onko kellään ollu kondylomaa?
Onko parantunu itsestään?Tarkoitan siis virusta elimistössä.ei näkyviä oireita
Kommentit (8)
Kondylooma ei aiheuta lapsettomuutta vaan hoitamaton klamydia sitä voi tehdä! Kondylooman näkyviä muutoksia voidaan hoitaa penslaamalla, mutta viruksen poistoon elimistöstä ei ole lääkettä. Nykytiedon mukaan aika tosin auttaa asiaan.
Eli jos sellanen on niin mars lääkäriin. Mulle tuli sellaisia kutiavia " näppyjä" . Ne penslattiin pois. 1xvk kuuden viikon ajan. Leviää helposti joten kannattaa välttää yleisiä saunoja ym. vastaavia, Seksistä puhumattakaan.
Kiitos poikaystäväni joka sellaisen mulle antoi.... Tosin kertoi aivan rehellisesti kun itse joutui menemään lääkäriin, eikä muuten saanut yleisestä saunasta. No tulihan siitä aika kätevästi entinen...
Eli onko papa ollut 1 luokkaa ton jälkeen?
En todellakaan muista, siitä on kuitenkin useampi vuosi aikaa... Mutta kun oltiin penslattu aikamme niin lääkäri sanoi että välttele seksiä vielä muutama viikko ja jos alkaa uudestaan kutista niin tule takaisin. Ei mulla mitään papa-kokeita silloin otettu. Eikä tuo ole elämää sen jälkeen häirinnyt. En edes muistanu koko asiaa ennenkuin täällä kyseltiin asiasta. Jos meinaa olla paniikki niin kannattasko ottaa yhteyttä lääkäriin eikä panikoida tällä palstalla?! Meista kun tuskin loppupelissä tämmösessä asiassa mitään hyötyä
kun papa oli luokkaa 3.Mutta ei sille mitään voi nyt tehdä kun ei oo mtn näkyvääkään.Sanoivat että saattaa hävitä itsestään...tai sitten ei.Kontrolli puolen vuoden päästä.
Ei mitään hoitoa, kun ei mitään näkyvääkään (litteitä syyliä kai). Puoli vuotta kondomi ja uusi papa, tulos puhdas. Joka vuosi olen papassa käynyt tuo jälkeen, ainakaan siinä ei tautia ole enää todettu eikä mitään oireitakaan ole ollut.
on lähestulkoon kaikilla naisilla, vaikka juuri kukaan ei siitä tiedä. Eivät vain ole sattuneet papa-testiin juuri silloin kun se on aktiivisena. Todella yleinen sukupuolitauti.
mitään näkyvää.Ne voidaan poistaa esim.laserilla.