Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, koska olet viimeksi tuntenut olevasi kuin kukka miehen kämmenellä

Vierailija
29.02.2016 |

Jopa hemmoteltu sekä haluttu? Joskus hei jotain positiivistakin tänne palstalle, kiitos! :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä, ei kommentteja?

No minäpä aloitan. Viikonloppuna tunsin itseni sekä hemmotelluksi ja halutuksi ja se tunne on kyllä kantanut ihan tähänkin aamuun.

Miesystäväni avioliitto päättyi siihen, että hänen ex-vaimonsa sanoi että on löytänyt miehen, joka saa hänet tuntemaan itsensä naiseksi. Minulla on ihan sama, tunnenko oloni naiseksi enää koskaan, koska tämän miehen lähellä tunnen olevani prinsessa.

Vierailija
2/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä tämä toisinpäin ja ymmärrät ettei tasa-arvoa ole olemassa. Miehet on aina jotain koneita joiden pitäisi tuottaa onnea ja iloa naisille. Harmivaan että harvoin toisinpäin menee.

Vierailija
4/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. en koskaan? Oon kai liian ruma (ja vanha) ansaitakseni sellaista kohtelua. :D Oon kyl tyyppinä ihan lempeä ja mukava, mutta eipä se taida miehille riittää... pitäisi olla kaunis, että jaksetaan nähdä vaivaa naisen ilahduttamiseksi. Itsekin näen vaivaa mieheni ilahduttamiseksi... olisi kiva joskus saada jotain takaisinpäin. :/

Vierailija
5/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lokakuussa, varattuna varatun miehen kanssa, valitettavasti :/ Mun puolesta voitais tehdä parinvaihto, meidän avokit vois ärhennellä ja pihdata keskenään ja minä tämän toisen kanssa tehtäis jotain ihan muuta...

Vierailija
6/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.

Vierailija
7/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännä tämä toisinpäin ja ymmärrät ettei tasa-arvoa ole olemassa. Miehet on aina jotain koneita joiden pitäisi tuottaa onnea ja iloa naisille. Harmivaan että harvoin toisinpäin menee.

Uskallan olla erimieltä. En odota, että jokainen mies olisi velvollinen miellyttämään minua, mutta tuo oma (joka kohtelee kuin prinsessaa) saa vastineeksi hellyyttä, seksiä, hyvää ruokaa... myös omaa aikaa ja vapautta.

Olen sitä mieltä, että tämä nykyinen on täydellinen. Joskus jopa täydellinen idiootti :) mutta vielä toistaiseksi tykkään siitä vastavuoroisuudesta, joka saa molemmat kohtelemaan toista hyvin.

Vierailija
8/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, en nyt miksikään kukaksi miehen kämmenellä ikinä, se on mulle aika vieras ajatus kaikenkaikkiaan, olla joku ihailtu kukkanen ;D, sori, lähinnä naurattaa. Mutta kyllä mä tunnen oikeastaan joka päivä itseni halutuksi ja rakastetuksi ja toivon, että miehenikin tuntee näin, ainakin teen kaikkeni, että hän tuntisi.

Vierailija
9/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kohtelisit naisia ihmisinä, etkä minään heikompana astianana, voisit sinäkin löytää itsellesi kumppanin. Minä hemmottelin eilen aamulla aviomiestäni suihinotolla, hemmottelen häntä joka päivä ihanalla terveellisellä ruoalla, jonka hänelle laitan. Aamukahvilla, jonka laitan termosmukissa autoon valmiiksi. 

Mieheni hemmotteli minua tänä aamuna hitaalla ja kiireettömällä rakastelulla ennen töihinlähtöään. Antamalla minulle joka ilta jalkahieronnan. 

Tunnen olevani arvostettu, rakastettu ja hemmoteltu - joka ikinen päivä mieheni kanssa. Toivon, että hän tuntee samoin.

Vierailija
10/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö.. en koskaan? Oon kai liian ruma (ja vanha) ansaitakseni sellaista kohtelua. :D Oon kyl tyyppinä ihan lempeä ja mukava, mutta eipä se taida miehille riittää... pitäisi olla kaunis, että jaksetaan nähdä vaivaa naisen ilahduttamiseksi. Itsekin näen vaivaa mieheni ilahduttamiseksi... olisi kiva joskus saada jotain takaisinpäin. :/

Ei kukaan ole automaattisesti oikeutettu saamaan seksuaalista kiinnostusta. Ei se riitä että on lempeä ja mukava. Nuohan ovat ihan perusolettamuksia siitä, miten kunnollinen aikuinen ihminen käyttäytyy.

Vierailija
11/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaa mouhoava nettitappelija saapui ketjuun... Jos olisit ymmärryskykyinen yksilö, mitä selvästikään et ole tai sellaisena haluat ainakin esiintyä, käsittäisit ettei kysymykseni asettelu mitenkään sulje pois sitä että asioita tehdään puolin toisin. Sitä voi kysyä vain toisenkin osapuolen kantaa, jos haluaa, ja sinä voit suksia helvettiin.

ap

Vierailija
12/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kohtelisit naisia ihmisinä, etkä minään heikompana astianana, voisit sinäkin löytää itsellesi kumppanin. Minä hemmottelin eilen aamulla aviomiestäni suihinotolla, hemmottelen häntä joka päivä ihanalla terveellisellä ruoalla, jonka hänelle laitan. Aamukahvilla, jonka laitan termosmukissa autoon valmiiksi. 

Mieheni hemmotteli minua tänä aamuna hitaalla ja kiireettömällä rakastelulla ennen töihinlähtöään. Antamalla minulle joka ilta jalkahieronnan. 

Tunnen olevani arvostettu, rakastettu ja hemmoteltu - joka ikinen päivä mieheni kanssa. Toivon, että hän tuntee samoin.

Minä kunnioitan tasa-arvoa täysin ja nainen on yhtä vahva kuin mieskin joissais asioissa vahvempi.

Monella nyt vaan tuolta somen maailmasta katsellaan ku muut lisäilee kuvia ja katkeroidutaan ja syytetään miestä. " mikset sää oo enemmän ku naapurin reiska joka eilen oli vieny marjatan ulos".

Tämä lause saa mieleni kiehumaan. Miksi se olen aina minä joka vie ulos ja ostaa kukat. Miksi se olen aina minä joka maksaa meidän "yhteiset" harrastusillat. Miksi jos minä sanon että mennäänkö yhdessä metsälenkille nainen vastaa että ei mitään nuin tylsää vie mut vaikka leffaa.

Miksi.

Vierailija
13/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus neljä-viis vuotta sitten. Tämä parisuhde vetelee viimeisiään ja meno on sen mukaista :(

Vierailija
14/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana samanikäisen pojan kanssa. Enpä kyllä sen jälkeen.

N30

Vierailija
15/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Mies kehui viesteillä kuinka haluaa mua ja kuinka ihana olen. Muisteli myös viime kertaista hotellireissuamme kahdestaan ja hehkutti sitä. Kehui myös kuinka hyvältä tunnun nykyään, etenkin peppu. Olen siis laihiksella ja kuntoilen ahkerasti, mutta paino putoaa ärsyttävän hitaasti.

Mä en ole kaunis enkä laiha eikä mussa ole oikeasti mitään kehumisen arvoista. Siksi miehen kehut tuntuvat hyvältä, koska hänen on pakko rakastaa mua vielä 20 vuoden jälkeenkin, kun näkee mut ihan erilailla kuin muut.

Vierailija
16/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tasa-arvon nyky-yhteiskunnassa milloin pidit miestäsi kuin kukkaa kämmenellä? Vieläkin tätä vanhan ajan harhaluuloa, että nainen on hento ja heikko joka vaatis erityiskohtelua.

Vierailija
17/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaa mouhoava nettitappelija saapui ketjuun... Jos olisit ymmärryskykyinen yksilö, mitä selvästikään et ole tai sellaisena haluat ainakin esiintyä, käsittäisit ettei kysymykseni asettelu mitenkään sulje pois sitä että asioita tehdään puolin toisin. Sitä voi kysyä vain toisenkin osapuolen kantaa, jos haluaa, ja sinä voit suksia helvettiin.

ap

Kerroinkin vain oman kokemukseni. En tietenkään tiedä jos se teillä on se totuus. Halusinkin saada sinut ajattelemaan että vikaa voi myös olla sinussa.

Vierailija
18/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
19/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä elämässäni,kun olin orvokki puutarhurin käsissä.

Vierailija
20/34 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon aika otettu, että mies on järkännyt mulle jonkun yllätyksen parin kuukauden päähän. Lisäksi synttärit pian tulossa ja se on jemmannut jonkun hienon lahjan kuulemma, kun piti ihan kavereille piilottaa se.

Onhan se ihana ihan arjessakin. Se siivoaa, pyykkää ja ei nalkuta mulle vaikka en aina opintojen ja työn ohessa jaksakaan siivota yhtä reippaasti kuin hän. Se kannustaa ja kehuu mun harrastuksia ja pyrkimyksiä. Oon oikeestaan kiitollinen että moinen mies on mut kelpuuttanut.