Pienet häiritsevät kirsikkaluomet, onko kukaan poistattanut niitä?
Onko kellään muulla pienen pieniä kirsikkaluomia? Sellaisia nuppineulanpään kokoisia. Miten niistä pääsee eroon? Onko kukaan poistattanut niitä?
Kommentit (15)
On, mutta en ole poistattanut. Mulla on luomia muutenkin paljon, mutta varsinkin noita punaisia koholla olevia luomia tulee koko ajan lisää :/
Odotan myös vastauksia kiinnostuneena
No onhan niitä mutta kun ne on just niin pieniä, niin ei häiritse.
Luulin että on katkenneita verisuoni kun tullut finnien puristelusta :(
Mustakin tuntuu, että niitä tulee koko ajan lisää. Harmittaa!
Vaikka ne on pieniä, niin mulla ne kuitenkin jotenkin erottuu, kun ne on tummanpunaisia pisteitä.
Mua vaan ihan kauheasti häiritsee nämä, ja olen ajatellut tosissani, että käyn poistattamassa niitä. Onkohan kellään kokemusta ja mikähän mahtaa olla hinta tuollaisten pienien pilkkujen poistattamisesta? Mielellään, jos voisi vielä useita kerralla poistaa. Jos se maksaa ihan maltaita, niin ei kyllä ole just nyt varaa :(
Ois kyllä kiva päästä eroon niistä häiritsevimmistä kesäksi!
T. Ap
Onko nuo kirsikkaluomet siis aina koholla vai voivatko olla vaan pieniä punaisia pisteitä?
Vetyperoksidilla, 35%:lla lähtevät kyllä luomet kuin syylätkin. Itselläni oli jonkinlainen luufinni, tai pieni nappi joka oli nuppineulan päätä pienempi silmän alla. Laitoin muutaman kerran 35% vetyperoksidia sen päälle, ja vähän se sihisi, mutta hävisi kokonaan viikossa. Ei tullut edes verta, ja turvotuskin laantui nopeasti.
luulen, että kerran repäisin vahingossa tuollaisen luomen irti, haava vuosi verta kaksi päivää (pysyi aisoissa kun päällä oli pieni pala vessapaperia, mutta heti kun se irtosi, vuoto alkoi uudestaan.). Mitään jälkeä tai arpea ei jäänyt.
Mulla tuli eka varmaan 28-vuotiaana. 29-vuotiaana niitä tuli useita kymmeniä lisää, tuntuu että koko yläkroppa täys pieniä, ja nehän kasvaa. Nehän liittyy vanhenemiseen ja esimerkiksi äidilläni on niitä paljon.
Se liittyy jotenkin pinnallisiin verisuoniin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli eka varmaan 28-vuotiaana. 29-vuotiaana niitä tuli useita kymmeniä lisää, tuntuu että koko yläkroppa täys pieniä, ja nehän kasvaa. Nehän liittyy vanhenemiseen ja esimerkiksi äidilläni on niitä paljon.
Se on ikävä vaiva, jos ei tykkää. Lisäksi muut iholla olevat.
Mitäpä laumasielu? Jos sua häiritsee, niin käy poistattamassa. Miksi sä muilta kyselet, mitä he tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä laumasielu? Jos sua häiritsee, niin käy poistattamassa. Miksi sä muilta kyselet, mitä he tekevät?
Etkö muuta valitettavaa tänään löytänyt? -Eri
Eikö kellään muulla ole niitä? :/