.

Tuntuu menevän melkoista vauhtia paikasta toiseen. Siinä ei välttämättä syöminen ole ihan päällimmäisenä mielessä ja varmasti tuommoinen tahti kuluttaa myös paljon.

Vierailija
40/52 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä Sanni on?