Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa erota koska

Vierailija
29.02.2016 |

pyysin kerran imuroimaan :( hän ei siis koskaan siivoa meillä. Tiedän olen kotiorja, mutta en olisi uskonut tän asian nousevan näin isoksi. Minä olen myös työssäkäyvä, 40 h viikossa, mutta silti olen yksin vastuussa kaikesta kotona. Olen ollut todella väsynyt viime aikoina, kun töissä on vielä yt:t. Ainoa iloni on ollut miettiä tulevaa avioliittoamme ja lapsia ja sitä, että olen kotiäiti ja hyvä vaimo. Nyt tuo yksi pyyntö siivousavusta koitui ilmeisesti liittomme loppumiseen :( mikä mun miestä vaivaa? Kun kysyn eikö se rakasta mua niin ei vastaa mitään. Minä rakastan häntä niin että koskee :(( jo useamman vuoden hän on muuttunut koko ajan kylmemmäksi lähentelyitäni kohtaan. Olen ajatellut sen johtuvan vain stressistä. Ehkä olin väärässä :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että olette nuorena menneet yksiin?

Anna eron tulla, ja voit löytää miehen joka ottaa rakkautesi vastaan... Ehkä teidän tavoitteet ei olekaan samat kuin 10v sitten ja joku imurointiriita on vain tekosyy?

Ehkä erillään löydätte uuden suunnan elämään, tai toisenne uudestaan?

Mutta jutelkaa nyt ensin mista kenkä oikeasti puristaa...

Rakastuimme nuorena.

Ei, kyllä se on niin kunnes kuolema meidät erottaa. Minusta ei ole mitään mieltä jatkaa elämää ilman häntä. Jokainen joka oikeasti rakastaa puolisoaan on tätä mieltä. Ap

Kukaan, joka oikeasti rakastaa toista ihmistä, ei uhkaile itsemurhalla.

Eikä myöskään murhalla. 

Vierailija
22/22 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että olette nuorena menneet yksiin?

Anna eron tulla, ja voit löytää miehen joka ottaa rakkautesi vastaan... Ehkä teidän tavoitteet ei olekaan samat kuin 10v sitten ja joku imurointiriita on vain tekosyy?

Ehkä erillään löydätte uuden suunnan elämään, tai toisenne uudestaan?

Mutta jutelkaa nyt ensin mista kenkä oikeasti puristaa...

Rakastuimme nuorena.

Ei, kyllä se on niin kunnes kuolema meidät erottaa. Minusta ei ole mitään mieltä jatkaa elämää ilman häntä. Jokainen joka oikeasti rakastaa puolisoaan on tätä mieltä. Ap

Kukaan, joka oikeasti rakastaa toista ihmistä, ei uhkaile itsemurhalla.

Enpä osaa tuohon vastata. Suomessakin monet kuitenkin uskovat siihen kuolemanjälkeiseen elämään, koska ovat kristittyjä ja kuuluvat kirkkoon. Eli siirtymisestä toiseen maailmaan jossa kaikki on hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän