Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko antanut joskus kampaajalle vapaat kädet tehdä mitä haluaa?

Vierailija
28.02.2016 |

Mitä siitä seurasi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kerran ihan värin kanssa leikkaus. pelkän eikkauksen montakin kertaa. Hyvä ollut aina.

Vierailija
2/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerta.

Kampaaja on tosin tuttu jo vuosien ajalta, joten tietää hyvin mikä minulle sopii. Aina olen ollut tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikin kertaa yrittänyt, ja mitä on tapahtunut? Kauhea kysymystulva

Haluatko että jätetään pitkäksi vai lyhennetäänkö? Kuinka paljon?

Haluaisitko että kerrostetaan?

Haluaisitko kiharoita?

Laitetaanko väriä?

Haluatko mielummin raitoja?

Minkä väristä haluat, vaalennetaanko, punaiseen taittuvaa...

Siis ei paskankaan hyötyä ole ollut vapaiden käsien antamisesta, itse on pitänyt tietää ja sanoa tarkalleen mitä tehdään

Vierailija
4/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, sain kahta huomioväriä päähän. Jotain näyttävää toivoinkin ja olin tyytyväinen.

Vierailija
5/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti olen löytänyt parturin jolla on omaa näkemystä, mutta he eivät olleet suomalaisia...

Vierailija
6/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parikin kertaa yrittänyt, ja mitä on tapahtunut? Kauhea kysymystulva

Haluatko että jätetään pitkäksi vai lyhennetäänkö? Kuinka paljon?

Haluaisitko että kerrostetaan?

Haluaisitko kiharoita?

Laitetaanko väriä?

Haluatko mielummin raitoja?

Minkä väristä haluat, vaalennetaanko, punaiseen taittuvaa...

Siis ei paskankaan hyötyä ole ollut vapaiden käsien antamisesta, itse on pitänyt tietää ja sanoa tarkalleen mitä tehdään

Mutta mietippä asiaa kampaajan kannalta. Se, että sulla on toisen tukka käsissä niin kyllä sitä nyt vähän arveluttaa ja jännittää. Entä jos asiakkaan reaktio on kauhea kiljuminen. Että kyllä sitä nyt vähän tekee mieli kysyä.

Vierailija
7/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmeessä jos tampereen alueella on kampaaja joka tekee oman mielen mukaan pyydettäessä. Monesti olen pyytänyt eri kampaajilta ja niin kuin joku mainitsikin niin kauhea kysymystulva tulee.

Niin haluatko sitä, tätä taikka tota?

Vierailija
8/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, useita kertoja. Sen vuoden aikana puoleen selkään ulottuvat hiukset muuttuivat punaiseksi kananperseeksi. Kun aina (2kk välein) piti leikata niitä huonoja monta senttiä pois. Ja sitten kun oli se punainen kananperse niin sanottiin että nyt pitää alkaa käydä useammin (5-6 viikon välein, hintaa käynnillä sellaiset 150eur/kerta), että malli pysyy hyvänä. No, minun ratkaisuni oli lopettaa säännölliset kampaamokäynnit, kasvatin oman värin takaisin ja annoin letin kasvaa. Latvat käyn siistityttämässä 3-4 krt vuodessa.

Vierailija
9/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana aina. Mulla oli porukan makeimmat hiukset, joita muut kopioi. Hair tattooitakin mulla oli sillon, kun ne oli edellisen kerran muotia (eli kasarilla...)