Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian työhakemuksen laittamisesta tietää ettei saanut paikkaa?

Vierailija
29.02.2016 |

Oma kokemus, että yksityisellä puolella max 1 vko epätietoisuutta. Jos ei siinä ajassa kuulu työnantajasta mitään, tarkoittaa se "ei kiitos".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, yleensä viikko-kaksi niin voi alkaa unohtamaan sen työpaikan.

Tosin itse olen saanut paikan jopa 5 viikkoa hakemuksen lähettämisen jälkeen joten you never know.

Vierailija
2/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että miltei jokaisessa hakuprosessissani aika on ollut paljon pidempi. Haun umpeuduttua on mennyt kerran 1pv, kun tieto tuli, etten ole jatkossa. Se oli ennätys. Neljästä saamastani työpaikasta pyyntö haastatteluun tuli viikossa tai kahdessa, pisimmillään paikan saaminen eri hakukierroksineen kesti kuukauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ennätykseni on aamulla lähetetty hakemus, johon ennen neljää iltapäivällä tuli kieltävä vastaus.

Vierailija
4/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain paikoista parissa päivässä, yleisimmin 1-4 vk, muutamasta ei ole tullut parissa vuodessakaan mitään ilmoitusta :)

Vierailija
5/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vähän riippuu ... Julkissa paikoissa on valituskierrokset ja jos valituksi tullut ei ota paikkaa vastaan, niin sitten arvotaan seuraava mahdollinen. Niissä voi mennä monta kuukautta.

Vierailija
6/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä edellisen työpaikan haku päättyi toukokuussa. Elokuussa haastattelukutsu, pari viikkoa kesti kun ilmoitettiin valinnasta ja lokakuussa alkoi työt. Kyseessä oli projekti, jossa projektin alkamisaika määritti nämä hommat ja se oli siirtynyt työnantajasta riippumattomista töistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän