Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex 10 x kauniimpi, kuin minä

Vierailija
29.02.2016 |

10 kg laihempi, muodokas kuitenkin (isot tissit ja pylly verrattuna vyötäröön), kauniit paksut pitkät hiukset, todella kaunis kasvoista... Luonnekin ilmeisesti hyvä (miehen sisko edelleen hyvää pataa tämän kanssa), asiakaspalvelutyössä ja niin iloinen ja aurinkoinen (sattumalta näin hänet työpaikallaan, kun jouduin sinne menemään). Olen itse kaikkea muuta. Huono itsetunto on, mutta kyllä olen saanut kuulla rumuudestani myös muilta. Ei miehenikään mikään komistus ole, joten varmaan miettii miksi päästi tuollaisen täydellisyyden menemään ja joutui tyytymään tällaiseen keskinkertaiseen möhömahaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin olet varmaan mukava ihminen ja miehen mielestä näytätkin hyvältä. Ei kaikki ole vain sen kauniin ulkonäön perään. Ja saattoihan se nainen jättää miehen, niin ettei siinä mieheltä kysytty halusiko jatkaa yhdessä vai ei.

Vierailija
2/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täydellinen ihan noinkin. Olisi kiva, jos riittäisit itsellesi, muille jo riitätkin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla parempi huumorintaju?

Olet sellainen jonka kanssa haluaa perustaa perheen? Ex huono seksissä?

Jne

Vierailija
4/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: mies ei minua oikeastaan kehu ikinä, ei ole koskaan vienyt minua hänen ystävien järjestämiin juttuihin (vanhoista kuvista päätellen hänen ex oli siellä mukana), mies ei paljon esittele kavereitaan (ohimennen nähnyt muutaman). Ollaan oltu n. puolivuotta nyt yhdessä ja taidan jättää hänet, kun en pysty elämään näin.

Vierailija
5/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka kaunis tahansa, niin mies saattaa kohdella suhteessa kuin kynnysmattoa. Ehkä miehesi muuttuu pitkässä suhteessa hankalaksi kumppaniksi? Oletko kysynyt miehen siskolta todellista syytä eroon?

Vierailija
6/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa: mies ei minua oikeastaan kehu ikinä, ei ole koskaan vienyt minua hänen ystävien järjestämiin juttuihin (vanhoista kuvista päätellen hänen ex oli siellä mukana), mies ei paljon esittele kavereitaan (ohimennen nähnyt muutaman). Ollaan oltu n. puolivuotta nyt yhdessä ja taidan jättää hänet, kun en pysty elämään näin.

Miksi kuvittelet, että mies kohteli exäänsä yhtään paremmin kuin sinua?

Vierailija
7/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi itkee itsensä uneen iltaisin. Uskon että kaduttaa todella rankasti.

Vierailija
8/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmaankin rakastui sinuun. Ja rakkaushan ei ole mikään vertailukilpailu. Joku toinen rakastuu taas hänen exäänsä, joka on juuri kyseiselle miehelle se oikea.

Vierailija
9/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi varmaankin rakastui sinuun. Ja rakkaushan ei ole mikään vertailukilpailu. Joku toinen rakastuu taas hänen exäänsä, joka on juuri kyseiselle miehelle se oikea.

En usko. Mies on varmaan ollut shokissa eron jäljiltä ja jämähtänyt ensimmäisen punkeron rinnalle. Nyt lienee todella katkera tilanteensa suhteen.

Vierailija
10/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, uskon kyllä, että näin on. Heillä paljon yhteisiä kavereita, joita en ole tavannut, mutta mies itse tapaa säännöllisesti. Pari kertaa ollaan käyty hänen siskolla ja ei meidän keskustelut oikein ole mitään. Pelkkää liibadaabaa eikä oikein olla samalla aaltopituudella. Tiedän, että exän kanssa ovat edelleen kavereita, käyvät kahvilla jne. Miehen sisko on myös todella kaunis, puhelias ja iloinen. Minä en osaa olla :( olen ujo, vähäsanainen enkä oikein osaa esittää mitään iloista.

Vierailija
11/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miestäkin harmittaa kun exä jätti ja joutui tyytymään sinuun.

Vierailija
12/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko terapian tarvetta...? Tuolla itsesäälillä et kauniimmaksi muutu. Luonne ja karisma, siinä on sitä jotain <3

Vierailija
13/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen veljelle kävi just noin et se eros (tai no jätettiin) nk. täydellisestä naisesta ja alko deittailla normaalia naista. Olinihan rikki vielä vuosienkin päästä, joka oli tosi sääli koska se normaali nainen oli oikeasti tosi ihana ihminen. Kuten oli myös exäkin, mutta tuntui aina ettei miehen veli ole tuon yhden naisen jälkeen ole edes osannut harkita muita. Tosi sääli :( Eteenkin kun tää ns. normaalinainen olis ollut aivan loistava puoliso tälle miehelle.

Vierailija
14/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, uskon kyllä, että näin on. Heillä paljon yhteisiä kavereita, joita en ole tavannut, mutta mies itse tapaa säännöllisesti. Pari kertaa ollaan käyty hänen siskolla ja ei meidän keskustelut oikein ole mitään. Pelkkää liibadaabaa eikä oikein olla samalla aaltopituudella. Tiedän, että exän kanssa ovat edelleen kavereita, käyvät kahvilla jne. Miehen sisko on myös todella kaunis, puhelias ja iloinen. Minä en osaa olla :( olen ujo, vähäsanainen enkä oikein osaa esittää mitään iloista.

Et sä pysty ikinä pisteyttämään sitä miten rakastettava ihminen sä oot. Se on oikeesti liian monimutkanen soppa. Siks on ihan älytöntä aatella, että joku toinen on "parempi", koska se on näissä joissain jutuissa sua parempi. Ainoo missä on järkee ja millä on väliä, on että pitääkö/rakastaako se sun miehes sua. Kaikki muu on vaan höttöö.

Vierailija
15/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ja exällä on paljon yhteisiä kavereita, niin saattaahan se olla vaikeaa tuoda kaveripiiriin noin pian eron jälkeen uusi nainen, etenkin noin epäsosiaalinen ja heikkoitsetuntoinen kuin sinä. Ehkä hän haluaa antaa sekä sinulle että kavereille alussa hieman tilaa.

Miksi miehen sisko ei saisi olla miehen exän kaveri? Miten se on sinulta pois? Tunnut syyttävän huonosta itsetunnostasi ulkonäköäsi, voin kertoa, että kauniillakin ihmiselle voi olla huono itsetunto.

Se, että USKOT miehesi kohdelleen exääsi yhtään paremmin kuin sinua, on vain omassa päässäsi.

Vierailija
16/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen veljelle kävi just noin et se eros (tai no jätettiin) nk. täydellisestä naisesta ja alko deittailla normaalia naista. Olinihan rikki vielä vuosienkin päästä, joka oli tosi sääli koska se normaali nainen oli oikeasti tosi ihana ihminen. Kuten oli myös exäkin, mutta tuntui aina ettei miehen veli ole tuon yhden naisen jälkeen ole edes osannut harkita muita. Tosi sääli :( Eteenkin kun tää ns. normaalinainen olis ollut aivan loistava puoliso tälle miehelle.

Tiedän, että näin käy ainakin sellaisille miehille, jotka itse eivät ole kovin kummoisia. Eivät ole mitään naistenmiehiä. Jos miehellä liian kaunis nainen, niin tämä tulee sille sokeaksi eikä ns. normaali kelpaa, vaikka luonne olisikin parempi. Jos on saanut sängyssä pyöritellä kiinteää, muodokasta, hoikkaa kroppaa ja yhtäkkiä tilalla on joku omenavartaloinen selluliittikasa, niin ei varmaan ole hauskaa.

Vierailija
17/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse eivät arvosta itsessään muuta kuin ulkonäköä !?!?

Vierailija
18/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ja exällä on paljon yhteisiä kavereita, niin saattaahan se olla vaikeaa tuoda kaveripiiriin noin pian eron jälkeen uusi nainen, etenkin noin epäsosiaalinen ja heikkoitsetuntoinen kuin sinä. Ehkä hän haluaa antaa sekä sinulle että kavereille alussa hieman tilaa.

Miksi miehen sisko ei saisi olla miehen exän kaveri? Miten se on sinulta pois? Tunnut syyttävän huonosta itsetunnostasi ulkonäköäsi, voin kertoa, että kauniillakin ihmiselle voi olla huono itsetunto.

Se, että USKOT miehesi kohdelleen exääsi yhtään paremmin kuin sinua, on vain omassa päässäsi.

Juuri tämän takia minusta paras erota, kun ei ole innoissaan ja hekumoissaan esittelemässä "uutta löytöään" ystäville. Tietääkseni kumppanistaan ylpeät haluavat esitellä hänet vaikka koko maailmalle, ainakin lähipiirilleen :) näin minäkin olen tehnyt, mies ei. Ap

Vierailija
19/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sekin että miesten ja naisten kauneuspreferensseissä on tutkitusti eronsa. Luonnollisesti. Et voi tietää miten mies tilanteen näkee. Ellei se nyt oikeasti ole joku kaunotar vs. angelamerkel -tilanne mutta tähän en usko... naisilla on tapana liioitella rumuuttaan jos ovat sillä päällä :D

Vierailija
20/28 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Muistan nuo tunteet hyvin kun aikanani aloin seurustelemaan nykyisen aviomieheni kanssa. Tosin hänen exänsä eivät olleet minua 10 x kauniimpia tai muutenkaan parempia. Koin heidät kuitenkin kilpailijoina,koska eivät olleet mitenkään rumiakaan ja mieheni piti heihin yhteyttä. Toinen ex oli myös minua 10 vuotta nuorempi ja sporttinen. Ihmettelin pitkään, miksi mieheni halusi exiensä vastakohdan, minä en ole sporttinen (olin ja olen hoikka kylläkin), olen mustasukkainen, määrätietoinen ( en mikään kiltti joojoo-nainen), äiti-tyyppiä (minulla on edellisestä suhteesta lapsi).

Mutta myöhemmin olen ymmärtänyt, että JUURI SIKSI mieheni valitsi minut. Olin hänen täydellinen vastakohtansa, harvemminhan sitä haetaan kumppania joka olisi täysin samanlainen kuin itse on. Ulkonäkö ei merkitse kaikkea, omasta mielestäni oma mieheni on maailman komein vaikka yleisesti katsottuna ei välttämättä sitä olekaan. Ehkäpä miehesi ex oli liian "päällekäyvä" ja turhan sosiaalinen, miehesi nauttii varmasti seurastasi koska vaikutat siltä, että osaat kuunnella. 

Oman mieheni ex oli yltiö-positiivinen mutta myöhemmin on selvinnyt, että se oli osittain esitystä. Hänellä diagnoisoitiin vakava masennus ja joutui pitkään käymään psykiatrilla. Oli myös läheis-riippuvainen. Toinen ex taas oli kaunis ja sporttinen, mutta tyhmä ja älyttömän itserakas. 

Mikset keskustelisi miehesi kanssa? Kysy häneltä, mikä suhteenne tila on. Se selvästi häiritsee sinua. Mitään ei voi saada jos ei pyydä. Itsekin vaadin aina keskusteluja, ja vastauksia. Kyllä niitä sieltä sitten tulee.

Sano ettet tunne oloasi rakastetuksi. Ei kaikki aina ole sitä, miltä se näyttää. 

Miksi muuten olet sitä mieltä, ettet olisi kaunis? 

Miehesi on kuitenkin valinnut olla sinun kanssasi ja on siinä täysin vapaaehtoisesti!