Miehen ex 10 x kauniimpi, kuin minä
10 kg laihempi, muodokas kuitenkin (isot tissit ja pylly verrattuna vyötäröön), kauniit paksut pitkät hiukset, todella kaunis kasvoista... Luonnekin ilmeisesti hyvä (miehen sisko edelleen hyvää pataa tämän kanssa), asiakaspalvelutyössä ja niin iloinen ja aurinkoinen (sattumalta näin hänet työpaikallaan, kun jouduin sinne menemään). Olen itse kaikkea muuta. Huono itsetunto on, mutta kyllä olen saanut kuulla rumuudestani myös muilta. Ei miehenikään mikään komistus ole, joten varmaan miettii miksi päästi tuollaisen täydellisyyden menemään ja joutui tyytymään tällaiseen keskinkertaiseen möhömahaan.
Kommentit (28)
Kaikkien miesten puolesta toivon että tarina loppuu onnellisesti ja miehesi palaa yhteen kaunottarensa kanssa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen veljelle kävi just noin et se eros (tai no jätettiin) nk. täydellisestä naisesta ja alko deittailla normaalia naista. Olinihan rikki vielä vuosienkin päästä, joka oli tosi sääli koska se normaali nainen oli oikeasti tosi ihana ihminen. Kuten oli myös exäkin, mutta tuntui aina ettei miehen veli ole tuon yhden naisen jälkeen ole edes osannut harkita muita. Tosi sääli :( Eteenkin kun tää ns. normaalinainen olis ollut aivan loistava puoliso tälle miehelle.
Tiedän, että näin käy ainakin sellaisille miehille, jotka itse eivät ole kovin kummoisia. Eivät ole mitään naistenmiehiä. Jos miehellä liian kaunis nainen, niin tämä tulee sille sokeaksi eikä ns. normaali kelpaa, vaikka luonne olisikin parempi. Jos on saanut sängyssä pyöritellä kiinteää, muodokasta, hoikkaa kroppaa ja yhtäkkiä tilalla on joku omenavartaloinen selluliittikasa, niin ei varmaan ole hauskaa.
Tosi on. Miehet, jotka eivät ole ikinä saanut oikeasti seksikästä naista eivät ymmärrä.
Jotain siinä kauniissa naisessa oli huonoa/väärää kun hän on ex.
Yritä nyt kasvattaa omaa itsetuntoa että sinun suhde pysyy.
Puoli vuotta on lyhyt aika, voi olla että miehesi vielä toipuu entisestä suhteestaan. Hän ei vielä uskalla esitellä kaikille kavereilleen jos pelkää että teillä menee poikki.
Minä tapasin tulevan anopin vasta kun oltiin seurusteltu 3 vuotta, yhden hyvän kaverin kun oltiin oltu yhdessä viisi vuotta.
Nyt ollaan naimisissa.
Se ex voi olla kaunis ja mukava ja vaikka kuinka ihana olematta kuitenkaan miehellesi sopiva. Ehkä sinä olet paljon sopivampi :)
No aivan varmasti miettii! Ei tosta vaan mitään tule. Parasta että itse jätät sen miehen, ennen kuin se jättää sut.
Ehkä ex ei ollut lainkaan uskollinen tai sitten vähätteli koko ajan miestä tms. Aika äkkiä sitä tajuaa että ulkonäkö on loppupeleissä aika yhdentekevä juttu parisuhteessa.
Ukkosi joutui siis daungreidaamaan. Sääli häntä. Kaipaa ihan varmasti upeaa kaunotar exää varmaan loppuikänsä. Myös silloin kun olette sängyssä sillai. Sinulla nyt on muutama käyttökelpoinen reikä, ne riittävät hänelle tässä hetkessä.
Tiedän kuvauksen perusteella 99-prosenttisen varmasti kenestä on kyse. Tämä ei varmaankaan helpota oloasi, mutta kyseinen typykkä on aikamoinen peto makuuhuoneen puolella. Kuulemma lantionpohjanlihaksetkin ihan huippukunnossa.