Köyhä opiskelija, miten rahaa :/ miettinyt jopa seksin myymistä
Heippa. Olen yliopisto-opiskelija, opiskelen arvostettua alaa ja sisäänpääseminen ollut hankalaa koska ala erittäin suosittu.
Minulla tullut alkuvuodesta paljon erilaisia pakollisia kuluja ja kaikki vaivalla koko elämäni ajan säästämäni rahat ovat huvenneet tililtä aivan nolliin.
Opintolainaa en haluaisi ottaa, ainakaan vielä, ja muutenkin se lisäisi stressiä valmistua ja stressillä vain huonontaisi opiskelukykyäni. Olen kärsinyt mielenterveysongelmista, ja opintoni ovat jo nyt hieman jäljessä ja nyt kuntoutuneena olen yrittänyt ottaa kovalla vauhdilla kiinni opintopisteitä, sillä edelliskeväällä en saanut kuin 5 op sairastuttuani vakavaan masennukseen ja paniikkihäiriöön useaksi kuukaudeksi.
Tämän tiukan opiskelutahdin vuoksi ei ole aikaa käydä pahemmin töissä, ja niitäkään ei ole tarjolla jos ei pysty sitoutumaan tiiviisti.
Vanhempani eivät anna rahaa ja en edes kehtaa heiltä rahaa pyytää, vaikka olenkin vielä 21 vuotias.
Miten saan rahaa jotta tulen toimeen? Olen miettinyt seksin myymistä, mutta se epäilyttää väkivallan ja tautien takia. MIten se olisi turvallisinta tehdä ja mistä löytää kunnollisia asiakkaita? Olen kaunis ja hyvä kroppainen, monesti netissä tuntemattomat miehet tulleet ehdottelemaan.
Onko muita tapoja tienata rahaa seksillä? tai muita tapoja millä olette pelastaneet itsenne rahapulassa?
ahdistus on kova rahasta ja vie yöunet ja kesittymiskyvyn. Rahaa kuluu myös lääkkeisiini jotka ovat kalliita.
Sossusta en saa rahaa koska en ole ottanut opintolainaa..
Kommentit (26)
Kysy miespuolisilta opiskelijakavereilta. Kappas vaan, heidän ei "tarvitse" myydä itseään.
Ota nyt vaan sitä lainaa. Varsinkin jos olet työllistävällä alalla niin ei luulis olevan mikään ongelma maksella niitä pikkuhiljaa takasin sitte joskus.
Siis mielummin huorast kuin otat opintolainaa? Ihan oikeasti se on sun mielestä vähemmän stressaavaa?
Saat sossusta sen mitä jäät miinukselle jos nostaisit opintolainaa. Mulla se oli jotain 40e/kk muistaakseni.
Mitenköhän miesopiskelijat pärjää?
Mitenkähän selviäisit maassa jossa opiskelustakin joutuu maksaa... Ne lainat pystyt maksaa takaisin, huorausta et koskaan pysty pyyhkimään muistoistasi.
Itse en aikoinani saanut vanhempien (jotka kohtelivat minua kaltoin koko sen ajan kun siellä asuin) varallisuuden takia oikein mitään tukia. Työskentelin pari vuotta stripparina, ja niillä tuloilla eli ihan ok.
Kuitenkin kadun noita strippausvuosiani ja kehotankin sinua nostamaan opintolainaa/ ja ehkä voisit koittaa saada töitä esim hesburgerista?
Älä nyt herranjumala ala myymään itseäsi, se homma tekee pahempaa hallaa pääkopallesi kuin joku opintolaina.
Terv. kokemusta on
Opintolaina. Miten ihmeessä kuvittelet että itsesi myyminen olisi jotenkin vähemmän stressaavaa ja helpompaa kuin lainan ottaminen? Äly hoi.
Jos opiskelet arvostettua alaa, työllistyt varmaankin helposti valmistuttuasi, eli sen lainan maksaminen ei taida olla mikään ongelma sitten vuosien päästä.
Taidat vain koittaa uskotella itsellesi jotain oikeutusta lähteä huoraamaan, kun haluat helppoa rahaa ja paljon. Tosi läpinäkyvää.
Kyllä senkin tavaran arvo on laskenut ja sitä on niin paljon tarjolla, että ei silläkään enää pääse tietaamaan. Vähän heikko tasoisempikin mies saa ihan ilmaiseksi tai lähes ilmaiseksi esim. tupakkaa ja viinaan vastaan, jopa sinua nuoremmilta.
Maine on kovin katoavaista ja piirit tässä maassa pienet niin kenen luulet sinut palkaavasi ammattiisi kun maineesi leviää?
Jos tulee ihan oikeasti loputtoman epätoivoinen tilanne, niin älä lähde myymään fyysistä seksiä, jooko.
Eli jos on ihan oikeasti pakko ja jos kantti kestää, niin mene mielummin edes lääh-lääh-linjalle, itsekin sitä pari vuotta sitten harkitsin. Ei kyllä kantti sitten kestänyt!
Uskon että seksin myymisestä koituu sulle lopulta hiukan enemmän stressiä ja huolta kuin opintolainan ottamisesta ikinä.
Poikaystäväni lyhensi työttömänä ollessaan 20e kuussa opitolainaa. Sellaiseen summaan ei kai kukaan kuole, vaikka hetken olisitkin työttömänä. Mutta en ymmärrä miksi niin hirveää nyt vaikka jonkun aikaa otta lisäksi opintolainaa niin olisi ainakin yksi huoli vähemmän.
Älä vaan ala myymään itseäsi, ihan naurettavan surkea ajatus.
1) Etsi töitä. Voi olla ettei löydy ja joudut tekemään epämiellyttäviä hommia 2) Etsi itsellesi töitä tekevä mies 3) Opintolaina 4) Myyt itseäsi
Ota nyt vaan sitä lainaa tai mee kunnon töihin.
Älä hyvä ihminen mene myymään itseäsi, jos olet vähääkään herkkä ihminen, miltä kyllä kuulostat masennuksinesi. Et ehkä aivan ymmärrä millainen asia on kyseessä, sillä jos olet noin kova stressaamaan niin asia tulee viemään sinulta yöunet piiiitkäksi aikaa. Mieti millaista olisi tulla raiskatuksi? Ja sitten mensisit siihen tilanteeseen vielä vapaaehtoisesti. Tuo itsensä myyminen sopii korkeintaan sellaisille henkisesti ja fyysisesti ronskeille ihmisille. jotka kenties jopa pitävät siitä mitä tekevät. Opintolaina ja penninvenytys ompi vaihtoehtosi. Kattele onko jotain lauantaityötä tarjolla, silloinhan ei ole opiskelua.
Mikä tämä opintolainan nostamisen vaikeus on? Kaikista maailman lainoista pienin ja olettamatomin korko. Opintolainaa ei tartte edes heti ruveta maksamaan kun valmistuu ja sen lyhennyksenkin voi laittaa tyyliin 100e/kk. Sekä jos valmistut ajoissa niin valtio kuittaa osan pois. T.15k opintolainaa maksettavana.
Otat sen opintolainan tietenkin. Ei sitä kukaan muukaan HALUA ottaa. Se on kuitenkin matalakorkoista ja maksuaikaa on reilusti; jos vielä opiskelet alaa jolla työllistyminen on suht´varma niin en tajua miksi kitkuttelet. Seksin myynnillä saat todnäk paljon suuremman stressin ja mahdollisesti muutaman sukupuolitaudin, tai häiriköitä perääsi tai joudut jopa hakatuksi.
Opiskelijan äiti
Nostat opintolainan.