Onkohan OYS synnytysosastolla tällähetkellä ruuhkaa?
Kommentit (27)
Hätäsektiolle on aina leikkaussalitilaa, täällä taas liioitellaan asioita. Ei meillä ole yksikään jäänyt leikkaamatta välittömästi
Itsekin pian synnytän OYSissa. Aika hurjia juttuja täällä. Ystävilläni on kaikilla ihan positiivisia kokemuksia. Luottavaisin mielin siis olen menossa.
Perhehuonetta ei ihan heppoisin perustein saa, sillä oyssiin tulee synnyttäjiä melkein 300:kin km päästä, jotka ovat etusijalla varsinkin jos synnytyksessä on ollut komplikaatioita, esim. hätäsektio tms, ja vierihoidon toteutuminen tarvitsee puolison tai muun läheisen läsnäoloa.
Vierailija kirjoitti:
Perhehuonetta ei ihan heppoisin perustein saa, sillä oyssiin tulee synnyttäjiä melkein 300:kin km päästä, jotka ovat etusijalla varsinkin jos synnytyksessä on ollut komplikaatioita, esim. hätäsektio tms, ja vierihoidon toteutuminen tarvitsee puolison tai muun läheisen läsnäoloa.
Etusijalla ovat pääasiassa ensisynnyttäjät, valitettavasti perhehuoneita on vähän. Toivomme muutosta tilanteeseen uuteen naisten ja lasten sairaalaan tulevaisuudessa
Itsellä myös kamalat kokemukset Oulusta... Uskon kyllä, että sielläkin asiat voivat sujua hyvin, mutta varsinkin sen jälkeen, kun oli mihin verrata niin omasta puolestani voin sanoa, että ei hyvä paikka synnyttää. :(
Minä en ole kyllä keneltäkään mitään positiivista siitä paikasta kuullut :O
Minä ap, en tuota 11 kirjoittanut!!!! Aikaisempi synnytys ollut syöksy. Siksi en harkitse lähteväni kauemmas :-)