Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeintä mitä teille on baarissa sanottu- ketjusta tuli mieleen...

Vierailija
28.02.2016 |

...että olenko minä jotenkin poikkeuksellisen outo vai nuo ketjuun vastanneet huumorintajuttomia tiukkapipoja? Minä en olisi monestakaan noista loukkaantunut ja tasan lopuille olisin heittänyt vielä pahempaa takaisin.

Kuuluuko ketjuun vastanneiden naisten kaveriporukoihin vain naisia? Ite kun aina olen enemmän miesporukoissa viihtynyt niin ei jaksa eikä voi tuollaisista pikku jutuista suuttua, muuten saisi koko ajan olla herne nenässä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tyrmistyin luettuani ketjun, että onko tosiaan meno baareissa mennyt noin törkeäksi, tuntemattomille voi heittää mitä vaan "huumorin" nojalla. Yksikään noista heitoista ei ollut mitenkään hauska. Ei ainakaan minua viehätä mollaus, loukkaus tai törkeydet.

Arvostan naiseuttani ja miehellä hyvää käytöstä. Imelän ja törkeän välille varmaan löytyy taso, jolla tehdään vaikutus. En minä suostu kohdeltavaksi karjalaumana ravintolassa tai varsinkaan kavereideni taholta. Ei tod. kiinnosta jos joku pitää tiukkapipona vaan vedän rajan mitä hyväksyn ja mitä en.

Läpänderiä voi heittää ilman, että lähtee kohtelemaan toista arvottomana, niin kuin kobra yrittää iskeä uhrinsa avuttomaan tilaan ja hyödyntää toisen hämmennyksen. Huumori on kaukana, jos mies sanoo tutulle naiselle, että mikäs on pillun kilohinta tänään. Totta kai nainen voi vastata, että mitä sä siitä välität kun sulla ei ole varaa ikipäivänä. Mutta keskustelu on jo sillä tasolla, että oksettaa koko mies sen jälkeen, en kestäisi enää lähelläni moista ääliötä.

Vierailija
2/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä on kuule ihan fiktiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap. ihanan uniikki lumihiutale, ehkä hieman rokahtava. Varo ettet sula, aurinko paistaa :)

Vierailija
4/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millähän perusteella sinä voit sellaista väittää?

Vierailija
5/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on netti ja kaikki yrittää keksiä tuollaisiin ketjuihin jotakin entistä hauskempaa/pahempaa. 

Ihan sama kuin naisten "karmeimpien treffikokemusten" kanssa. 95% paskaa. 

Vierailija
6/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan älykäs nainen lähde kisaamaan miesporukassa, että pystyy heittämään yhtä törkeää läppää takaisin, siis lähde samalle ihmistä halveksivalle linjalle? Minulle törkeyksiä heittäneet ovat tuntemattomia ja silloin voi vastata suoraan ytimeen mistä on kyse. Ei tarvitse lähteä itseänsä alentamaan törkeällä kielellä ja alle navan vaan sanoa että sori, ei kiinnosta tai että et taida olla kovin älykäs?

Vierailija
7/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on netti ja kaikki yrittää keksiä tuollaisiin ketjuihin jotakin entistä hauskempaa/pahempaa. 

Ihan sama kuin naisten "karmeimpien treffikokemusten" kanssa. 95% paskaa. 

Paskat perustelut, ei uskota.

Vierailija
8/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin KAVERIporukassa heitän ihan törkeää läppää mutta ero onkin siinä että ne on kavereita ja ollaan tunnettu jo kauan. Enkä mä ainakaan pane mun kavereita.

Iskuyrityksenä tollanen loukkaaminen on totaalinen turn off, sillä random miehellä ei oo mitään oikeutta puhua mulle noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän