Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronalla, varsinkin longcovidilla, oli yksi yllättävä vaikutus. Sähköallergia näyttää kadonneen kuin taikaiskusta. :D

Vierailija
24.10.2022 |

Ennen koronaa sai säännöllisesti lukea, kuinka joku valitti sähköallergiastaan, kuinka se on syynä outoihin oireisiin. Nyt nämä samat tyypit varmaan valittavat niiden samojen outojen oireidensa syyksi longcovidia.

Mutta se on tullut huomattua, että eipä nyt korona-aikana ole juuri kukaan missään valitellut sähköallergiaa. Eli long covidin yhdeksi oireeksi täytyy mainita myös sähköallergian katoaminen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulotautien määrä pysyy vakiona.

Vierailija
2/20 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin jo ensimmäisten long covid höpinöiden alussa että tästä tulee uusi sähköallergia.

Kelatkaapa muuten kaikki longcovid-artikkelit läpi; jokikinen ihmeoireista valittava on nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moneen long covid- mieheen olen törmännyt, yksi maailmalla tunnetuimpia on varmaan sen brittitoimittajan/tv-esiintyjän Kate Garrawayn puoliso, joka on nippa nappa hengissä, edelleen. Moneen olen törmännyt työni puolesta, eivätkä hekään lööpeissä ole loistaneet.

Mutta aika järkkyjä kohtaloita on noilla lööppi-ihmisilläkin. Kun täysin omillaan toimeentulleet ihmiset ovat päätyneet vanhempiensa hoiviin, kun eivät osaa edes lääkityksestäkään itse huolehtia (koska aivot ovat muusia). Mutta tottakai kannattaa lukea vain ne wannabe-julkkisjutut.

Mites Jari Litmanen, ainakin viimeksi oli vielä miespuolinen kun tarkistin? Kaksi vuotta sairastanut long covidia.

Vierailija
4/20 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siksi, että enkelit ovat kanavoineet kristallien energikentät ja rakkauden globalistien levittämän longcovid-sairauden parantamiseen!

Vierailija
5/20 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moneen long covid- mieheen olen törmännyt, yksi maailmalla tunnetuimpia on varmaan sen brittitoimittajan/tv-esiintyjän Kate Garrawayn puoliso, joka on nippa nappa hengissä, edelleen. Moneen olen törmännyt työni puolesta, eivätkä hekään lööpeissä ole loistaneet.

Mutta aika järkkyjä kohtaloita on noilla lööppi-ihmisilläkin. Kun täysin omillaan toimeentulleet ihmiset ovat päätyneet vanhempiensa hoiviin, kun eivät osaa edes lääkityksestäkään itse huolehtia (koska aivot ovat muusia). Mutta tottakai kannattaa lukea vain ne wannabe-julkkisjutut.

Mites Jari Litmanen, ainakin viimeksi oli vielä miespuolinen kun tarkistin? Kaksi vuotta sairastanut long covidia.

Sillä onkin oikeasti long covid.

Vierailija
6/20 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee huonosti maadoituspeittoja kaupaksi.

Vierailija
7/20 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kunnes osuu omalle tai läheisen kohdalle long covid.

Vierailija
8/20 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vaan se ikävä juttu, että ne oikeasti long covidia sairastavat joutuvat leimatuksi luulotautisten takia. Että sikäli olisi kiva, että pysyttelisivät vaan siinä sähköallergiassa.

Vierailija
9/20 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi myös tietää, miten long covidin rummutus on vaikuttanut väsymysoireyhtymän itsellään diagnosoineiden määrään. Kun oireethan on osin ihan samat ja molemmat ovat ns. romukoppadiagnooseja.

Vierailija
10/20 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta on kuvattu keuhkot ja tämä "mielikuvitus - long covid" on aiheuttanut ihan näkyviä vaurioita, joiden takia oireilee ja joutuu ottamaan ison määrän lääkkeitä.

Vierailija
11/20 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on "longovid"???

Vierailija
12/20 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös homeallergiat tuntuvat vähentyneen merkittävästi.

Vierailija
13/20 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5G on nyt uusi sähköallergia.

Vierailija
14/20 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on "longovid"???

Kysy sieltä, mistä bongasit termin. Ei tosta tässä ketjussa kukaan osaa sanoa mitään, ei edes aloittaja.

Vierailija
15/20 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Aloituksen perusteella sanoisin, että ainakin ap:lla on luulosairaus. Oireisiin kuuluu, että luulee tuntevansa muiden tuntemukset ja niiden syy-yhteydet paremmin, kuin henkilö itse.

Vierailija
16/20 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Aloituksen perusteella sanoisin, että ainakin ap:lla on luulosairaus. Oireisiin kuuluu, että luulee tuntevansa muiden tuntemukset ja niiden syy-yhteydet paremmin, kuin henkilö itse.

Kumpi sinulla on? Long covid vai sähköallergia?

Vierailija
17/20 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä päivä Pietarissa ap? 

Vierailija
18/20 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5G on nyt uusi sähköallergia.

tuulivoiman aiheuttamat maapallon ympäri kiertävät matalataajuiset äänet ovat syrjättämässä sen.

Vierailija
19/20 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi myös tietää, miten long covidin rummutus on vaikuttanut väsymysoireyhtymän itsellään diagnosoineiden määrään. Kun oireethan on osin ihan samat ja molemmat ovat ns. romukoppadiagnooseja.

Koko maailman tiedeyhteisö ja terveysviranomaiset ovat eri mieltä kuin sinä siellä Peräpohjolan perukoilla. 

Kannattaa opetella englantia, niin pysyy perillä asioista paremmin kuin seuraamalla kahta suomalaista poliittisesti sopivaa aasin tuntiaa.

CDC eli USA:n terveysviranomainen: 

Long COVID can include a wide range of ongoing health problems; these conditions can last weeks, months, or years.

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/long-term-effects/index.html

Myös SARS1 jätti henkiinjääneille pitkäaikaisia terveysongelmia, mm. hermostollisia oireita ja näin tekee myös korona eli SARS-CoV-2

https://en.m.wikipedia.org/wiki/SARS-CoV-2

Vierailija
20/20 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suurimmalla osalla long covid-oireet on samanlaisia kuin ennen lli uupumusoireet. En väitä, etteikö sekä koronasta että piikeistä ole joillekin tullut pitkäkestoisia oireita, kyllähän influenssastakin voi jäädä. Ystävälleni jouduttiin laittamaan sydämentahdistin, kun influenssaan liittyen sai sydänlihastulehduksen. Ja oli muuten rokotettukin, että oli kyllä yrittänyt suojautua. 

Mutta valtaosa long covideista on ihan muuta: työhaluttomuutta, uupumusta, huomionhakua, luulosairautta. Työkaverilla on long covid. Tosin ihan samoista asioista hän valitti jo ennen koronaakin. Kolme rokotusta ottanut, eikö senkin pitänyt suojata long covidilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän