Kysymys miehille..
Miten pystytte oikeasti rakastelemaan läskiä naista?Liian usein näkee näitä 80-110kg sotanorsuja melko hoikkienkin miesten seurassa ja alan monesti asiaa miettimään.Itse en saisi oksentamiselta varmaan munaa seisomaan.
Kommentit (28)
En pystyisi. Onneksi ei ole pakko.
hauskaa ja ei tarvitse varoa luita. Lisäksi aamupala on hotellitasoa
Pystyisin oikein hyvin. Itsekin olen yli 90kg ja voisin ihan hyvin vähän pullukan naisen kanssa olla. Tietysti tässäkin menee joku raja, jos alkaa olemaan tyyliin 300kg nainen, niin se alkaa olla jo liikaa.
Parasta seksiä on ollut dominamaisen pullukkanaisen kanssa. Vieläkin sitä ikävä vaikka jotain 5v aikaa. Sen jälkeen ollut enimmäkseen hoikkien ja normaalivartaloisten kanssa, mutta meno ei ole ollut lähellekään yhtä hyvää
M27 kirjoitti:
Miten pystytte oikeasti rakastelemaan läskiä naista?Liian usein näkee näitä 80-110kg sotanorsuja melko hoikkienkin miesten seurassa ja alan monesti asiaa miettimään.Itse en saisi oksentamiselta varmaan munaa seisomaan.
Millainen nainen sinulla sitten on ?
Vastaus piilee sanassa "rakastella". Se seksikumppani siis on rakkauden kohde.
Aloittaja on 27 ja eka vastaaja 30, ja impotenssin oireita kummallakin. Voi reppanat.
Vierailija kirjoitti:
M27 kirjoitti:
Hänellä on kaksi naista ja omituista mutta molempien nimi on Kyllikki. Kun toinen Kyllikki väsyy niin toinen jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kykene ku ei stondais jos ois läski muija
Kokeiltu on, tuo oli tulos.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on 27 ja eka vastaaja 30, ja impotenssin oireita kummallakin. Voi reppanat.
... toteaa mies, jolla seisoo aina kun näkee naisten fillarin, niinkö?
Viimeksi kun mulla oli tuo päällä, niin olin intissä. Sieltä kotiuduttuani hellitti ja naisten täytyy olla naisellinen ennen kuin minä kiinnostun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole impotenssissa kyse, edes oireista, jos hoikkien kanssa ei ole ongelmia.
Oletko niitä samoja miehiä jotka eivät ymmärrä miten kukaan mies voi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa koska sinulla itselläsi ei siinä tilanteessa seisoisi? ;D
Jotkut tykkää yhdestä asiasta, jotkut toisesta. Ei pitäisi olla ylivoimaista aikuisen ihmisen ymmärrykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun mulla oli tuo päällä, niin olin intissä. Sieltä kotiuduttuani hellitti ja naisten täytyy olla naisellinen ennen kuin minä kiinnostun.
Jollei penis toimi oman rakastetun kanssa, on kyseessä melko paha impotenssi.
Vaimoni on kerännyt avioliittomme aikana elopainoonsa viitisentoista kiloa lisää. Muutos on ollut sen verran hidas, etten sitä huomaisi, ellei vaimoni olisi sitä kertonut.
Vastaukseni aloittajan kysymykseen: Helposti - minä himoitsen seksikästä vaimoani.
Miksi miehen pitäisi naida naista, joka ei ole mieleen? Miksi mies edes lähtisi tällaisen naisen matkaan? :D Osa vastaajista on kuitenkin kirjoituksensa mukaan kokeillut, joten aika puutteessa miehet ovat olleet. Kannattaa siis jatkaa ihan sen oman nyrkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
M27 kirjoitti:
169cm 55kg..AP
Isokin ihminem voi olla seksikäs ja haluttava. Ei ole paino ole ongelma ennen kuin sitten ku ylipainoa on sairaalloisen paljon. Alipainoiset harvemmin itseeni vetoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukihäiriöinen? Missä luki, ettei toimisi oman rakastetun kanssa?
Tavutettuna: Totesin, että ei nai-sel-li-set nai-set, eivät kiinnosta. Selkiskö ?
Viimeksi kun mikä tahansa naisista muistuttava etäisesti kiinnosti, olin intissä. Naisen pitää olla naisellinen, että kiinnostun. Mikä tahansa nainen ei siis kiinnosta, siitä riippumatta kuinka helposti tussua olisi tiedossa.
Ajattele miten kiva siellä lopussa on tulla vattamakkaroille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukihäiriöinen? Missä luki, ettei toimisi oman rakastetun kanssa?
Tavutettuna: Totesin, että ei nai-sel-li-set nai-set, eivät kiinnosta. Selkiskö ?
Viimeksi kun mikä tahansa naisista muistuttava etäisesti kiinnosti, olin intissä. Naisen pitää olla naisellinen, että kiinnostun. Mikä tahansa nainen ei siis kiinnosta, siitä riippumatta kuinka helposti tussua olisi tiedossa.
Mikä sinun ongelmasi siis on? Pitäisikö sinun saada se pili pystyyn ei-kiinnostavan naisen kanssa vai mikä nyt harmittaa? Sekö, että et kiinnostu niistä ei-kiinnostavista naisista, vai se, että joillakin on ihan erilainen maku kuin sinulla?
En pysty, enkä halua.
M30