Lue keskustelun säännöt.
Jätkäsaaressa asuvia tai asuneita?
28.02.2016 |
Meille tuli mahdollisuus muuttaa Jätkäsaareen mukavaan tilavaan asuntoon. Onko se niin ankea paikka, kuin olen nyt saanut ymmärtää? Kertokaa kokeneet!
Kommentit (42)
Yööööh. Koiranpaska kaduilla kertoo alueen koiran omistajien kotiseuturakkaudesta... En käsitä moista välinpitämättömyyttä missään. Inha näky keskustassa lähes kaikkialla. Kruununhaassa sama ongelma.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koiranpaskaa on tosiaan pienet kadut täynnä. Suht paljon tuettuja asuntoja (Nuorisosäätiön jne), suurimpaan osaan parvekkeista ei kyllä ikinä paista aurinko (niin tiivistä on)