Köyhä opiskelija, miten rahaa :/ miettinyt jopa seksin myymistä
Heippa. Olen yliopisto-opiskelija, opiskelen arvostettua alaa ja sisäänpääseminen ollut hankalaa koska ala erittäin suosittu.
Minulla tullut alkuvuodesta paljon erilaisia pakollisia kuluja ja kaikki vaivalla koko elämäni ajan säästämäni rahat ovat huvenneet tililtä aivan nolliin.
Opintolainaa en haluaisi ottaa, ainakaan vielä, ja muutenkin se lisäisi stressiä valmistua ja stressillä vain huonontaisi opiskelukykyäni. Olen kärsinyt mielenterveysongelmista, ja opintoni ovat jo nyt hieman jäljessä ja nyt kuntoutuneena olen yrittänyt ottaa kovalla vauhdilla kiinni opintopisteitä, sillä edelliskeväällä en saanut kuin 5 op sairastuttuani vakavaan masennukseen ja paniikkihäiriöön useaksi kuukaudeksi.
Tämän tiukan opiskelutahdin vuoksi ei ole aikaa käydä pahemmin töissä, ja niitäkään ei ole tarjolla jos ei pysty sitoutumaan tiiviisti.
Vanhempani eivät anna rahaa ja en edes kehtaa heiltä rahaa pyytää, vaikka olenkin vielä 21 vuotias.
Miten saan rahaa jotta tulen toimeen? Olen miettinyt seksin myymistä, mutta se epäilyttää väkivallan ja tautien takia. MIten se olisi turvallisinta tehdä ja mistä löytää kunnollisia asiakkaita? Olen kaunis ja hyvä kroppainen, monesti netissä tuntemattomat miehet tulleet ehdottelemaan.
Onko muita tapoja tienata rahaa seksillä? tai muita tapoja millä olette pelastaneet itsenne rahapulassa?
ahdistus on kova rahasta ja vie yöunet ja kesittymiskyvyn. Rahaa kuluu myös lääkkeisiini jotka ovat kalliita.
Sossusta en saa rahaa koska en ole ottanut opintolainaa..
Kommentit (26)
Förevör aloun kirjoitti:
Ota nyt vaan sitä lainaa. Varsinkin jos olet työllistävällä alalla niin ei luulis olevan mikään ongelma maksella niitä pikkuhiljaa takasin sitte joskus.
Ja täällä on guru, joka tietää, mikä ala työllistää viiden vuoden päästä? Jokainen, joka elää opintolainalla, pitäisi julistaa holhouksenalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysy miespuolisilta opiskelijakavereilta. Kappas vaan, heidän ei "tarvitse" myydä itseään.
Mitäkähän tämä idiotismi tarkoitti? Luuletteko te naiset, oikeasti, ettei miehillä ole taloudellisia ongemlia ja mihin te tämän väitteen perustatte? Feministisiin uhritutkimuksiin?
Miehetkin muuten myyvät itseään, mutta naisia vähemmän - todennäköisesti. Johtuen lähinnä kysynnän surkeudesta. Mutta mies olisi jo mukisematta harkinnut niitä kahta asiaa, jotka ap tiedostaa, mutta jotka eivät hänelle sovi:
a) nostanut sen opintolainan (ja sen jälkeen sossusta rahaa lääkkeisiin)
b) hakenut muita töitä (kuin seksin myyntiä)
Eipä sitä miehilläkään muita keinoja ole käytössä.
Tietenkin myyt itseäsi.
Tarjontaa on vähän ja voit valita asiakkaasi. Saat todennäköisesti parempaa seuraa kuin baarista.
Mäkään en tajua mikä siinä opintolainassa on niin kamalaa. Korjaa asenneongelma sen suhteen niin ei tarvitse alkaa hankkia mitään sukupuolitauteja.
Vierailija kirjoitti:
Lainan ottaminen tulee väistämättäkin sinulle eteen jossain vaiheessa.
Pientä lisätuloa olen itse joskus hankkinut myymällä käytettyjä pikkareitani pervoille netin kautta. Niillä on ihan tosissaan kysyntää vaikka kuulostaa tosi ällöltä. Sain muistaakseni pikkareista 30e/kpl. Tein tätä varten sähköpostiosoitteen väärällä nimellä, rahat sain omalle tililleni (tässähän ei oikeaa nimeä tarvitse maksajan tietää) ja lähetin pikkarit minigrip-pussissa kirjekuoressa. Helppoa. Kerran yksi pervo mies oli niin tyytyväinen pikkareihin, että oli ihan muuten vaan laittanut "bonuksena" vielä 50e tililleni. :)
Hyvä idea!
Lainan ottaminen tulee väistämättäkin sinulle eteen jossain vaiheessa.
Pientä lisätuloa olen itse joskus hankkinut myymällä käytettyjä pikkareitani pervoille netin kautta. Niillä on ihan tosissaan kysyntää vaikka kuulostaa tosi ällöltä. Sain muistaakseni pikkareista 30e/kpl. Tein tätä varten sähköpostiosoitteen väärällä nimellä, rahat sain omalle tililleni (tässähän ei oikeaa nimeä tarvitse maksajan tietää) ja lähetin pikkarit minigrip-pussissa kirjekuoressa. Helppoa. Kerran yksi pervo mies oli niin tyytyväinen pikkareihin, että oli ihan muuten vaan laittanut "bonuksena" vielä 50e tililleni. :)